Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Martin Hansen
    GG BP Ivan Skjelvik
    Manneh Tver
    Minteh Gigo Frø
    Jebali
    Det er nu også en ret spændende opstilling. Vil nok til tider minde mere om en 4-3-3.

    At spille Jebali som 9er vil også mindske hans tendens til at holde for længe på bolden i de forkerte situationer.

    Minteh er bare en sjov type. Ekstremt uskolet. Det finder jeg ret fedt!

    Comment


      #32
      Spændende at han vælger Minteh over Franco, det kan dog give nogle defensive udfordringer i vores højreside som også var der hvor vi havde problemer mod Viborg sidst. Skjelvik for Aske?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Det er nu også en ret spændende opstilling. Vil nok til tider minde mere om en 4-3-3.

        At spille Jebali som 9er vil også mindske hans tendens til at holde for længe på bolden i de forkerte situationer.

        Minteh er bare en sjov type. Ekstremt uskolet. Det finder jeg ret fedt!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Spændende at han vælger Minteh over Franco, det kan dog give nogle defensive udfordringer i vores højreside som også var der hvor vi havde problemer mod Viborg sidst. Skjelvik for Aske?
          Ja…. Aske var pænt frustreret

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja…. Aske var pænt frustreret
            Kan jeg da satme godt forstå! Han har da på ingen måde spillet sig af

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Kan jeg da satme godt forstå! Han har da på ingen måde spillet sig af
              Bedste mand i løbet af ugen må spille. JS har stadig et væsentligt højere topniveau. AA har stort potentiale, men har har også meget at lære. Det er kun godt, at der er reel konkurrence.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Bedste mand i løbet af ugen må spille. JS har stadig et væsentligt højere topniveau. AA har stort potentiale, men har har også meget at lære. Det er kun godt, at der er reel konkurrence.
                Som udgangspunkt enig. Det giver fin mening at bruge konkurrencen i truppen konstruktivt og Jørgen må være topmotiveret til at vise, at han skal spille. Forhåbentlig kan det også løfte hans koncentrationsevne, som det skete i en periode i foråret, hvor han havde været sat af til fordel for King.
                Når det er sagt, har jeg også mine forbehold. Vi har endelig fået en stabil defensiv med meget få af de fejl og koncentationssvigt som blandt andet Jørgen storleverandør af i vores første kampe efter sommerpause. Det værdsætter jeg egentlig mere end Skjelviks offensive potentiale, især i en på papiret rigtig svær kamp.
                Minteh for Franco må vel være for at kompensere for Jebalis og Frøs manglende fart, så Viborg ikke kan lukke os ned med en høj bagkæde. Til gengæld kan jeg godt være bange for at Minteh overfor Bundgaard kan blive et lidt for spændende match-up defensivt.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Som udgangspunkt enig. Det giver fin mening at bruge konkurrencen i truppen konstruktivt og Jørgen må være topmotiveret til at vise, at han skal spille. Forhåbentlig kan det også løfte hans koncentrationsevne, som det skete i en periode i foråret, hvor han havde været sat af til fordel for King.
                  Når det er sagt, har jeg også mine forbehold. Vi har endelig fået en stabil defensiv med meget få af de fejl og koncentationssvigt som blandt andet Jørgen storleverandør af i vores første kampe efter sommerpause. Det værdsætter jeg egentlig mere end Skjelviks offensive potentiale, især i en på papiret rigtig svær kamp.
                  Minteh for Franco må vel være for at kompensere for Jebalis og Frøs manglende fart, så Viborg ikke kan lukke os ned med en høj bagkæde. Til gengæld kan jeg godt være bange for at Minteh overfor Bundgaard kan blive et lidt for spændende match-up defensivt.
                  Jamen, som udgangspunkt også enig den anden vej :).

                  Ja, og så har Franco heller ikke været ret god. Kun rimeligt at prøve andre af.

                  Comment


                    #39
                    Ligner Sabbi er med igen. De var 20 markspillere med idag og af dem er det nok Omar og King der sorteres fra

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ligner Sabbi er med igen. De var 20 markspillere med idag og af dem er det nok Omar og King der sorteres fra
                      Hvordan vurderer du Omars niveau ?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Hvordan vurderer du Omars niveau ?
                        Omkring 2-3. Div niveau

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Omkring 2-3. Div niveau
                          Er der nogen gisninger på, hvorfor i alverden vi har valgt at smide lønkroner efter sådan en spiller? Det virker absurd - særligt for en type som BW - at prøve en spiller af, bare fordi han hedder Jebali…

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Så fik AAB kontakt ..
                            Ja det er prisen vi betaler for kun at hente 2 points i vores seneste 2 kampe. Vi skal satse på at vi kan krybe foran Horsens og holde dem bag os. Min vi kan sagtens ligge under stregen når vi når vinterpausen

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Er der nogen gisninger på, hvorfor i alverden vi har valgt at smide lønkroner efter sådan en spiller? Det virker absurd - særligt for en type som BW - at prøve en spiller af, bare fordi han hedder Jebali…
                              Flere ting

                              Issam pleasing
                              Er meget billig. Håndværker løn
                              Hvis man kunne hjælpe ham med på yderste mandat til VM ville det sikre OB 1,7 mill
                              Træningsspiller på udvidet prøvetræning

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Flere ting

                                Issam pleasing
                                Er meget billig. Håndværker løn
                                Hvis man kunne hjælpe ham med på yderste mandat til VM ville det sikre OB 1,7 mill
                                Træningsspiller på udvidet prøvetræning
                                Finder alle grundene dårlige.

                                VM er jo overhovedet ikke en mulighed.

                                Comment

                                Working...
                                X