Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SIF

    Samme opstilling som de foregående 3 kampe må forventes. SIF med kamp i benene fra torsdag må betyde at vi har, og skal påtage os at være favoritter. Ikke meget men stadig favoritter så 3 point er også her et must hvis der skal være liv i top6 drømmen.

    …………..MH
    Gustav….Ivan…BP….Aske
    ……….Gigo…Tverskov
    ..Tongya….Jebali……Frø
    ……………BK
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Tongya har ikke imponeret mig indtil videre. Håber på Breum får lov at starte omend bare istedet for frø, men sker 100% ikke..

    Comment


      #3
      Synes også kantpladserne er der, hvor der må være mest kamp om det. Forventer ikke ændringer, men synes det ville være fint at gøre brug af bredden og konkurrencen på pladsen for at holde alle skarpe. Breum og Charly burde begge være i spil imo.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Synes også kantpladserne er der, hvor der må være mest kamp om det. Forventer ikke ændringer, men synes det ville være fint at gøre brug af bredden og konkurrencen på pladsen for at holde alle skarpe. Breum og Charly burde begge være i spil imo.
        Hvis Alm bare startede med at bruge sine udskiftninger lidt, så ville rigeligt få spilletid

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Hvis Alm bare startede med at bruge sine udskiftninger lidt, så ville rigeligt få spilletid
          Specielt Tongya ser træt ud når vi har spillet ca. 60 min. Han er også meget stabil i sit defensive arbejde, og burde nok blive skånet for 10-15 min pr. kamp. Jeg savner man tør bruge Charly igen. Han kan de her kampafgørende ting. Breum lykkedes ikke rigtig med noget pt, så jeg håber vi får Charly at se. Særligt, hvis vi skal ud og jagte en scoring.
          Ellers giver start 11'eren sig selv og det giver forhåbentlig en god bund i holdet at Alm nu har sin idealopstilling.
          Det er tydeligt Silkeborg ikke er helt det samme hold uden Vallys. Han var perfekt i Sif's system og gjorde også de andre bedre. SIF er dog stadig et konkurrencedygtigt hold til top 6, og det er vigtigt vi formår at slå de her direkte konkurrenter på hjemmebane, hvis vi skal gøre os håb om at snige os med.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
            Tongya har ikke imponeret mig indtil videre. Håber på Breum får lov at starte omend bare istedet for frø, men sker 100% ikke..
            Sidste kamp af Tongya var vel skuffende ellers synes det var meget lovende hvad han viste: gode offensive aktioner og han tager også de defensive pligter meget godt. Alt i alt står han stadig lidt foran Breum i mine øjne. Problemet er at Alm bruger udskiftninger for sent og skulle dele spilletiden mellem Tongya og Breum, især da det er meget tydeligt at Tongya er træt efter 60 minutter og bliver slidt derefter til det sidste.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Tongya spillede sin dårligste kamp sidst. Ellers har han stået godt defensivt.,og skilt sig godt af med bolden. Breum har krop som en 10-årig, og er ikke klar fysisk. Jeg ville spille med Tongya igen, og så se hvordan han gør det - ellers skal udskiftningerne bruges lidt før

              Comment


                #8
                I en podcast lyttede jeg mig til at Tongya blev foretrukket påbegynd af et kæmpe presspil og at Breum ikke havde vist meget fornuftigt hverken til træning eller i kamp. Det er forventeligt med en bølgedal på unge talenter så han skal nok lomme igen.
                Mht Charly så blev det lidt humoristisk fortalt at assistenttrænerne havde dobbeltarbejde når han er inde fordi de skal råbe og dirigere ham hele tiden. Han kan en masse men det taktiske er vist ikke en force..

