Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 31.10.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ved egentligt ikke hvorfor jeg gider, men kiggede lige på EB's karakterer for kampen. Manneh får 3 ud af 6 Gad vide hvilken kamp de har set????

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...utning/9493439

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
      Ved egentligt ikke hvorfor jeg gider, men kiggede lige på EB's karakterer for kampen. Manneh får 3 ud af 6 Gad vide hvilken kamp de har set????

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...utning/9493439
      Ja, det er latterligt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Men de første 10 minutter var vel den eneste længere tid hvor de havde overtægt. Synes derefter var det igen os som overtog kampen igen mere og mere og man kan vel sige at vi soilledecdectrlt. De havde itil sidst inter at lægge til. Den sejr var fuldfortjent
        Det var én af de dage hvor fodboldguden spillede fair og det bedste hold tog sejren!
        Det tvivler jeg på at du rent faktisk kan sige ​​​​​​


        Ellers er jeg enig, de er kun klart bedst de første 10 minutter af 2 halvleg. Hvor de virkelig trykker os, set over hele kampen er det fuldt fortjent at vi vinder den.

        Comment


          Hahaha Jeppe Tverskov er fandme også god, hans respons på Minteh der mener at vi kan vinde guld er kanon: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ekke-kommentar

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det tvivler jeg på at du rent faktisk kan sige ​​​​​​


            Ellers er jeg enig, de er kun klart bedst de første 10 minutter af 2 halvleg. Hvor de virkelig trykker os, set over hele kampen er det fuldt fortjent at vi vinder den.
            Hahaha. Tykke finger og dårlige øje bringer mærkelige resultater.
            Godt at drengene på banen var i bedre tilstand eng mig og spillede ulvene træt.
            Last edited by andlox; 31-10-2022, 22:03.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Ja, det lyser. Der bliver spændende at se hvornår vi kan løse det hvis vi spiller mod hold som pakker sig ig står mere lavt og kompakt. Men der vil vi vel se om to uger mod Horsens...
              Det er utrolig stærkt hvad BW leverede der. Den defensive midtbane var vores største problem og nu står vi der ned er luksusproblem.
              det kan blive et meget kortvarigt luksusproblem. Gigo - væk til januar? Er vi heldige holder vi på ham til sommer men mere bliver det næppe til desværre. Og tverskov? Vil han på eventyr?

              Og så er det vel egenligt ikke for meget at forlange at have 3 gode midtbane folk til 2 pladser.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                En god 9er til truppen - vi er for sårbare med BK og Fenger med hang til skader - og det ser meget interessant ud.

                Gode 9ere hænger selvfølgelig ikke på træerne.

                Manneh er vild. Han bliver fast starter, når Gigovic skal videre.

                ​​​​​​​Minteh er bare en type, man smiler bredt over. Sikke et fund!
                truppen ser meget bedre ud end længe set. Og en angriber bør klart stå øverst på ønskesedlen. Men håber også BW allerede nu er igang med at afsøge folk til midtbanen. Og forsvaret; BP og ivancevic er rigtigt gode - men afløseren hedder skjelvik og det er 1. ikke optimalt og 2. så er han vel væk til sommer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  det kan blive et meget kortvarigt luksusproblem. Gigo - væk til januar? Er vi heldige holder vi på ham til sommer men mere bliver det næppe til desværre. Og tverskov? Vil han på eventyr?

                  Og så er det vel egenligt ikke for meget at forlange at have 3 gode midtbane folk til 2 pladser.
                  Hvis vi ligner et muligt top6-hold til januar kan jeg nu godt forestille mig, at Gigo kan se det sjove i at blive sæsonen ud. Men længere end det er meget usandsynligt, ja. Men jeg kan ikke forestille mig andet end at BW er helt med på, at han skal finde et par fornuftige spillere der til næste sommer, og det har jeg fuldstændig tillid til, at han lykkes med.

                  Comment


                    Mon ikke BW kigger efter spillere til hver kæde - en midterforsvarer, en 6er og en 9er.

                    Midtforsvareren skal næppe gå ind i start-11eren. En AJA-type, tænker jeg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det kan blive et meget kortvarigt luksusproblem. Gigo - væk til januar? Er vi heldige holder vi på ham til sommer men mere bliver det næppe til desværre. Og tverskov? Vil han på eventyr?

