Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp tråd VFF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    holdet er prisgivet uden ham. Men Frø skal i tempo eller bænkes. Frø kan være en trussel når modstanderne har en time i kroppen
    Frø skal ind på 10'eren og så skal Gigovic tilbage, hvor han får flere bolde med kroppen rettet imod modstanderens banehalvdel. Han var godt nok ringere end jeg havde forventet på den 10'er, selvom Viborg også havde læst godt på lektien og tydeligt vidste de skulle sidde på ham.
    Frø på 10'eren frigiver ham de her sure returløb. Det sure for mange kreative kræfter ud af Frø og det har vi brug for når vi nu er i en situation, hvor Jebali må skubbes frem.

    Comment


      Kampen var så kedelig og dårligt spillet ,at jeg med lidt dårlig samvittighed så lige så meget BIF-FCK. Desværre fik FCK udlignet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jebali har set tung og træt ud længe. Han er en vigtig spiller for os - men han kommer altså også med en ret stor pris.

        Lige nu er der ingen alternativer, så det er en akademisk diskussion, men jeg glæder mig efterhånden til OB uden Jebali. Alt for meget er hængt op på ham, og det ødelægger meget dynamik, at vores offensive taktik til tider er: spil Jebali og se hvad der sker!

        Særligt når han er så… ja, tung som nu.

        En spiller, der er det modsatte af tung: Minteh! Ham er jeg vild med. Han er uskolet og smider er hav af bolde væk, men han kører bare på og på og på. Og den fart! Når han bliver slebet lidt til, så bliver han vild. Han skal bare have en lang kontrakt.

        Jeg er enig i at Jebali er faldet i niveau på det seneste, men før det har han sandelig leveret på topniveau i lang tid. Måske er han træt efter et langt flot forår og kampen for at komme tilbage efter sin skade i opstarten. Jeg glæder mig til han er tilbage i den form vi kender ham .. hvis han kommer tilbage efter VM

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          En helt igennem dårlig kamp, fra begge holds side. På positivsiden står tilbage, at 1. vi fik et point i en kamp, vi ellers tidligere ville have tabt, og 2. at der ikke mere er de kampafgørende individuelle fejl vi tidligere har excelleret i (de to ting er naturligvis forbundne).
          På negativsiden har jeg først og fremmest, at vi er vildt afhængige af enkeltmandspræstationer, især i det offensive spil. Eksempelvis må en del af de point vi har fået i de seneste kampe tilskrives især BK, der har "stjålet" sig til nogle målchancer. Hvis det forhold ikke løses, har vi ikke med udgangen af sæsonen rykket os en lillimeter i forhold til tidligere. Altså, endnu en sæson uden fremskridt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Det håber jeg de gør, fordi ellers kan det lige så godt blive os. Men enig i at Horsens ser solide ud og det bliver et hundeslagsmål om at undgå nedrykning. Men jeg er glad for at vi begynder at ligne et hold og vores defensive organisation er i en helt anden liga end i starten af sæsonen, men det var også en joke dengang. Vi er dog stadig alt for uskarpe på vores omstillingsmuligheder. Da Minteh gik ud havde Viborg dog helt styr på vores offensiv.
            Vi manglede så meget fart da Minteh gik ud. Det viser bare hvor meget Bashkim og hans løb i dybden betyder for os. Jebali er det modsatte af en dybdeløber. Vi burde nok overveje at spille med en anden på toppen.. Muligvis Sabbi når han er tilbage eller også give Kanté muligheden

            Comment


              Måske man skulle prøve følgende opstilling mod Lyngby:

              M. Hansen
              GG. Paulsen. Ivan. AA

              Minteh. Manneh. Armin. MF

              Jebali

              Kante

              giv Tveskov en timeout så han kan være klar/frisk til FCM. Samtidig give manneh mere spilletid og Kante en chance

              Comment


                Kanté er slet ikke god nok til at få chancen vurderet ud fra træning

                Comment


                  Gigovic skal i hvert fald ned på sin vante plads.

                  Kan Minteh gøre sig som 9er? Hans fart vil være en vanvittig trussel, og han skal tænke mindre på defensive tilbageløb. Måske er han for uskolet til pladsen, ikke mindst mht presspillet - men en overvejelse værd.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kanté er slet ikke god nok til at få chancen vurderet ud fra træning

                    Giv manden en chance….så er Lyngby kampen vel en ok mulighed

                    Comment


                      Lidt mærkelig kamp at evaluere. På sin vis er en uafgjort ude mod Viborg jo fint, men igen sidder man tilbage med fornemmelsen af, at rigtig meget er uforløst. Vi starter lovende ud, men får igen ikke udnyttet, at vi formår at stresse Viborg til mange fejl med et velfungerende presspil, og så forsvinder intensiteten stille og roligt i løbet af kampen, mens fejlraten stiger mod det astronomiske.

