Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Horsens-OB

    700 billetter skulle allerede være afsat til udebane afsnittet

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/horsen...t-paa-soendag/

    #2
    Spændende om sabbi mon er klar til at starte inde? Så gerne ham i stedet for Tongya.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
      Spændende om sabbi mon er klar til at starte inde? Så gerne ham i stedet for Tongya.
      Nu scorede han jo mod BIF, og så er det svært at være kritisk, men han satte mere eller mindre ikke en fod rigtigt inden scoringen.

      Jeg synes ikke, at Sabbi - set over hele OB-tiden - er god nok (eller afgørende nok) til den løn, han får.

      Skal han starte inde, så skal det være for at prøve ham som 9er i mangel af bedre alternativer.

      Comment


        #4
        Meget vigtig kamp. Da der kom desværre kun 1 point på kontoen fra kampen mod Brøndby sp skal det blive en en udebanesejr hvis vi vil befrie os lidt ud af den tætpakkede klump i midten af rækken. Tror det bliver ret fremvisende i hensigt af Top6-ambitioner om vi kan hente tre point der.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Martin
          Grubbe. Paulsen. Mihajlo. Aske.
          Gigovic. Tverskov.
          Minteh. Jebali. Tongya.
          Sabbi.

          Efter behov :

          Bernat
          Nicho. Slotsager. Skjelvik. King.
          Aron. Manneh.
          Charly. Frøkjær. Breum.
          Kante/Mucolli/Okusun.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Meget vigtig kamp. Da der kom desværre kun 1 point på kontoen fra kampen mod Brøndby sp skal det blive en en udebanesejr hvis vi vil befrie os lidt ud af den tætpakkede klump i midten af rækken. Tror det bliver ret fremvisende i hensigt af Top6-ambitioner om vi kan hente tre point der.
            Spørgsmålet er jo om NT er parat til at komme med lidt ekstra for st sikre Gigovic resten af sæsonen + en dygtig angriber hvis OB vinder og alt efter de øvrige resultater ligger til at spille om 3. pladsen med point mod RFC i første kamp i foråret .. er det der BW har bevist at han kan bruge pengene rigtigt og få OB frem i tabellen så NT tør åbne for mere ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Puha for en gyser, men det er alle kampene i den her sæson jo.

              Tre point og så går vi til pause rimeligt solidt placeret i top seks, og kan slå et 3-point plus hul ned til Horsens.

              Jeg har længe argumenteret for at prøve Sabbi af som 9'er men jeg tror ikke at det bliver fra start imod Horsens jeg tror startopstillingen er rimelig fast.

              MH
              Grubbe BP Mihajlo Aske
              Tverskov - Gigovic
              Minteh Frø Franco
              Jebali

              3 point i Horsens kom så boys.

              Comment


                #8
                Man kunne overveje at lade Franco spille over for Musonda

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Puha for en gyser, men det er alle kampene i den her sæson jo.

                  Tre point og så går vi til pause rimeligt solidt placeret i top seks, og kan slå et 3-point plus hul ned til Horsens.

                  Jeg har længe argumenteret for at prøve Sabbi af som 9'er men jeg tror ikke at det bliver fra start imod Horsens jeg tror startopstillingen er rimelig fast.

                  MH
                  Grubbe BP Mihajlo Aske
                  Tverskov - Gigovic
                  Minteh Frø Franco
                  Jebali

                  3 point i Horsens kom så boys.
                  Sabbi spillede vel reelt set som nier,da han kom på banen mod BIF, så tror bestemt det indgår i tankerne, men det store spørgsmål er vel, om han kan holde til 50-60 minutter, og om han bliver vurderet til at være i kampform til det.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Sabbi spillede vel reelt set som nier,da han kom på banen mod BIF, så tror bestemt det indgår i tankerne, men det store spørgsmål er vel, om han kan holde til 50-60 minutter, og om han bliver vurderet til at være i kampform til det.
                    Ja det, og så spiller vi også bare godt i 2 halvleg efter Frø kommer op på 10'eren. Men ja det er spørgsmålet, også, om hvor klar Sabbi er, det gælder vel sådan set også for Aske, når han at blive helt klar.

