Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Lyngby 21/10/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det var ikke godt idag. Han er klart bedst på 10`eren. Men hvad er alternativerne lige pt?
    Hvis Sabbi er fit ville jeg prøve ham. Han kan sætte en mand, drive bold i tempo, løbe dybt, har en fin teknik og kan heade. I mine øjne kunne han være spændende som 9'er.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Hvis Sabbi er fit ville jeg prøve ham. Han kan sætte en mand, drive bold i tempo, løbe dybt, har en fin teknik og kan heade. I mine øjne kunne han være spændende som 9'er.
      Ja, det skulle vi prøve. Men så ville der fint hvis han også scorer, den direktør han brændende der i dag....
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        OB vil appellere det røde kort

        https://fyens.dk/artikel/armin-gigov...milde-dommeren

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          så spiller vi med 5 i bagkæden - king kommet ind.

          Hjemme mod ligaens absolutte bundhold - det er sgu sølle Alm.

          Håber vi får sejren og de 3 point men come on - bør vi ikke kunne præstere bedre?
          Så blev det heldigvis ja de tre point.
          Men King ind for Tongya - Venstre back for venstre kant - på hjemmebanen!
          Der her er Odense Stadion men ikke Kujon-City, Alm!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #95
            Jeg må indlede med at jeg synes det er super skarpt at vi går ind fra start og viser hvor skabet skal stå i sådan en kogepladekamp. Presset er ikke til at tage fejl af når man møder en sikker nedrykker på hjemmebane, men det lader vi os ikke påvirke af i begyndelsen.
            særligt i 2. Halveg bliver det dog tydeligt at vi mentalt er videre fra den kamp efter den stærke 1. Halveg. Lyngby ændre egentlig taktik for at stoppe blødningen, men lugter hurtigt blod, idet vi lige giver dem en meter til halvanden mere end de havde i de første 45 min. Når Lyngby får det, så er de slet ikke så ringe på kuglen og deres mål er også flot. Heldigvis mangler de lidt skarphed når den skal over stregen og når de endelig havde lidt snert i afslutningerne har vi en kanon god keeper og derfor kom sejren aldrig i fare.

            Mærkelig situation med Gigovic og sindssygt den ikke tages op i studiet efterfølgende ift. alt det andet bras de sædvanligvis finder frem. Det virker helt grotesk, hvis dommeren slipper afsted med at den bliver stående.
            Når det er sagt skuffer han mig også lidt i dag. I de øvrige kampe har han ladet støvlerne tale og egentlig bare gjort sine ting. I dag skulle han både blande sig i infights og lave en tydelig og fuldstændig overflødig hævnaktion på Corlu ved sit første gule tidligt i kampen. Det klæder ham ikke at finde de sider frem. Han skal Bevare ydmygheden og spille fodbold. Det vil han helt sikkert komme længst med.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

              Hvis Sabbi er fit ville jeg prøve ham. Han kan sætte en mand, drive bold i tempo, løbe dybt, har en fin teknik og kan heade. I mine øjne kunne han være spændende som 9'er.
              En Sabbi i 100% topform måske ja

              Tvivler på at han mere end 30-45 min i sig om 10 dage.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det skal bare lykkes. Der er en alt for dum dom.

                "Vi fandt hullerne i første halvleg, men jeg mener godt, at vi kunne have stået højere og ikke ende så lavt på banen, som vi ofte gjorde, sagde svenskeren, der endnu ikke kender sin fremtid efter lejemålets udløb med OB efter den sidste kamp i kalenderåret i Horsens den 13. november.
                - Jeg har ikke fået noget at vide. Jeg spiller bare videre og forsøger at udvikle mig bedst muligt, sagde han til Sport Fyn."
                Er helt enig men Gigo der og er lyder det ikke lidt som en kritik til Alm?
                I hensigt af fremtiden: sagde BW ikke at der ligger i vores hænder til mindst at forlængre aftalen til næste sommer? Eller husker det forkert?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Det skal bare lykkes. Der er en alt for dum dom.

                  "Vi fandt hullerne i første halvleg, men jeg mener godt, at vi kunne have stået højere og ikke ende så lavt på banen, som vi ofte gjorde, sagde svenskeren, der endnu ikke kender sin fremtid efter lejemålets udløb med OB efter den sidste kamp i kalenderåret i Horsens den 13. november.
                  - Jeg har ikke fået noget at vide. Jeg spiller bare videre og forsøger at udvikle mig bedst muligt, sagde han til Sport Fyn."
                  Er helt enig men Gigo der og er lyder det ikke lidt som en kritik til Alm?
                  I hensigt af fremtiden: sagde BW ikke at der ligger i vores hænder til mindst at forlængre aftalen til næste sommer? Eller husker det forkert?
                  I realiteten er det bare OB og Gigo der skal blive enige om at fortsætte. Jeg tror man har aftalt at sætte sig ned når man har spillet efteråret færdigt. Men hvis jeg var BW var den allerede lukket. Eller gjort hvad der var muligt.

