Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg mener at have læst at mulighederne er til stede og set fra Gigos synspunkt kan det måske også være det sikre valg med spilletid fremfor et skifte igen til endnu en halvårlig leje i en obskur liga. Korte ophold i div. ligaer er ikke altid optimale for den personlige og spillemæssige udvikling, men vi får se hvad der sker - og ja det er et luksusproblem i OB lige nu
    Og elsker det når vi har et luksusproblem. :-)
    Det er virkelig fedt. Hele sidste sæson var det vel vores største problem med den manglede kvalitet på midtbanen og vi kunne ikke få den nødvendige kompakthed og "binde det hele tilsammen". Og nu står vi der i en modsæt situation hvor Aron som var vores bedste sidste efterår er kun fjerde valg. Hvis BW fortsætter på den måde og NT holder pengepungen åbent så kommer der lyse tider for OB.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

    Spørgsmålet er vel hvor villig Gigo selv er til at forlænge opholdet i OB. Men det er der jo nok nogen, der har lidt bedre styr på

    Ikke desto mindre et gevaldigt luksusproblem, vi lige pludselig er rendt ind i. I hvert fald frem til nytår.
    Jeg mener at have læst at mulighederne er til stede og set fra Gigos synspunkt kan det måske også være det sikre valg med spilletid fremfor et skifte igen til endnu en halvårlig leje i en obskur liga. Korte ophold i div. ligaer er ikke altid optimale for den personlige og spillemæssige udvikling, men vi får se hvad der sker - og ja det er et luksusproblem i OB lige nu

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ikke at jeg er uenig i vurderingen af Mannehs betydning i den kamp, men jeg tror også at vi kan se langt efter en forlængelse med Gigo hvis han placeres på bænken. Det vil være et ærgerligt kort at miste i top6 kampen
    Spørgsmålet er vel hvor villig Gigo selv er til at forlænge opholdet i OB. Men det er der jo nok nogen, der har lidt bedre styr på

    Ikke desto mindre et gevaldigt luksusproblem, vi lige pludselig er rendt ind i. I hvert fald frem til nytår.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?
    Ikke nogen dårlig pointe. Manneh virker ret boldfast, og det hjælper enormt at have to boldfaste på midtbanen i fht opbygningsspillet. Gigo er måske mere typen, der leder efter den gode offensive løsning, mens Manneh mere virker som en 'holding midfielder', der holder spillet i gang. Det er positive problemer at have på midtbanen, når alle er i spil.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

    Enig. Det må helt sikkert være til overvejelse, hvem der fra start skal have pladsen på den centrale midtbane. Alassana Mannehs præstation i Herning kan ikke nedtones eller undervurderes.
    Ikke at jeg er uenig i vurderingen af Mannehs betydning i den kamp, men jeg tror også at vi kan se langt efter en forlængelse med Gigo hvis han placeres på bænken. Det vil være et ærgerligt kort at miste i top6 kampen

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?
    Enig. Det må helt sikkert være til overvejelse, hvem der fra start skal have pladsen på den centrale midtbane. Alassana Mannehs præstation i Herning kan ikke nedtones eller undervurderes.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Jeg synes det er et tanke værd om man ikke skulle beholde Tverskov og Manneh som startere mod Brøndby. De var begge to overbevisende mod Midtjylland og Manneh er bare rigtig god til at aflevere bolden hurtig og præcist. Så med ham på holdet bliver hele holdets spilrytme bare hurtigere. Gigovic er helt sikkert en fremragende midtbanespiller, måske man skulle overveje om han ikke kunne spille i stedet for Frøkjær?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Gigo ind for Mannneh. Ellers samme opstilling som sidst.
    Eller DD

    Nogen der ved, hvad han laver i dag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Gigo ind for Mannneh. Ellers samme opstilling som sidst.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Kæmpe legende. Mega fedt at se ham igen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    Han skal sgu have en sejr med hjem i bagagen

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Djemba-Djemba kommer i morgen: https://twitter.com/Odense_Boldklub/...iYR5HjyPR4_0rQ

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Jeg forstår ikke at det skulle være så vildt, det jeg skrev. Vi er da mange på min alder og yngre og ældre, der fik store oplevelser i især 80'erne og som aldrig rigtigt tog FCK til sig. Og jeg skrev "stort set". Der var perioder - bestemt også i de senere år - hvor jeg har ønsket f.eks. FCN og Silkeborg slog Brøndby.
    Jeg forstår dig da til dels. De af os, der har alderen til at huske BIF i 80’erne, har nok et andet forhold til det end yngre generationer.

    Som andre skriver: Det er brugen af ordet ‘fan’, folk reagerer på.

    Jeg er kun fan af OB (og landsholdet, selvfølgelig). Og så kan man have sympati for andre klubbers meritter, klubånd osv.

    Der er dog ret langt fra BIF i 80’erne til nu, og det er ikke en klub, jeg nærer noget, der minder om sympati for i dag.
    Last edited by Jungledyret; 05-11-2022, 09:01.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Jeg forstår ikke at det skulle være så vildt, det jeg skrev. Vi er da mange på min alder og yngre og ældre, der fik store oplevelser i især 80'erne og som aldrig rigtigt tog FCK til sig. Og jeg skrev "stort set". Der var perioder - bestemt også i de senere år - hvor jeg har ønsket f.eks. FCN og Silkeborg slog Brøndby.
    Det er et frit land og fred være med det, men du må kunne se at det alt andet lige er lidt kontroversielt at ytre som du gør, særligt på et OB forum

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Jeg forstår ikke at det skulle være så vildt, det jeg skrev. Vi er da mange på min alder og yngre og ældre, der fik store oplevelser i især 80'erne og som aldrig rigtigt tog FCK til sig. Og jeg skrev "stort set". Der var perioder - bestemt også i de senere år - hvor jeg har ønsket f.eks. FCN og Silkeborg slog Brøndby.
    Jeg tror problemet opstår når du skriver at du er fan af en klub den ene dag og fan af en anden den næste.

    Jeg har med tiden udviklet sympatier for Brøndbys klubkultur og for deres fankvaliteter - særligt efter FC-klubberne har gjort deres ødelæggende indtog i dansk fodbold. Men jeg er jo kun fan af OB.

    Leave a comment:

Working...
X