Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt, Odense-Lyngby, 21/10 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt, Odense-Lyngby, 21/10 2022

    Der er så småt taget hul på den i kamptråd, men skal vi ikke begynde at dele vores bud på 11’eren, inden en halvkort træningsuge? Vel tydeligt for enhver vi kommer til at spille et andet hold fredag. Dejligt vi skal på stadion om fire dage i øvrigt!!

    Håber Adelgaard er tilbage, og ikke mindst Gigovic tilbage på 6’er, uanset Mannehs ok kamp. Martin Hansen nævnte også i post match, hvor meget det betyder at have Gigo derude til at modtage konstant i opbygning.

    Minteh og Jebali er vel de mest sikre startere fremme. Men hvordan ellers? Hvis Sabbi var/bliver klar vil det imo være interessant med ham fremme, så Jebali kan få sin 10’er, men ellers vil mit første og bedste bud være:

    Minteh Frø Breum
    Jebali


    #2
    Det er utænkeligt, at Sabbi kommer i spil til startelleveren. Det tager lang tid at komme i form igen - en tommelfingerregel er at kampformen tager lige så lang tid om at indfinde sig, som skadesperioden varede.

    OB har været - og er stadig, fx med Frø - slemme til at lade spillere få alt for mange minutter efter skadespauser, men jeg har ikke fantasi til at tro, at Sabbi indgår i nogle startplaner det næste lange stykke tid.

    Dit bud på offensiven er nok plausibel. Måske Tongya - som jeg ikke er ret imponeret af i øvrigt - står foran Breum.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det er utænkeligt, at Sabbi kommer i spil til startelleveren. Det tager lang tid at komme i form igen - en tommelfingerregel er at kampformen tager lige så lang tid om at indfinde sig, som skadesperioden varede.

      OB har været - og er stadig, fx med Frø - slemme til at lade spillere få alt for mange minutter efter skadespauser, men jeg har ikke fantasi til at tro, at Sabbi indgår i nogle startplaner det næste lange stykke tid.

      Dit bud på offensiven er nok plausibel. Måske Tongya - som jeg ikke er ret imponeret af i øvrigt - står foran Breum.
      Jeg tror godt Alm kunne lade sig friste til at skubbe Sabbi ind. Han har trænet med i et længere stykke tid nu, så fysisk er han nok ikke helt til rotterne. Det er på kanterne vi har haft de største svagheder siden vi fik købt vores folk til den centrale midtbane. Breum er i et dyk, Tongya har mange ting at lære og Charly skal slibes til. Jeg kunne sagtens se man gav Sabbi 55-60 min på fredag. Jeg tror Alm ser frem til at få ekstraordinær fart på begge kanter og hvis man er bekymret for om de to kan stå distancen defensivt, så er det hjemme imod Lyngby at det skal prøves af.
      Frø skal også ind på den 10'er I stedet for Gigovic, så det åbner en plads, hvis han ellers er klar til det.

      Comment


        #4
        En mulighed tror jeg også kunne være Gigo tilbage på 6eren, Franco son 10’er, Frø og Minteh på kanterne og Jebali på toppen.

        Comment


          #5
          Virker til konsensus so far i hvert fald er, at vi kommer til at måle start11 på, om Gigovic er tilbage på 6.

          Alm var i øvrigt i hopla post match. Fik dog kastet Charly lidt under bussen imo

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
            Virker til konsensus so far i hvert fald er, at vi kommer til at måle start11 på, om Gigovic er tilbage på 6.

            Alm var i øvrigt i hopla post match. Fik dog kastet Charly lidt under bussen imo
            Hva blev der sagt da?
            siden 1887

            Comment


              #7
              Stuhr Ellegaard spurgte om han havde overvejet Charlys fart på top, og alm sagde på en eller anden måde, at Charly havde det svært i seneste indhop, men at han naturligvis havde overvejet alt det, han endte med ikke at vælge. Husker desværre ikke den præcise ordlyd om Charly. Han sagde omvendt også i andet svar hvor glad han er for at spille de unge, der er gode (var vist ift minteh)

              Comment


                #8
                Hold nu fast i den defensiv der har fungeret og Jebali på 9’eren .. offensiven kan rokeres men ikke de bagerste 7-8 stykker..

                Hansen
                Grubbe. Paulsen. Mihajlo. Adelgaard
                Gigovic. Tverskov.
                Minteh. Jebali. Frøkjær.
                Tongya.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hold nu fast i den defensiv der har fungeret og Jebali på 9’eren .. offensiven kan rokeres men ikke de bagerste 7-8 stykker..

                  Hansen
                  Grubbe. Paulsen. Mihajlo. Adelgaard
                  Gigovic. Tverskov.
                  Minteh. Jebali. Frøkjær.
                  Tongya.
                  Den køber jeg gerne. Gigo skal på 6’er og Jebali skal på 10’er. Som 9’er fjerner man mindst 20% af hans styrke. Mod lyngby skal Tver, Gigo og Jebali vise at de er de tre bedste på plænen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                    Virker til konsensus so far i hvert fald er, at vi kommer til at måle start11 på, om Gigovic er tilbage på 6.

                    Alm var i øvrigt i hopla post match. Fik dog kastet Charly lidt under bussen imo
                    Nu ved jeg ikke hvad der er blevet sagt, men man skal også huske at han var overordentligt rosende overfor Charly i starten af sæsonen, hvor han også viste lidt mere gå-på-mod i sine aktioner. Han er blevet lidt for stationær i sine seneste indhop og det er altså ikke det han vinder minutter på. Han skal bruge sin fart og udfordre som Minteh så flot har vist. Det er vejen til holdet, for det er det vi mangler fra vores kanter for nuværende.

                    Comment


                      #11
                      Ligner denne i morgen

                      MH
                      GG BP Ivan AA
                      Manneh Gigo
                      Tong Frø Minteh
                      Jebali

                      Sabbi er klar. Kanté,Nico,Tver,Okosun og Fenger er ude
                      Minteh lavede nogle vilde ting idag. Han bliver spændende

                      Comment


                        #12
                        Forhåbenligt bytter Tongya og Minteh kant, så de begge kan trække ind og afslutte? Alt andet ville være skørt, selvom Alm til tider - som en af de få trænere i moderne fodbold - bryder med dette kantprincip.

                        Ellers tænker jeg også, at det er vores stærkeste opstilling aktuelt.

                        Hvordan ser Sabbi ud?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ligner denne i morgen

                          MH
                          GG BP Ivan AA
                          Manneh Gigo
                          Tong Frø Minteh
                          Jebali

                          Sabbi er klar. Kanté,Nico,Tver,Okosun og Fenger er ude
                          Minteh lavede nogle vilde ting idag. Han bliver spændende
                          Thank god at Aske er tilbage

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Forhåbenligt bytter Tongya og Minteh kant, så de begge kan trække ind og afslutte? Alt andet ville være skørt, selvom Alm til tider - som en af de få trænere i moderne fodbold - bryder med dette kantprincip.

                            Ellers tænker jeg også, at det er vores stærkeste opstilling aktuelt.

                            Hvordan ser Sabbi ud?
                            Han ligner en der er et stykke fra kampform. Men er ellers fit
                            Tror der blev byttet lidt rundt på kanterne

                            Comment


                              #15
                              Aske Adelgaard melder sig kampklar igen mod Lyngby, og afslører samtidig, at han og to holdkammerater er i spil til U20-landsholdet.

                              Adelgaard vil brænde banen af mod Lyngby, og håber på U20-landsholdet - OBstruktion

                              Comment

                              Working...
                              X