Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Der er kun 3-4 spillere på OBs hold som var med da vi tabte 2-0 tidligere på sæsonen. Siden er OB markant styrket. BIF spiller momentvist fremragende offensivt. Men de giver uhyggeligt mange chancer væk og uden Wass’ indlægsfod er de knapt så farlige. Jeg nåede at spille OB til odds 3.30 lige efter sejren over FCM. Synes 2.90 stadig er et stærkt odds.
    3.3 er et vildt odds. Det er også helt forkert sat; i nuværende sæson er det ikke sandsynligt, at OB kun vil vinde 1 ud af 3.3 kampe hjemme mod BIF, hvilket er det, ovenstående odds afspejler.

    Odds 2.9 - som jeg i øvrigt selv har spillet - synes jeg stadig er ret højt.

    Så helt enig! Det er næsten obligatorisk at smide en hundredemand på OB!

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...n-til-ob-kamp/

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyheder/jebalis-lillebror-kan-faa-debut-mod-bif--gigovic-er-tilbage/


    Leave a comment:


  • O den se
    replied
    Nej, vi har ikke råd til der sker noget med vores backs i aften!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS går med den forventede opstilling

    ..........................MH
    Grubbe........Ivan..........BP.......Jørgen
    ...............Gigo........Tverskov
    ..Minteh..........Frø..............Tongya
    ...................Jebali

    Aske melde på vej tilbage fra lyskeskaden og kan muligvis få en plads på bænken i dag sammen med
    Manneh
    Breum
    Omar Jebali
    Charly
    Magnus Nielsen
    Agon Mucolli
    Sabbi
    Joel King
    Aske ikke med i truppen.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...erste-trussel/

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    de bliver nok også bedømt på de seneste 10-11 sæsoner
    Hahaha. Det er også en god mulighed :p

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Jeg ser den som en 50/50 kamp, måske endda et lille bitte plus til os, så synes det er et flot odds på os.
    Jeg mener også det er helt åbent fra starten og der er trods alt kun point mellem holdene pt.


    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Helt enig i din vurdering. Og flot spillet. Er som om OB stadig lidt bliver bedømt efter den start, og det hold vi havde dengang.
    de bliver nok også bedømt på de seneste 10-11 sæsoner

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Der er kun 3-4 spillere på OBs hold som var med da vi tabte 2-0 tidligere på sæsonen. Siden er OB markant styrket. BIF spiller momentvist fremragende offensivt. Men de giver uhyggeligt mange chancer væk og uden Wass’ indlægsfod er de knapt så farlige. Jeg nåede at spille OB til odds 3.30 lige efter sejren over FCM. Synes 2.90 stadig er et stærkt odds.
    Helt enig i din vurdering. Og flot spillet. Er som om OB stadig lidt bliver bedømt efter den start, og det hold vi havde dengang.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Jeg ser den som en 50/50 kamp, måske endda et lille bitte plus til os, så synes det er et flot odds på os.
    Der er kun 3-4 spillere på OBs hold som var med da vi tabte 2-0 tidligere på sæsonen. Siden er OB markant styrket. BIF spiller momentvist fremragende offensivt. Men de giver uhyggeligt mange chancer væk og uden Wass’ indlægsfod er de knapt så farlige. Jeg nåede at spille OB til odds 3.30 lige efter sejren over FCM. Synes 2.90 stadig er et stærkt odds.

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hos Danske Spil er BIF favorit med 2.45 på sejr, og OB med 2.9. Uafgjort giver 3.4 .. hvad siger folket til det
    Jeg ser den som en 50/50 kamp, måske endda et lille bitte plus til os, så synes det er et flot odds på os.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FS går med den forventede opstilling

    ..........................MH
    Grubbe........Ivan..........BP.......Jørgen
    ...............Gigo........Tverskov
    ..Minteh..........Frø..............Tongya
    ...................Jebali

    Aske melde på vej tilbage fra lyskeskaden og kan muligvis få en plads på bænken i dag sammen med
    Manneh
    Breum
    Omar Jebali
    Charly
    Magnus Nielsen
    Agon Mucolli
    Sabbi
    Joel King
    Last edited by manner; 06-11-2022, 06:43.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Hos Danske Spil er BIF favorit med 2.45 på sejr, og OB med 2.9. Uafgjort giver 3.4 .. hvad siger folket til det

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Jeg tror problemet opstår når du skriver at du er fan af en klub den ene dag og fan af en anden den næste.

    Jeg har med tiden udviklet sympatier for Brøndbys klubkultur og for deres fankvaliteter - særligt efter FC-klubberne har gjort deres ødelæggende indtog i dansk fodbold. Men jeg er jo kun fan af OB.
    Jamen jeg var da aldrig fan men ønskede de skulle vinde nogle kampe. Jeg har været OB-fan mere end 30 år. Og det har ikke altid været så let ....

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?

    Kan godt følge din tanke, men jeg vil også være bange for at vi dermed punkterer to af vores offensive spillere/pladser, ved at lade Jebali spille en plads hvis han ikke er bedst, og oveni det rykke Gigo frem hvor han med stor sandsynlighed heller ikke præsterer bedst.

    Leave a comment:

Working...
X