                      På positiv-siden er det tydeligt, at der er kommet meget mere bund i holdet. Vi er velorganiserede defensivt, vores restforsvar fungerer langt, langt bedre end i starten af sæsonen, og vores presspil er til tider meget overbevisende. Vi lukker meget få mål ind og har ikke tabt temmelig længe. Og nå ja, så virker Minteh bare vanvittigt lovende! De kropsfinter og temposkift kommer alle forsvarsspillere i Superligaen til at have problemer med. Manneh virkede også god.

                      På negativ-siden er det igen boldomgangen og den manglende evne til at kapitalisere på de bolderobringer i gode positioner, som vores presspil medfører, der er den helt store hæmsko. Den del var omend endnu ringere i går end inde tidligere kampe, selvom man næppe skulle tro det var muligt. Jebalis spillede sin dårligste kamp længe, mens Gigo og Frø var forholdsvist anonyme. Synes desuden Grubbe havde en af sine svagere kampe defensivt, men Minteh er nok heller ikke den mest disciplinerede fløj at have foran sig, selvom viljen til at deltage i det defensive bestemt ikke fejler noget.

                      Som de fleste andre synes jeg heller ikke Gigo på 10'eren og Jebali som 9'er viste sig som løsningen på det problem, Bashkims skade giver os. Gigo skal være en del af det opbyggende spil så meget som overhovedet muligt, og Jebalis fungerer bedre på 10eren. I min verden ville det give mening at afprøve Charly på toppen. Han er ikke en klassisk 9'er, men tror godt det ville kunne fungere med Jebalis bagved. Hvis Sabbi kommer.tiæbage inden længe, kunne det også være interessant at prøve han af på positionen. Fortsætter man med Jebalis på toppen håber jeg i det mindste, det bliver med Breum eller Frø bagved. Problemet i det scenarie bliver at de meget nemt risikerer at løbe i samme rum som Jebalis, men det er imo trods alt bedre end at tage Gigo væk fra den centrale midt. Og så synes jeg faktisk Breum havde et fornuftigt indhop igår, så det ville være fint at se ham i startopstillingen igen.

                      Comment


                        WOW hvor er det vanvittigt at vi har så store mangler, når Kadril er væk!
                        Jeg blev noget overrasket af at se Jebali som 10ér... må sige at jeg glædet mig til at se Gigovic som 8er, men der tog jeg gruelig fejl!

                        Hvis vi ikke har andre alternativer til Kadril, ser jeg sgu hellere Okosun på top, så har vi da i det mindste nogen der kan pille kuglen ned og fordele den derfra.

                        Frø... ah for fanden... så meget talent men puha hvor er han trættende at se på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                          WOW hvor er det vanvittigt at vi har så store mangler, når Kadril er væk!
                          Jeg blev noget overrasket af at se Jebali som 10ér... må sige at jeg glædet mig til at se Gigovic som 8er, men der tog jeg gruelig fejl!

                          Hvis vi ikke har andre alternativer til Kadril, ser jeg sgu hellere Okosun på top, så har vi da i det mindste nogen der kan pille kuglen ned og fordele den derfra.

                          Frø... ah for fanden... så meget talent men puha hvor er han trættende at se på.
                          Jebali var 9`er og Gigo var 10`er. Vi spiller ikke med 8`ere mere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg


                            Giv manden en chance….så er Lyngby kampen vel en ok mulighed
                            Knægten er jo ikke engang i truppen og det er tydligt til træning at han mangler en del. Muligt at det kan komme. Men det er ikke lige oppe over selvom han har gjort det ok til træning

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jebali var 9`er og Gigo var 10`er. Vi spiller ikke med 8`ere mere
                              Du har så ret... my bad...

                              Comment


                                Jeg lægger også mærke til, at vi nu efter 11 år er i stand til at spille hårde præcise indersideafleveringer fra midterforsvaret op i midten af banen og ud på backs, som står højt. Kasper Larsen virker jo helt grotesk dårlig når man sammenligner med det nuværende centerforsvar. Selv BP spiller hurtigt.
                                Hvordan nogen nogensinde har vurderet at KL var god nok til et top 8 hold i SL siger alt om vores tidligere sportsdirektører.

                                Comment

                                Working...
                                X