Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp tråd VFF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg lægger også mærke til, at vi nu efter 11 år er i stand til at spille hårde præcise indersideafleveringer fra midterforsvaret op i midten af banen og ud på backs, som står højt. Kasper Larsen virker jo helt grotesk dårlig når man sammenligner med det nuværende centerforsvar. Selv BP spiller hurtigt.
    Hvordan nogen nogensinde har vurderet at KL var god nok til et top 8 hold i SL siger alt om vores tidligere sportsdirektører.
    Ivan laver nu ekstremt mange (nemme) opspilsfejl. Der er stadig en del at arbejde på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Frø skal ind på 10'eren og så skal Gigovic tilbage, hvor han får flere bolde med kroppen rettet imod modstanderens banehalvdel. Han var godt nok ringere end jeg havde forventet på den 10'er, selvom Viborg også havde læst godt på lektien og tydeligt vidste de skulle sidde på ham.
      Frø på 10'eren frigiver ham de her sure returløb. Det sure for mange kreative kræfter ud af Frø og det har vi brug for når vi nu er i en situation, hvor Jebali må skubbes frem.
      Nope, Frø skal ind når modstanderne er træt. Jebali er ham der kan gøre alle andre farlig, men han er ingen god 9'er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg


        Giv manden en chance….så er Lyngby kampen vel en ok mulighed
        Sindsygt forslag. Det er en sæson definerende kamp. Lyngby har spillet fint offensivt, men er ekstremt gæstfrie i forsvaret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Sindsygt forslag. Det er en sæson definerende kamp. Lyngby har spillet fint offensivt, men er ekstremt gæstfrie i forsvaret.
          Endnu et sindssygt forslag herfra: kunne Frøkjær spille helt på toppen med Jebali som 10,er og et par hurtige kanter (minteh) omkring sig ? Frø kan jo godt sætte et pres, og er også ok til at holde i kuglen, men dybdeløb er måske ikke lige hans livret .? Det er måske lidt desparat , jeg synes bare ikke vi har mange alternativer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Sindsygt forslag. Det er en sæson definerende kamp. Lyngby har spillet fint offensivt, men er ekstremt gæstfrie i forsvaret.
            Det er lige før at Minteh kunne være bedste bud. Det Lyngby taber kampe på er når de bliver presset i opspillet og nemt laver fejl. Her er Minteh rigtig stærk. Så Jebali som 9`er og Frø/Tongya på kanterne

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det er lige før at Minteh kunne være bedste bud. Det Lyngby taber kampe på er når de bliver presset i opspillet og nemt laver fejl. Her er Minteh rigtig stærk. Så Jebali som 9`er og Frø/Tongya på kanterne
              Enig, det tror jeg også pt er vores bedste start 11

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Enig, det tror jeg også pt er vores bedste start 11
                Vi må se om det er enige med os mandags trænere så

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  Endnu et sindssygt forslag herfra: kunne Frøkjær spille helt på toppen med Jebali som 10,er og et par hurtige kanter (minteh) omkring sig ? Frø kan jo godt sætte et pres, og er også ok til at holde i kuglen, men dybdeløb er måske ikke lige hans livret .? Det er måske lidt desparat , jeg synes bare ikke vi har mange alternativer.
                  Det er kreativt, og Frø er en fin afslutter, men ikke ret hurtig, heller ikke en opspilsstation. Nok åårsagen til at Alm smide Jebali på top er fordi han kan holde på den.
                  Personligt ville jeg prøve Horneman, minteh, eller spille med de hurtige kanter og Okosun på toppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kanté er slet ikke god nok til at få chancen vurderet ud fra træning
                    Jeg har set Kantè flere gange på u19 og synes klart i skal starte med ham :D.
                    (Du har helt ret og han bliver det formentlig aldrig).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg har set Kantè flere gange på u19 og synes klart i skal starte med ham :D.
                      (Du har helt ret og han bliver det formentlig aldrig).
                      Dejligt konstruktivt indlæg!
                      Du håber OB spiller med en dårlige spillere og taber.
                      Jeg håber OB spiller med gode spillere og vinder.

                      Så er den diskussion ligesom ovre, så du kan roligt logge ud og aldrig kommer igen :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                        Dejligt konstruktivt indlæg!
                        Du håber OB spiller med en dårlige spillere og taber.
                        Jeg håber OB spiller med gode spillere og vinder.

                        Så er den diskussion ligesom ovre, så du kan roligt logge ud og aldrig kommer igen :-)
                        Tag nu lidt gas, så er det heller ikke værre :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Synes måske man skulle starte med charly. Ved godt han har ikke været god i indhoppene på det seneste, men han skaber altid massere og hans formkurve i starten af sæsonen taget i betragtning må han have lidt credit. Hans hurtighed og målindstinkt kunne komme os til gode, nu når der ikke er bedre alternativer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                            Synes måske man skulle starte med charly. Ved godt han har ikke været god i indhoppene på det seneste, men han skaber altid massere og hans formkurve i starten af sæsonen taget i betragtning må han have lidt credit. Hans hurtighed og målindstinkt kunne komme os til gode, nu når der ikke er bedre alternativer.
                            Jeg har på fornemmelsen at der ikke bliver givet meget "credit" .. heller ikke til de unge. Der skal præsteres hele tiden og der ikke plads til sentimentalitet mere. Aske er vel et godt eksempel på det. Træneren sætter det hold der træner bedst og selvf. det hold han vurdere giver bedste sandsynlighed for en sejr .. ung eller gammel - akademispiller eller "lejesvend"
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment

                            Working...
                            X