Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Umiddelbart en katastrofe med Kadrii ude. Han initierer og styrer presset. Én anden kan muligvis tage over. Men der er ikke nok spillere som sammen kan presse intensivt nok uden kadrii. Jeg frygter det værste

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Umiddelbart en katastrofe med Kadrii ude. Han initierer og styrer presset. Én anden kan muligvis tage over. Men der er ikke nok spillere som sammen kan presse intensivt nok uden kadrii. Jeg frygter det værste
      Så må vi jo stille os tilbage i en solid defensiv og satse på omstillinger og dødbolde de næste 5 kampe

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Så må vi jo stille os tilbage i en solid defensiv og satse på omstillinger og dødbolde de næste 5 kampe
        Omstillinger ja, dødbolde er vi håbløse på og har været længe - selv når vi har kunnet smide Bjørn og Okosun i boksen samtidig.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Omstillinger ja, dødbolde er vi håbløse på og har været længe - selv når vi har kunnet smide Bjørn og Okosun i boksen samtidig.
          Jaaa. Det er nok mest omstillingerne vi skal satse på. Specielt mod VFF. Næste kamp mod Lyngby kunne vi nu godt score på en dødbold hvis Okosun,Bjørn,Tverskov osv er i feltet

          Comment


            #20
            Hvis Alm vælger at bruge Jebali som 9 er, ville jeg synes at en opstilling med Gigovic som 10 og Mannee og Tverskov som 6 ere ville være spændende. Men det bliver vel Frøkjær som bruges på 10 eren selvom han ikke er helt klar, og det har sjældent været ret godt. Frø er klart bedst når han står skarpt. Det bliver vanskeligt i Viborg, som vi havde store problemer med i Odense. Vi må håbe på at vores defensiv holder, og så en enkelt pind kan sikre os en smal sejr.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
              Hvis Alm vælger at bruge Jebali som 9 er, ville jeg synes at en opstilling med Gigovic som 10 og Mannee og Tverskov som 6 ere ville være spændende. Men det bliver vel Frøkjær som bruges på 10 eren selvom han ikke er helt klar, og det har sjældent været ret godt. Frø er klart bedst når han står skarpt. Det bliver vanskeligt i Viborg, som vi havde store problemer med i Odense. Vi må håbe på at vores defensiv holder, og så en enkelt pind kan sikre os en smal sejr.
              Faktisk meget godt set som en mulighed. Jeg tror dog at han vælger Frø som 10`er på søndag da han ikke vil splitte det makkerpar ad

              Hvis jeg skal være ærlig tror jeg faktisk ikke at Manneh står først for hvis der bliver skiftet ud på midten. Syntes virkelig ikke at han skiller sig specielt ud

              Comment


                #22
                Dahlslykke fra SFÅ gætter på Gigo på 10'eren og Manneh som 6'er efter dagens træning

                Comment


                  #23
                  BK skadet frem til næste år. Det var da godt nok en skrækkelig nyhed. Og så en "overkropsskade". Det ord har jeg aldrig set før. Gad vide hvad skaden egentlig er. Og hvordan den mon kom.

                  Bashkim er en af vore få helt uundværlige spillere for tiden. Jeg tør godt spå, at vi ikke ligger i top-6 før vinterpausen.

                  Comment


                    #24
                    Det er noget rigtigt skidt med Bashkim, men nu skal vi have andre i gang med at lave mål. Der er muligheder i Jebali på toppen og så nogen hurtige dybdeløb omkring ham. Viborgs centrale forsvarere er ikke lynhurtige og som jeg husker deres spillestil står de ofte højt med bagkæden. Vi er ikke uden chancer, men det bliver svært. Var Mannee ikke kendt for at komme godt med i feltet i hans tid i Polen ? Jeg mener at det en del af beskrivelsen da han blev hentet , den kompetence kunne vi godt bruge i Viborg når bu Bash ikke er klar.

                    Comment


                      #25
                      Så fik AAB kontakt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Dahlslykke fra SFÅ gætter på Gigo på 10'eren og Manneh som 6'er efter dagens træning
                        En mulighed. Syntes dog ikke at dagens træning
                        gav et 100% billede

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Så fik AAB kontakt ..
                          Ærgerligt, men tror det er Horsens vi skal slutte over for at redde os.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            BK skadet frem til næste år. Det var da godt nok en skrækkelig nyhed. Og så en "overkropsskade". Det ord har jeg aldrig set før. Gad vide hvad skaden egentlig er. Og hvordan den mon kom.

                            Bashkim er en af vore få helt uundværlige spillere for tiden. Jeg tør godt spå, at vi ikke ligger i top-6 før vinterpausen.
                            Skaden skete i slutningen af 1. halvleg. Bash modtager bolden med ryggen til en modspiller, og vender på ham, men inden han kommer helt fri, kommer en anden modstander - jeg tror det var Klynge - og giver ham et ishockey bodycheck med albuen direkte i brystkassen uden at være i nærheden af bolden.
                            Bash går i græsset og modtager behandling på brystpartiet. Gætter på trykkede eller brækkede ribben, som hæmmer hans vejrtrækning.

                            Comment


                              #29
                              I starten af sæsonen ville jeg nok have foreslået Charly på toppen, men det er ikke meget han er lykkedes med de sidste par måneder. Gigo på 10'eren kan vel også være spændende nok. Men ja, virkelig bittert med Bashkim, der havde ramt en super fysisk form og selvtillid samtidig. Det kommer vi til at savne.

                              Comment


                                #30
                                Martin Hansen
                                GG BP Ivan Skjelvik
                                Manneh Tver
                                Minteh Gigo Frø
                                Jebali

                                Comment

                                Working...
                                X