Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Lyngby 21/10/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Hvis Sabbi er fit ville jeg prøve ham. Han kan sætte en mand, drive bold i tempo, løbe dybt, har en fin teknik og kan heade. I mine øjne kunne han være spændende som 9'er."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægså spiller vi med 5 i bagkæden - king kommet ind.
Hjemme mod ligaens absolutte bundhold - det er sgu sølle Alm.
Håber vi får sejren og de 3 point men come on - bør vi ikke kunne præstere bedre?
Men King ind for Tongya - Venstre back for venstre kant - på hjemmebanen!
Der her er Odense Stadion men ikke Kujon-City, Alm!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Jeg må indlede med at jeg synes det er super skarpt at vi går ind fra start og viser hvor skabet skal stå i sådan en kogepladekamp. Presset er ikke til at tage fejl af når man møder en sikker nedrykker på hjemmebane, men det lader vi os ikke påvirke af i begyndelsen.
særligt i 2. Halveg bliver det dog tydeligt at vi mentalt er videre fra den kamp efter den stærke 1. Halveg. Lyngby ændre egentlig taktik for at stoppe blødningen, men lugter hurtigt blod, idet vi lige giver dem en meter til halvanden mere end de havde i de første 45 min. Når Lyngby får det, så er de slet ikke så ringe på kuglen og deres mål er også flot. Heldigvis mangler de lidt skarphed når den skal over stregen og når de endelig havde lidt snert i afslutningerne har vi en kanon god keeper og derfor kom sejren aldrig i fare.
Mærkelig situation med Gigovic og sindssygt den ikke tages op i studiet efterfølgende ift. alt det andet bras de sædvanligvis finder frem. Det virker helt grotesk, hvis dommeren slipper afsted med at den bliver stående.
Når det er sagt skuffer han mig også lidt i dag. I de øvrige kampe har han ladet støvlerne tale og egentlig bare gjort sine ting. I dag skulle han både blande sig i infights og lave en tydelig og fuldstændig overflødig hævnaktion på Corlu ved sit første gule tidligt i kampen. Det klæder ham ikke at finde de sider frem. Han skal Bevare ydmygheden og spille fodbold. Det vil han helt sikkert komme længst med.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Hvis Sabbi er fit ville jeg prøve ham. Han kan sætte en mand, drive bold i tempo, løbe dybt, har en fin teknik og kan heade. I mine øjne kunne han være spændende som 9'er.
Tvivler på at han mere end 30-45 min i sig om 10 dage.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
"Vi fandt hullerne i første halvleg, men jeg mener godt, at vi kunne have stået højere og ikke ende så lavt på banen, som vi ofte gjorde, sagde svenskeren, der endnu ikke kender sin fremtid efter lejemålets udløb med OB efter den sidste kamp i kalenderåret i Horsens den 13. november.
- Jeg har ikke fået noget at vide. Jeg spiller bare videre og forsøger at udvikle mig bedst muligt, sagde han til Sport Fyn."
Er helt enig men Gigo der og er lyder det ikke lidt som en kritik til Alm?
I hensigt af fremtiden: sagde BW ikke at der ligger i vores hænder til mindst at forlængre aftalen til næste sommer? Eller husker det forkert?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det skal bare lykkes. Der er en alt for dum dom.
"Vi fandt hullerne i første halvleg, men jeg mener godt, at vi kunne have stået højere og ikke ende så lavt på banen, som vi ofte gjorde, sagde svenskeren, der endnu ikke kender sin fremtid efter lejemålets udløb med OB efter den sidste kamp i kalenderåret i Horsens den 13. november.
- Jeg har ikke fået noget at vide. Jeg spiller bare videre og forsøger at udvikle mig bedst muligt, sagde han til Sport Fyn."
I hensigt af fremtiden: sagde BW ikke at der ligger i vores hænder til mindst at forlængre aftalen til næste sommer? Eller husker det forkert?
Det skal bare lykkedes at holde på ham indtil sommer. Men hvor savnede jeg Tverskov idag. Manneh var helt sikkert god. Men Tverskov ville have gjort en forskel når bolden skulle spilles op
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg må indlede med at jeg synes det er super skarpt at vi går ind fra start og viser hvor skabet skal stå i sådan en kogepladekamp. Presset er ikke til at tage fejl af når man møder en sikker nedrykker på hjemmebane, men det lader vi os ikke påvirke af i begyndelsen.
særligt i 2. Halveg bliver det dog tydeligt at vi mentalt er videre fra den kamp efter den stærke 1. Halveg. Lyngby ændre egentlig taktik for at stoppe blødningen, men lugter hurtigt blod, idet vi lige giver dem en meter til halvanden mere end de havde i de første 45 min. Når Lyngby får det, så er de slet ikke så ringe på kuglen og deres mål er også flot. Heldigvis mangler de lidt skarphed når den skal over stregen og når de endelig havde lidt snert i afslutningerne har vi en kanon god keeper og derfor kom sejren aldrig i fare.
Mærkelig situation med Gigovic og sindssygt den ikke tages op i studiet efterfølgende ift. alt det andet bras de sædvanligvis finder frem. Det virker helt grotesk, hvis dommeren slipper afsted med at den bliver stående.
Når det er sagt skuffer han mig også lidt i dag. I de øvrige kampe har han ladet støvlerne tale og egentlig bare gjort sine ting. I dag skulle han både blande sig i infights og lave en tydelig og fuldstændig overflødig hævnaktion på Corlu ved sit første gule tidligt i kampen. Det klæder ham ikke at finde de sider frem. Han skal Bevare ydmygheden og spille fodbold. Det vil han helt sikkert komme længst med.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Armin havde ikke bedt om behandling, så det må stor for tumpen med fløjtens regning.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHan vinker ham jo endda ind på banen, selvom jeg ikke tror det er nødvendigt eftersom spillet hverken blev stoppet eller at han modtog behandling?
https://twitter.com/alundsoderberg/s...E3O-7E1G3pBi9g
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det skal bare lykkes. Der er en alt for dum dom.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg synes ikke tiden er til kritik af Alm. Objektivt præsterer holdet blandt de allerbedste i superligaen. Og nej Gigos kommentar lyder i mine ører IKKE som en kritik af Alm. Hvis der ikke er ret meget at kritisere, hvorfor skal der så opfindes noget ?
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEnig .. OBjektivt set er vi blandt de bedst præsterende i sl pt, og jeg synes også der i første halvleg var tegn på bedre spil mellem felterne, måske p.gr.a. LBKs styrke eller mangel på samme. I anden halvleg faldt niveau, kadence og koncentration mærkbart og til et kritisabelt niveau, men sejren synes jeg ikke kom rigtigt i fare omend mange års elendigt forsvarsspil stadig sidder i kroppen. Gigos kommentar efter kampen er mere et kampreferat end en kritik af Alm.
Nedenstående er stillingen taget de sidste 9 runder.
Attached Files
Comment
Comment