Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp tråd VFF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi lærte at Jebali ikke skal spille på toppen. Frø skal ikke starte, men er god at skifte ind efter 65.
    jørgen skal ikke starte.
    tver betyder meget.
    Og vores bænk er ikke bedre end de startende

    Comment


      #62
      Så fik lidelserne en ende. Det er ikke på denne måde vi kommer i top-6

      Comment


        #63
        Ringe kamp, ringe spil af os, men et point er et point og det skal vi bare være glade for. Men på fredag er der ingen kære mor, der SKAL ligge 3 point.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Så fik lidelserne en ende. Det er ikke på denne måde vi kommer i top-6
          Hvem fanden snakker om top 6 nu? Vi er et bundhold og vi spiller som et bundhold. Det handler om ikke at rykke ud!

          Comment


            #65
            sløj forestilling. Vi skaber intet fremad - hvad vil du egenligt Alm?

            på plus siden så er vi blevet markant mere stabile rent defenssivt.

            Vi er begyndt at skrabe lidt point sammen men 3 uafgjorte i streg er bare ikke nok - vi rykker os ikke det fjerneste ifht nedrykningsstregen - og det er jo reelt den eneste streg der tæller.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Hvem fanden snakker om top 6 nu? Vi er et bundhold og vi spiller som et bundhold. Det handler om ikke at rykke ud!
              Vi er ubesejret i 5 kampe og har vel kun tabt 1 i de sidste 8!

              Comment


                #67
                Defensivt spiller vi en god kamp, med undtagelse af den ene friløber som Martin Hansen blokerer lidt heldigt. Vores to backs var virkelig ikke god idag, specielt Skjelvik laver nærmest konstant afspilsfejl, men Grubbe var i første halvleg også svagt i duellerne. Lyspunkter i dag: Manneh, rigtig god boldfordeler, og Minteh, som tør udfordre konstant, er vanvittig hurtig og seer sine medspillere i bedre positioner på banen. Naturligvis mangler der noget taktisk og han lykkes ikke med alt, men han er helt sikkert en usleben diamant. Mod Lyngby skal vi har en sejr, og jeg synes i betragtning a vores angribermangel skal vi afprøve Kante, i det mindste som indskifter. Alt i alt en fortjent uafgjort, vi mangler forståelse og kynisme i angrebet.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Hvem fanden snakker om top 6 nu? Vi er et bundhold og vi spiller som et bundhold. Det handler om ikke at rykke ud!
                  Roooolig nu, det er søndag, og jeg har tømmermænd og så henviser jeg da bare til klubbens officielle målsætning. At jeg så ikke har troet på den er noget andet. Og enig, vi skal bare holde Lyngby og Horsens under os. Det tror jeg så også på, nok skal ske. Men efter snart halvanden sæson i OB, så mener jeg, at Alm ikke er den der rykker os ud ad stedet, i hvert fald ikke opad.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Vi er ubesejret i 5 kampe og har vel kun tabt 1 i de sidste 8!
                    Og meget få mål imod i åbent spil ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Vi er ubesejret i 5 kampe og har vel kun tabt 1 i de sidste 8!
                      og alligevel er vi et bundhold - og spiller som et.

                      Det har set markant bedre ud på det sidste ifht de første 5 runder men igen - 3 uafgjorte i streg, og stadig kun 2 point til en nedrykningsplads.

                      Vores topscore ude resten af efteråret og vi skaber intet. Ligaen er tæt så kan vi sætte nogle sejre sammen er det selvf ikke umuligt - jeg kan bare ikke se os gøre det. 13 kampe og 16 point - de sidste par sæsoner har man skullet bruge omkring 30 for at snige sig med videre - tvivler på det bliver nok i år - men lad os sige 5 sejre ud af de sidste 9 kampe - så ender vi på 31 point. Måske det er nok - har bare meget svært ved at se hvor de 5 sejre skal komme fra.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vi er ubesejret i 5 kampe og har vel kun tabt 1 i de sidste 8!
                        Og vi spiller pisseringe...

                        Var det ikke for 3 kampe, hvor vi scorer i slutfasen, alle 3 kampe hvor modstanderen har flere chancer end os og hvor den ligeså godt kunne være tippet den anden vej, så var vi solidt placeret under stregen. Vi har været heldige og haft tur i den, og det havde vi igen i dag i en kamp Viborg var klart tættere på at vinde end vi var, og det skal vi bare være glade for, men der er stadig langt til, at vi kvalitetsmæssigt kan blande os i top 6, husk på det er FCK, FCM og Brøndby vi skal overhale, 3 hold der også har pil op i præstationerne nu. Og det skal vi vel at mærke gøre uden vores topscorer i resten af efteråret.

                        Miraklernes tid er ikke forbi endnu, men skal vi ikke lige koncentrere os om at lægge afstand til AaB og Horsens først? Jeg har stadig til gode at se, at vi skulle være klart bedre end dem.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvem skal spille 9`er?
                          Viser vel bare at vi skulle have signet en fuldblodsnier, som eksempelvis AA... men mange herinde mente jo at vi var dækket godt nok ind med MF og ASO

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Og vi spiller pisseringe...

                            Var det ikke for 3 kampe, hvor vi scorer i slutfasen, alle 3 kampe hvor modstanderen har flere chancer end os og hvor den ligeså godt kunne være tippet den anden vej, så var vi solidt placeret under stregen. Vi har været heldige og haft tur i den, og det havde vi igen i dag i en kamp Viborg var klart tættere på at vinde end vi var, og det skal vi bare være glade for, men der er stadig langt til, at vi kvalitetsmæssigt kan blande os i top 6, husk på det er FCK, FCM og Brøndby vi skal overhale, 3 hold der også har pil op i præstationerne nu. Og det skal vi vel at mærke gøre uden vores topscorer i resten af efteråret.

                            Miraklernes tid er ikke forbi endnu, men skal vi ikke lige koncentrere os om at lægge afstand til AaB og Horsens først? Jeg har stadig til gode at se, at vi skulle være klart bedre end dem.
                            Fuldstændig enig. Kæmpe stolpe ind i øjeblikket, og det skal vi være meget glade for. Vi har fået vigtige og måske ufortjente point, som sammen med en vis forbedring af de individuelle præstationer har løftet humøret. Jeg er bare bange for, at når medvinden er blæst forbi, så har vi ikke det samme fundament at falde tilbage på, som nogle måske forestiller sig. Men vi bevæger os i den rigtige retning stille og roligt. Vi taber ikke for tiden. Folk skal bare ikke forvente mirakler i dette efterår.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Viser vel bare at vi skulle have signet en fuldblodsnier, som eksempelvis AA... men mange herinde mente jo at vi var dækket godt nok ind med MF og ASO
                              går ud fra du mener okosun når du skriver ASO ;)

                              - ham havde jeg da gerne set på toppen i dag. Om ikke andet ville det da give lidt fysik oppe i feltet og så kunne jebali have beholdt sin 10'er position.

                              Sådan ser Alm det jo tydeligvis ikke. Men nej vi mangler da klart en angriber.

                              Hvad der er der forresten blevet af Mickelson? Han var vidst ikke engang med på bænken i dag...

                              Comment


                                #75
                                Jeg tror Alm er væk senest i vinterpausen

                                Comment

                                Working...
                                X