Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    Hva med franco?
    På bænken

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Martin Hansen
    GG BP Ivan Jørgen
    Gigo Tverskov
    Minteh Jebali Frø
    sabbi
    Hva med franco?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Martin Hansen
    GG BP Ivan Jørgen
    Gigo Tverskov
    Minteh Jebali Frø
    sabbi

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Hvis vi vinder, tror jeg på Top-6.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Jeg købte billetter til insero tribunen, unummereret ved siden af udebaneasnittet.
    Kunne ikke hitte ud af away billetter

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Alt det vrøvl med, at vi (i en situation med Bashkim og Fenger på skadeslisten) skal spille med andre end Jebali på toppen, bør stoppe. Måske når vi kommer senere hen i kampene, kan han bytte med Sabbi og Charly, men ikke fra start.

    Jeg forventer, at vi stiller op mod Horsens, som vi gjorde fra starten af anden halveg mod Brøndby, og det bør vi også gøre, for det er klart de 11 stærkeste spillere, vi har på nuværende tidspunkt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg hører at spillerne har fået fri i morgen. Ville selv have været derned. Bare lige en info til dem som påtænkte at køre derned

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/albani...ang-i-horsens/ God stil af Albani

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Horsens er det andet bedste hold på hjemmebane i SL den her sæson. Dog er OB på 3. pladsen for udebanehold i SL, efter at de kun har tabt i Brøndby i denne sæson.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    I følge OB på twitter har nu 1.300 billet til på søndag
    Ganske pænt, når deres hjemmebanesnit i år er 4.576

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    I følge OB på twitter har nu 1.300 billet til på søndag

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Horsens tabte så man kan jo håbe at de er trætte og triste på søndag ..
    Eller opsatte på at revanchere sig efter at være smidt ud af pokalturneringen af deres lokalrivaler. Men selv da, så var det hovedsageligt reserver snarere end det var stærkeste opstilling, de stillede med, så jeg tvivler på at deres nederlag i dag har nogen betydning for vores kamp.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Horsens tabte så man kan jo håbe at de er trætte og triste på søndag ..

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Kampens vigtighed er ikke til at tage fejl af, men for første gang i mange sæsoner er frygten for nederlag ikke større end håbet om sejr. Spillet er blevet markant forbedret og der er en en solid bund i holdet. Jeg tror ikke vi får at se AK få samme antal chancer igen som i hjemmekampen mod ACH. Svært det bliver det helt sikkert og der skal kæmpes til sidste blodsdråbe. ACHs sejr over RFC var skræmmende stor og fuldt fortjent og måske også et udtryk for RFCs nuværende formkurve mere end ACHs reelle styrke .. men det ved vi meget mere om søndag kl. 16

    Leave a comment:


  • Mhjortebjerg
    replied
    Ifølge OBs facebookside har 1000 allerede sikret sig billet til udebaneafsnittet i Horsens. Derfor udvides området til 1800 pladser.

    Håber vi kan fylde dette også. Der er klar mulighed for at dominere lydscenen i Horsens. Holdet får også brug for skubbet IMHO.

    Leave a comment:

Working...
X