                      Og så er det vel egenligt ikke for meget at forlange at have 3 gode midtbane folk til 2 pladser.
                      Ja. Men så vil BW levere igen. Og da NT nu ser hvor godt pengene bliver brugt så er det vel godt muligt at han holde kassen åbent.
                      At der skal arbejdes videre hele tid og spiller kommer og går er ja helt klar. Men der er nu virkelig imponerende hvad BW kom med i kun et transfervindue: Hansen, Paulsen, Gigo og Mannneh og der er et helt andet hold på et meget løftet niveau. Og så Tongya og Grubbe, to unge spiller som allerede nu forbedrer holdet. At dertil akademiet leverer med Aske, Charly og nu en guldfugl Minteh er bare klasse.
                      Bærende kræfter fra sidste sæson som Aron har nu kun en indskifterrolle.
                      ​​Det hold her er fra en anden hylde end det vi havde sidste sæson.

                      ​​​
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Jeg synes der er plads til optimisme nu i hensigt til de sidste kampe i grundspillet. Men vi skal nu bevise, at vi kan fortsætte de gode takter, specielt offensivt skal vi blive mere sammenspillet på sidste tredjedel. Vi skal bevare ydmygheden og først og fremnest øge forspringet til de sidste to pladser i ligaen. Og så melder jeg mig også ind i choren af stemmer som vil have en kontraktforlængelse med Minteh. Kom nu OB, det kan blive rigtig godt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          Jeg synes der er plads til optimisme nu i hensigt til de sidste kampe i grundspillet. Men vi skal nu bevise, at vi kan fortsætte de gode takter, specielt offensivt skal vi blive mere sammenspillet på sidste tredjedel. Vi skal bevare ydmygheden og først og fremnest øge forspringet til de sidste to pladser i ligaen. Og så melder jeg mig også ind i choren af stemmer som vil have en kontraktforlængelse med Minteh. Kom nu OB, det kan blive rigtig godt.
                          Burde kunne få point mod BIF på hjemmebane og så skal man have point mod ACH .. så kan man gå på pause med et fornuftig pointsnit ..
                          Onside har OB med i mesterskabsspillet .. KEP .. tro det eller ej ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Utrolig flot kamp af striberne. Vi formår jo faktisk nærmest at udstille fcm med en blanding af vores coolness på bolden og deres lidt for halvhjertede pres. Lidt ærgerligt vi ikke er mere kyniske. Vi har chancer til 2-3 mål mere og sekvenser, hvor vi lige mangler lidt kvalitet I den afgørende aflevering.
                            fcm har dybest set ikke en skid og kan kun takke Ivan for at lave sin første fejl i denne sæson med den arm deroppe. Ellers lignede de ikke et hold der kom i nærheden af scoringer i aften.

                            Minteh bare wauw!! De snakker om over 150 mio for Isaksen I fcm. Bare 1/3 ville jo kunne give os et kvantespring. 18 år og så er det ikke bare lidt fart der overrumpler. Han skubber næsten også juninho væk på kroppen i en sekvens og viser stort overblik da han (godt nok i offside-position) vipper jebali helt fri. Han ligner en spiller med hele pakken. Nu skal vi bare have bygget lidt på henover vinteren, så han ikke dør helt så tidligt i 2. Halveg. Deg er helt naturligt så ny i gamet som han er, men det er lige her man først og fremmest kan se forbedringspotentiale, ellers er der jo ingen der kan holde ham. Han går ind i banen, ud i banen. Han søger dybden på indersiden af backs og søger pladsen bredt, hvilket gør ham totalt uforudsigelig. Jeg kan ikke mindes en 18-årig i OB der har vist så højt niveau som Minteh gjorde de første 45 min i aften. Jeg er muligvis i en eufori over forløbet af aftenens kamp, men lige nu kan jeg ikke mindes noget lignende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Hvis vi ligner et muligt top6-hold til januar kan jeg nu godt forestille mig, at Gigo kan se det sjove i at blive sæsonen ud. Men længere end det er meget usandsynligt, ja. Men jeg kan ikke forestille mig andet end at BW er helt med på, at han skal finde et par fornuftige spillere der til næste sommer, og det har jeg fuldstændig tillid til, at han lykkes med.
                              kunne også sagtens se ham fortsætte - man har lov at håbe.

                              Og drømmer da også om at Bjørn kan overbevise Thorborg om at han skal åbne pengepungen og hente gigo permanent - god mulighed for et flot salg...man har jo lov at drømme.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Burde kunne få point mod BIF på hjemmebane og så skal man have point mod ACH .. så kan man gå på pause med et fornuftig pointsnit ..
                                Onside har OB med i mesterskabsspillet .. KEP .. tro det eller ej ..
                                Der er så tæt i Superligaen. Vi er kun to point foran nummer 9. Hvis vi kan fortsætte og henter 4-6 point ud af de næste kampe så er vi på vej til Top 6. Hidtil er det for tidligt at sige noget. Men den kamp i dag giver i hvert fald optimisme. Der var virkelig overbevisende.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X