                  Det skal bare lykkedes at holde på ham indtil sommer. Men hvor savnede jeg Tverskov idag. Manneh var helt sikkert god. Men Tverskov ville have gjort en forskel når bolden skulle spilles op

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Den skal 100% omstødes
                    Det kommer næppe til at ske .. vi er jo hverken FCK eller FCM

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Jeg må indlede med at jeg synes det er super skarpt at vi går ind fra start og viser hvor skabet skal stå i sådan en kogepladekamp. Presset er ikke til at tage fejl af når man møder en sikker nedrykker på hjemmebane, men det lader vi os ikke påvirke af i begyndelsen.
                      særligt i 2. Halveg bliver det dog tydeligt at vi mentalt er videre fra den kamp efter den stærke 1. Halveg. Lyngby ændre egentlig taktik for at stoppe blødningen, men lugter hurtigt blod, idet vi lige giver dem en meter til halvanden mere end de havde i de første 45 min. Når Lyngby får det, så er de slet ikke så ringe på kuglen og deres mål er også flot. Heldigvis mangler de lidt skarphed når den skal over stregen og når de endelig havde lidt snert i afslutningerne har vi en kanon god keeper og derfor kom sejren aldrig i fare.

                      Mærkelig situation med Gigovic og sindssygt den ikke tages op i studiet efterfølgende ift. alt det andet bras de sædvanligvis finder frem. Det virker helt grotesk, hvis dommeren slipper afsted med at den bliver stående.
                      Når det er sagt skuffer han mig også lidt i dag. I de øvrige kampe har han ladet støvlerne tale og egentlig bare gjort sine ting. I dag skulle han både blande sig i infights og lave en tydelig og fuldstændig overflødig hævnaktion på Corlu ved sit første gule tidligt i kampen. Det klæder ham ikke at finde de sider frem. Han skal Bevare ydmygheden og spille fodbold. Det vil han helt sikkert komme længst med.
                      Jeg er enig i hele indlægget og specielt meget enig i det markerede .. det har været tydeligt fra dag 1 med Gigo at han er en fremragende fodboldspiller og at han i de seneste kampe er begyndt at tage ansvaret på sig når der ikke bliver taget de rigtige løb for at få et godt flow i spillet. Det kammede lidt over for ham i går synes jeg. Selv om jeg godt kan forstå hans frustrations"oversavning" af Corlu efter han bogstavelig talt forsøgte at amputere Askes arm

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Armin havde ikke bedt om behandling, så det må stor for tumpen med fløjtens regning.
                        Jeg vil mene den er hårfin. Armin ligger som jeg ser det og markere med armen at han har brug for hjælp, og det reagerer dommeren på. Hjælpen når ikke frem inden han går på banen igen og dermed modtager sit 2. gule kort. Jeg håber selvf. med hele mit stribede hjerte at dommen omstødes, men jeg tvivler.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Han vinker ham jo endda ind på banen, selvom jeg ikke tror det er nødvendigt eftersom spillet hverken blev stoppet eller at han modtog behandling?

                          https://twitter.com/alundsoderberg/s...E3O-7E1G3pBi9g
                          Tsktsk der er her jo billeddokumentation på at Daugbjerg hæver armen .. det kan sagtens mistolkes af Gigo. Håber det udvalg der bliver protesteret til ikke vender det blinde øje til episoden, men det spændende er måske hvad han skriver i sin kamprapport om situationen.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det skal bare lykkes. Der er en alt for dum dom.

                            "Vi fandt hullerne i første halvleg, men jeg mener godt, at vi kunne have stået højere og ikke ende så lavt på banen, som vi ofte gjorde, sagde svenskeren, der endnu ikke kender sin fremtid efter lejemålets udløb med OB efter den sidste kamp i kalenderåret i Horsens den 13. november.
                            - Jeg har ikke fået noget at vide. Jeg spiller bare videre og forsøger at udvikle mig bedst muligt, sagde han til Sport Fyn."
                            Er helt enig men Gigo der og er lyder det ikke lidt som en kritik til Alm?
                            I hensigt af fremtiden: sagde BW ikke at der ligger i vores hænder til mindst at forlængre aftalen til næste sommer? Eller husker det forkert?
                            Jeg synes ikke tiden er til kritik af Alm. Objektivt præsterer holdet blandt de allerbedste i superligaen. Og nej Gigos kommentar lyder i mine ører IKKE som en kritik af Alm. Hvis der ikke er ret meget at kritisere, hvorfor skal der så opfindes noget ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Jeg synes ikke tiden er til kritik af Alm. Objektivt præsterer holdet blandt de allerbedste i superligaen. Og nej Gigos kommentar lyder i mine ører IKKE som en kritik af Alm. Hvis der ikke er ret meget at kritisere, hvorfor skal der så opfindes noget ?
                              Enig .. OBjektivt set er vi blandt de bedst præsterende i sl pt, og jeg synes også der i første halvleg var tegn på bedre spil mellem felterne, måske p.gr.a. LBKs styrke eller mangel på samme. I anden halvleg faldt niveau, kadence og koncentration mærkbart og til et kritisabelt niveau, men sejren synes jeg ikke kom rigtigt i fare omend mange års elendigt forsvarsspil stadig sidder i kroppen. Gigos kommentar efter kampen er mere et kampreferat end en kritik af Alm.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Enig .. OBjektivt set er vi blandt de bedst præsterende i sl pt, og jeg synes også der i første halvleg var tegn på bedre spil mellem felterne, måske p.gr.a. LBKs styrke eller mangel på samme. I anden halvleg faldt niveau, kadence og koncentration mærkbart og til et kritisabelt niveau, men sejren synes jeg ikke kom rigtigt i fare omend mange års elendigt forsvarsspil stadig sidder i kroppen. Gigos kommentar efter kampen er mere et kampreferat end en kritik af Alm.
                                Selvom spillet ikke har været prangende visse de hårde stats at vi har været effektive og gode nok. Ja, faktisk det bedste hold uanset resultaterne i denne runde.
                                Nedenstående er stillingen taget de sidste 9 runder.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X