Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF 6/11/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Bif er dejligt sure nu.
    Ikke så bitre som Friman.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Ikke så bitre som Friman.
      Jeg synes ikke han/de fik talt om stillingen i ligaen efter at det blev 1-1.

      Comment


        #63
        bestemt ikke den bedste OB præstation vi har set...men hvor er det lækkert at der bliver kæmpet videre selv efter vi er kommet bagud.

        - Og så forstår jeg ikke alm bliver ved med at bruge jebali på toppen. Vi er svækket af Kadrii ikke spiller, men ved at rykke jebali frem syntes jeg vi svækker holdet yderligere. Og så rykker han endda Gigo frem i dag så vi har to af vores bedste der ikke spiller på deres foretrukne position. Giver ikke megen mening for mig. Jebali ned på 10'eren og så må sabbi eller næsten hvem som helst anden tage toppen.

        edit: Gigo ikke Gigi...
        Last edited by mhbp; 06-11-2022, 20:15.

        Comment


          #64
          Puha - ikke så dårligt at få et point i en halvskidt kamp. BIF havde mulighederne til at lægge kampen i graven, men de er uskarpe, og så får vi et godt mål til sidst. Det var nok det bedste, vi kunne få ud af en halvskidt dag. Vi kom i det mindste 1 point længere foran AaB.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            bestemt ikke den bedste OB præstation vi har set...men hvor er det lækkert at der bliver kæmpet videre selv efter vi er kommet bagud.

            - Og så forstår jeg ikke alm bliver ved med at bruge jebali på toppen. Vi er svækket af Kadrii ikke spiller, men ved at rykke jebali frem syntes jeg vi svækker holdet yderligere. Og så rykker han endda Gigi frem i dag så vi har to af vores bedste der ikke spiller på deres foretrukne position. Giver ikke megen mening for mig. Jebali ned på 10'eren og så må sabbi eller næsten hvem som helst anden tage toppen.
            Helt enig.
            i dag gør han vores 2 bedste spillere dårligere. Mintehs optimisme er fed og hvis han ikke får den typiske formnedgang unge typisk får.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Puha - ikke så dårligt at få et point i en halvskidt kamp. BIF havde mulighederne til at lægge kampen i graven, men de er uskarpe, og så får vi et godt mål til sidst. Det var nok det bedste, vi kunne få ud af en halvskidt dag. Vi kom i det mindste 1 point længere foran AaB.
              Vi har også et skud på overlæggeren og mange -rigtig mange som Jebali eller Minteh ikke får sat den næstsidste aktion godt nok op.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Helt enig.
                i dag gør han vores 2 bedste spillere dårligere. Mintehs optimisme er fed og hvis han ikke får den typiske formnedgang unge typisk får.
                det er så fedt at se minteh klart der er lidt mangler men bare så tydeligt at han har noget særligt. Og syntes også han kæmper godt defenssivt.

                Formnedgang er selvf en mulighed - men håber også de er gode til at tage hånd om ham nu - for modstanderne bliver opmærksomme på ham og der vil komme større fokus fra medierne

                Comment


                  #68
                  Så skal OB vise at de kan slå ACH og få til vinterpause i top6.
                  ACH har pokalkamp i midtugen, hvilket burde være til OB’s fordel men ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Tror stadig Breum har en fremtid i OB. Man ved jo det talent han besidder. Men kunne det ikke være en idé at leje ham ud til fx en 1 divisions klub i foråret ?

                    Så han kan få noget spilletid

                    Comment


                      #70
                      Fra eb:
                      “En god regel i fodbold er, at han ikke skal sætte sig selv over holdet. Det gjorde Mads Frøkjær-Jensen, der ikke mødte til tiden før kampen. Derfor røg han fra startopstillingen på bænken”.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Et godkendt resultat, når man ser på, at vi var det dårligste..eller i hvert fald ikke det bedste hold i det meste af kampen. Kun de sidste 15-20 minutter synes jeg at vi for alvor viste, at vi var på hjemmebane med et næsten fyldt stadion. Det til trods, så var viljen der i anden halvleg, efter en første halvleg, hvor vi gang på gang spillede os ind i Brøndbys fælder og mistede bolden. Jeg mindes engang, at OB var det hold, som var så mentalt svagt, at en indkasseret scoring som regel betød et stensikkert nederlag, men det har ikke været tilfældet i det seneste års tid, hvis ikke længere endnu (Michelsens jubelsæson var også præget af flere comebacks). Det er dejligt at se. Men vi har det stadigvæk med at være langsomme startere, som tilfældet var i dag. Jebali igen med en kamp til middel, men redder æren med en god assist. Gigovic var lidt under hans vanlige høje niveau, selvom han spillede sig op med resten af holdet i 2. halvleg. Jeg var decideret glad for at se Frø blive skiftet ind, der dog heller ikke gjorde det store væsen af sig, foruden at have tredjesidste fod på målet. Det var godt at se Sabbi igen, og med tanke på, hvor middelmådig Issam er oppe på toppen, så synes jeg virkelig, at Alm burde overveje at starte med Sabbi på toppen mod Horsens, og rykke Jebali ned på 10'eren. Minteh var i dag igen farlig, men jeg synes han havde flere boldtab end normalt - eller også er jeg begyndt at sætte højere krav til ham, med tanke på hans flotte præstationer på det seneste?

                        Comment


                          #72
                          Vigtigt at få det ene point med. Holdet viser god moral og de sætter Brøndby nogen gange under et godt pres. Alt i alt en kamp på det jævne, Minteh med flere opportunistiske træk. Jeg synes uafgjort er retvisende, holdet skuffede tilskuerne ikke med det ene point reddet. Og ja, Jebali skal spille en anden position, Sabbi kunne være den nye 9er i Kadriis fravær. Nu skal vi have fokus rettet mod Horsens, det er en meget, meget vigtig kamp som skal helst give 3 point.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Fra eb:
                            “En god regel i fodbold er, at han ikke skal sætte sig selv over holdet. Det gjorde Mads Frøkjær-Jensen, der ikke mødte til tiden før kampen. Derfor røg han fra startopstillingen på bænken”.
                            Den dreng lever i sin egen verden. Han var på landsholdet hvis han kom op i gear.
                            man bliver sku træt af han tjekker ud og ind som en lightswitch.

                            Comment


                              #74
                              Igen en lidt uforløst hjemmekamp…fuldt stadion og en der skulle være vundet….det er ikke tilfredsstillende

                              Comment


                                #75
                                Lige i år er det surt ligaen splittes i 2 dele. Der er 12 fornuftige hold som bortset fra Lyngby kan vinde over hinanden.

                                Comment

                                Working...
                                X