                    ​​​​​

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Sabbi spillede vel reelt set som nier,da han kom på banen mod BIF, så tror bestemt det indgår i tankerne, men det store spørgsmål er vel, om han kan holde til 50-60 minutter, og om han bliver vurderet til at være i kampform til det.
                      I optakt til Brøndby spillede han også 9’er til fredags træningen på B holdet. Men tror ikke han starter.
                      Det giver dog taktiske muligheder senere i kampen

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Ja det, og så spiller vi også bare godt i 2 halvleg efter Frø kommer op på 10'eren. Men ja det er spørgsmålet, også, om hvor klar Sabbi er, det gælder vel sådan set også for Aske, når han at blive helt klar.

                        ​​​​​
                        Ville meget gerne se den her søndag:
                        Hansen
                        Grubbe Paulsen Ivancevic Aske(Skjelvik)
                        Tverskov Gigovic
                        Minteh Jebali Frøkjær
                        Såbbi
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ville meget gerne se den her søndag:
                          Hansen
                          Grubbe Paulsen Ivancevic Aske(Skjelvik)
                          Tverskov Gigovic
                          Minteh Jebali Frøkjær
                          Såbbi
                          Jeg overvejede den godt. Jeg tror bare ikke Sabbi er klar til 90.

                          Det jeg godt kan lide ved at køre Sabbi på toppen det er at det passer godt ind i vores evne til at være farlige på omstillinger, med Gigovic og Tverskov på 6'er positionerne har vi også mulighed for at vende spillet tidligt og netop få de her omstillinger.

                          Jeg tror stadig at vi spiller med Jebali på toppen, især fordi Sabbi ikke virker klar til at spille en hel kamp, jeg tror dog han kommer ind for Jebali/Frø.

                          Jeg kan egentligt meget godt lide at vi har Franco på, jeg vil gerne have ham til at lukke Musonda ned, rigtigt meget af Horsens spil tidligt går igennem ham.
                          ​​​​​

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg overvejede den godt. Jeg tror bare ikke Sabbi er klar til 90.

                            Det jeg godt kan lide ved at køre Sabbi på toppen det er at det passer godt ind i vores evne til at være farlige på omstillinger, med Gigovic og Tverskov på 6'er positionerne har vi også mulighed for at vende spillet tidligt og netop få de her omstillinger.

                            Jeg tror stadig at vi spiller med Jebali på toppen, især fordi Sabbi ikke virker klar til at spille en hel kamp, jeg tror dog han kommer ind for Jebali/Frø.

                            Jeg kan egentligt meget godt lide at vi har Franco på, jeg vil gerne have ham til at lukke Musonda ned, rigtigt meget af Horsens spil tidligt går igennem ham.
                            ​​​​​
                            Kan Sabbi klare 55-60 minutter er det også fint til en startplads. Så kan man enten rykke Jebali frem eller sætte Charly ellerTongya ind til den tid, alt afhængig af kampbilledet. Spørgsmålet er så, om han kan klare en time.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Kan Sabbi klare 55-60 minutter er det også fint til en startplads. Så kan man enten rykke Jebali frem eller sætte Charly ellerTongya ind til den tid, alt afhængig af kampbilledet. Spørgsmålet er så, om han kan klare en time.
                              Jeg er ikke enig i at Sabbi skal starte, hans presspil er ikke imponerende, og i sidste sæson var han også slem til store brændte chancer. Jeg mener vi skal holde fast i Jebali på toppen i den sidste kamp inden vinterpausen, så må vi se hvad muligheder den lange opstart giver os. Tongay har stor defensiv betydning og kan bruges til at støtte hvis en af vores backs har udfordringer (senest Grubbe overfor Vallys) han bør starte igen. Så kan Sabbi få chancen de sidste 20 min hvis vi skal jagte en scoring. Vi skal absolut undgå at komme bagud mod Horsens, så er de virkeligt bøvlede at overvinde på en sikkert langhåret og tung bane.Jeg ville starte som 2. Halvleg mod Brøndby, måske med Aske i stedet for Skjelvik hvis han er 100 % fit. Så må Minteh og Jebali lave den kasse der kan tvinge Horsens længere frem.

                              Comment

                              Working...
                              X