Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - IFK Gøteborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg var desværre forhindret i at se bold i dag. Hvad skete der ved målet ? Kan læse at det er Jesper der laver en fejl, men Kryger der scorervi eget net.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Hvis ikke der kommer noget på angrebspositionen kan det blive et udtryk for hele den kommende sæson; pænt spil men ingen mål :(
      OBs mentale styrke er vel ca. på niveau med Kaj & Andreas, så det pæne spil har nok en begrænset levetid hvis ikke det kaster mål og point af sig...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Her er hvad jeg tog med mig fra kampen...

        Vi mangler en angriber. Vi mangler en angriber. Vi mangler en angriber. Var overbevist om det inden kampen og blev kun endnu mere overbevist om det i denne kamp. Kadrii var ikke helt i topomdrejninger, men det har jeg tillid til nok skal komme (hvis han bliver her). Bodul var der

        Vi kom frem til meget få afslutninger og chancer. Det kan godt bekymre (meget), men tror også det i høj grad skyldes at det var en træningskamp. Her er fokus mest af alt på spillestilen og derfor bliver det meget til småspil (og her var vi ikke skarpe nok omkring feltet). Hvis det havde været en betydningsfuld kamp går jeg ud fra, at man havde smidt mange flere indlæg i feltet og ville være farligere på den måde.

        Samlet set var der mere positivt end negativt at tage med videre.

        Her er lige nogle kommentarer om enkelte spillere:

        Skulason: Gjorde det rigtig godt, i mine øjne klart bedste mand indtil han blev taget ud. Havde mange gode erobringer og tog ansvar for opspillet. Var for det meste sikker på bolden. Han havde et par dumme boldtab, men fik ryddet op efter dem selv.

        Kryger: Overordnet positiv over det jeg så. Der var da enkelte opspilsfejl og et par gange lod han en modspiller løbe i ryggen på sig, men jeg er mest med fmprOB her. Synes han var fornuftig med bolden og var stærk i hovedspillet. Det mest lovende var dog, at han virkede meget årvågen uden bold, erobrede flere bolde var god til at bremse opspil ved at presse frem på det rigtige tidspunkt.

        Lasse Nielsen: Imponerede mig også. Virkede stærk i de defensive aktioner han havde i 2. halvleg (selvom der ikke var vildt mange). Mest af alt var jeg dog imponeret af, hvordan han fra starten af tog ansvaret for at styre bagkæden. Han var meget kommunikerende med de andre spillere i forsvaret. Det er længe siden man har hørt det i den grad fra vores forsvar.

        Høegh:Laver en stor fejl ved målet, hvor modstanderen alt for let glider af på ham og kommer forbi. Synes desværre det er en lidt typisk situation, der udstiller Høeghs i mine øjne største svaghed. Han får lidt for ofte problemer når han udfordres alene mand-mand på den måde, men det afhænger måske også af selvtillid. Omvendt spiller Høegh godt i resten af kampen og var rigtig god med bolden. Særligt i anden halvleg sammen med Lasse Nielsen tager han ansvar offensivt. Det er en meget vigtig kvalitet at have, især når man vil spille som vi vil.

        Schoop: Godt at se ham igang efter hans maveproblemer. Virkede skarp i den tid han fik. Kan rigtig godt lide ham som spiller og oftest spiller vi bedst når han er på banen.

        Desler: Viste rigtig lovende takter i anden halvleg synes jeg. Virker som en spiller, der sagtens kan bidrage med noget allerede nu. Desværre så skaden umiddelbart slem ud. Det er godt nok synd for ham hvis han igen skal sidde længe ud - især efter det samme jo skete under seneste træningslejr. Håber i den grad han kommer hurtigt tilbage.
        Last edited by Agbre; 25-06-2014, 22:53.

        Comment


          #49
          flere herinde skriver herinde at det er JC der fejler ved målet, men i artiklen om testkampen står der JC har en redning, men bolden ryger ud på Kryger og derfra i mål. Hvad kunne JC have gjort anderledes i situationen.

          edit: jeg har netop læst i avisen at JC taber bolden ud i ryggen på Kryger på en afslutning han skal holde. FØJFØJ JC
          Last edited by manner; 26-06-2014, 05:10.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja lad os håbe det. Det så ikke godt ud med venstre knæ
            heldigt nok http://www.fyens.dk/sport/OB-Desler-...rtikel/2532020
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Et par hurtige spørgsmål.
              hvor spillede Desler da han var på banen og fik Lucas ikke spilletid?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Et par hurtige spørgsmål.
                hvor spillede Desler da han var på banen og fik Lucas ikke spilletid?
                Lignede Desler spillede højrekant og Lucas var ikke med da han blev student på dagen vidst nok

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Ja det er god læsning

                  Comment


                    #54
                    Jeg læste et sted - tror det var i Stiften - at nogle tilskuere under IFK-kampen råbte knap så pæne ord efter Jesper Christiansen. Jeg undrer mig over, det er nødvendigt, hvis det er korrekt. Uanset om han har lavet en fejl. Nogen der kan opklare, om jeg eller evt Stiften har misforstået noget?

                    Comment


                      #55
                      Skulle ikke undre mig. Fodboldfans er jo generelt ikke kendte for at have opfundet det varme vand, og jeg synes sjældent de OB-fans jeg sidder omgivet af til kampe giver mig grund til at tro, at vi er anderledes end alle andre.

                      Comment


                        #56
                        Vi har desværre alt for mange idioter blandt os, manden gør jo kun sit bedste.

                        Comment

                        Working...
                        X