Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 31.10.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja. Men så vil BW levere igen. Og da NT nu ser hvor godt pengene bliver brugt så er det vel godt muligt at han holde kassen åbent.
    At der skal arbejdes videre hele tid og spiller kommer og går er ja helt klar. Men der er nu virkelig imponerende hvad BW kom med i kun et transfervindue: Hansen, Paulsen, Gigo og Mannneh og der er et helt andet hold på et meget løftet niveau. Og så Tongya og Grubbe, to unge spiller som allerede nu forbedrer holdet. At dertil akademiet leverer med Aske, Charly og nu en guldfugl Minteh er bare klasse.
    Bærende kræfter fra sidste sæson som Aron har nu kun en indskifterrolle.
    ​​Det hold her er fra en anden hylde end det vi havde sidste sæson.

    ​​​
    jeg er skam også helt tryg ved Westrøm - dejligt endelig at have en sportslig ledelse man virkelig tror på.

    Lad os håbe de gode resultater fortsætter, at spillet generelt bliver bedre (mere af det vi så i dag) og vi så får den der top 6 placering - bør vel også alt andet lige gøre BWs job lettere frem mod næste sæson

    Comment


      Hold nu kæft hvor smager en sejr i Herning bare langt bedre end alle andre sejre .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Ved egentligt ikke hvorfor jeg gider, men kiggede lige på EB's karakterer for kampen. Manneh får 3 ud af 6 Gad vide hvilken kamp de har set????

        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...utning/9493439
        Her kan i med fordel gøre det samme som en enkelt bruger er udsat for herinde. Ignorer de aviser vi ved bare sidder på de københavnske saloner og drikker latté samtidig med de skal se hippe ud, score bytøserne OG se fodbold med provinshold som hovedaktørerer
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Her kan i med fordel gøre det samme som en enkelt bruger er udsat for herinde. Ignorer de aviser vi ved bare sidder på de københavnske saloner og drikker latté samtidig med de skal se hippe ud, score bytøserne OG se fodbold med provinshold som hovedaktørerer
          Er det dig, Inger?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

            Er det dig, Inger?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

              Er det dig, Inger?
              det kan jeg svare med et klart og utvetydigt …. MÅSKE

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hold nu kæft hvor smager en sejr i Herning bare langt bedre end alle andre sejre .
                Ja det er vel kun sejr i Parken at kan sammenlignes med

                Comment


                  Grubbe, Bjørn og Minteh på rundens hold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Ja det er vel kun sejr i Parken at kan sammenlignes med
                    En sejr mod BIF er ALTID det bedste men hey, hvem er det, vi skal møde på søndag? Og så, for første gang i meeget laaang tid, har jeg den der kriblen i kroppen før en kamp. Der er virkelig noget på spil. Og så i den sjove ende af tabellen. Jeg håber virkelig vi er klar fra start, og så hele kampen igennem. En sejr mod BIF vil bare være så vigtig i denne meget lige liga.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                      En sejr mod BIF er ALTID det bedste men hey, hvem er det, vi skal møde på søndag? Og så, for første gang i meeget laaang tid, har jeg den der kriblen i kroppen før en kamp. Der er virkelig noget på spil. Og så i den sjove ende af tabellen. Jeg håber virkelig vi er klar fra start, og så hele kampen igennem. En sejr mod BIF vil bare være så vigtig i denne meget lige liga.
                      Enig vi trænger til at slå BIF

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Grubbe, Bjørn og Minteh på rundens hold.
                        grubbe er da ikke med såvidt jeg kan se...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Her kan i med fordel gøre det samme som en enkelt bruger er udsat for herinde. Ignorer de aviser vi ved bare sidder på de københavnske saloner og drikker latté samtidig med de skal se hippe ud, score bytøserne OG se fodbold med provinshold som hovedaktørerer
                          Jeg tror ikke EB har så meget med de københavnske saloner at gøre :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            grubbe er da ikke med såvidt jeg kan se...
                            Det er han på det officielle hold fra Superliga.dk

                            MvH Chris OB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Jeg tror ikke EB har så meget med de københavnske saloner at gøre :-)
                              Det var nu også dybt ironisk ment ... det burde mit følgende indlæg også kunne afsløre
                              Last edited by manner; 01-11-2022, 18:14.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Det er han på det officielle hold fra Superliga.dk

                                MvH Chris OB
                                okay - så tipsbladets og de havde også bjørn og minteh med så troede det var det hold der blev henvidst til

                                Comment

                                Working...
                                X