Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamp tråd VFF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Frø skal ind på 10'eren og så skal Gigovic tilbage, hvor han får flere bolde med kroppen rettet imod modstanderens banehalvdel. Han var godt nok ringere end jeg havde forventet på den 10'er, selvom Viborg også havde læst godt på lektien og tydeligt vidste de skulle sidde på ham.
Frø på 10'eren frigiver ham de her sure returløb. Det sure for mange kreative kræfter ud af Frø og det har vi brug for når vi nu er i en situation, hvor Jebali må skubbes frem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Sindsygt forslag. Det er en sæson definerende kamp. Lyngby har spillet fint offensivt, men er ekstremt gæstfrie i forsvaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Sindsygt forslag. Det er en sæson definerende kamp. Lyngby har spillet fint offensivt, men er ekstremt gæstfrie i forsvaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er lige før at Minteh kunne være bedste bud. Det Lyngby taber kampe på er når de bliver presset i opspillet og nemt laver fejl. Her er Minteh rigtig stærk. Så Jebali som 9`er og Frø/Tongya på kanterne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Endnu et sindssygt forslag herfra: kunne Frøkjær spille helt på toppen med Jebali som 10,er og et par hurtige kanter (minteh) omkring sig ? Frø kan jo godt sætte et pres, og er også ok til at holde i kuglen, men dybdeløb er måske ikke lige hans livret .? Det er måske lidt desparat , jeg synes bare ikke vi har mange alternativer.
Personligt ville jeg prøve Horneman, minteh, eller spille med de hurtige kanter og Okosun på toppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKanté er slet ikke god nok til at få chancen vurderet ud fra træning
(Du har helt ret og han bliver det formentlig aldrig).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg har set Kantè flere gange på u19 og synes klart i skal starte med ham :D.
(Du har helt ret og han bliver det formentlig aldrig).
Du håber OB spiller med en dårlige spillere og taber.
Jeg håber OB spiller med gode spillere og vinder.
Så er den diskussion ligesom ovre, så du kan roligt logge ud og aldrig kommer igen :-)
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Dejligt konstruktivt indlæg!
Du håber OB spiller med en dårlige spillere og taber.
Jeg håber OB spiller med gode spillere og vinder.
Så er den diskussion ligesom ovre, så du kan roligt logge ud og aldrig kommer igen :-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Synes måske man skulle starte med charly. Ved godt han har ikke været god i indhoppene på det seneste, men han skaber altid massere og hans formkurve i starten af sæsonen taget i betragtning må han have lidt credit. Hans hurtighed og målindstinkt kunne komme os til gode, nu når der ikke er bedre alternativer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægSynes måske man skulle starte med charly. Ved godt han har ikke været god i indhoppene på det seneste, men han skaber altid massere og hans formkurve i starten af sæsonen taget i betragtning må han have lidt credit. Hans hurtighed og målindstinkt kunne komme os til gode, nu når der ikke er bedre alternativer.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
Comment