                Når Tongya så ikke bliver pillet ud er det for at spille ham i form men der er jeg nu enig med jer andre i at man nok godt kan nøjes med 60 min og så ligge 5 min. til pr. kamp hvis det endelig skal være ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                  Tongya har ikke imponeret mig indtil videre. Håber på Breum får lov at starte omend bare istedet for frø, men sker 100% ikke..
                  Breum skal ligge en del på fysisk...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Hvis Alm bare startede med at bruge sine udskiftninger lidt, så ville rigeligt få spilletid
                    Er helt enig. Virker til tider som om spillerne skal falde om inden de skiftes ud.. Hvor det tydeligt de ikke har mere i sig

                    Comment


                      #11
                      Puha. SIF virker skræmmende med lynende hurtig boldomgang og skarpe afslutninger. Forhåbentlig er de lidt tunge i stængerne. Det bliver en svær opgave.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Puha. SIF virker skræmmende med lynende hurtig boldomgang og skarpe afslutninger. Forhåbentlig er de lidt tunge i stængerne. Det bliver en svær opgave.
                        Vi skal nok passe på at konkluderer noget vildt af kampen mod Bulgarerne, de har 7 af de bedste fra normal opstillingen ude.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Vi skal nok passe på at konkluderer noget vildt af kampen mod Bulgarerne, de har 7 af de bedste fra normal opstillingen ude.
                          Bulgarerne som er fra Rumænien?

                          Comment


                            #14
                            Der er også bare en klar forskel på Silkeborg ude og hjemme. De er så meget i sync med hele deres koncept, når de spiller i egen hule. De har ryddet bordet på hjemmebane i suppen hidtil med undtagelsen af deres lidt mystiske nederlag imod os. Ude er de mere sårbare. De dedikerer sig totalt til konceptet, men det er helt naturligt bare sværere for dem at få det til at spille på en almindelig græsplæne ift. den bane de træner på hver eneste dag.
                            jeg tror de lægger fint til os. De har ikke helt samme kvalitet som med Vallys og Carstensen. Vi er begyndt at være fortrolige i vores kæder og har dermed ikke voldsomt meget imod modstanderen vil diktere spillet. På den måde kan vi sætte vores pres ind og bruge vores fysik til at bryde dem. Jebali og kadrii vil få plads til at blive retvendt, hvis vi kan finde dem, så hvis de rammer dagen skal vi nok blive farlige. Det havde selvfølgelig været bedre de kom fra en tæt kamp, hvor de var tvunget til at bruge alle deres ressourcer, men jeg tror på vores fysik og kvalitet offensivt kommer til at blive noget bøvl for deres Kent-fodbold jeg synes mangler en dimension efter især Vallys ikke er der mere. Han var en klar mvp for dem.
                            MEEEN. Rammer vi en dårlig dag, så er Sif stadig et kvalitetshold.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Der er også bare en klar forskel på Silkeborg ude og hjemme. De er så meget i sync med hele deres koncept, når de spiller i egen hule. De har ryddet bordet på hjemmebane i suppen hidtil med undtagelsen af deres lidt mystiske nederlag imod os. Ude er de mere sårbare. De dedikerer sig totalt til konceptet, men det er helt naturligt bare sværere for dem at få det til at spille på en almindelig græsplæne ift. den bane de træner på hver eneste dag.
                              jeg tror de lægger fint til os. De har ikke helt samme kvalitet som med Vallys og Carstensen. Vi er begyndt at være fortrolige i vores kæder og har dermed ikke voldsomt meget imod modstanderen vil diktere spillet. På den måde kan vi sætte vores pres ind og bruge vores fysik til at bryde dem. Jebali og kadrii vil få plads til at blive retvendt, hvis vi kan finde dem, så hvis de rammer dagen skal vi nok blive farlige. Det havde selvfølgelig været bedre de kom fra en tæt kamp, hvor de var tvunget til at bruge alle deres ressourcer, men jeg tror på vores fysik og kvalitet offensivt kommer til at blive noget bøvl for deres Kent-fodbold jeg synes mangler en dimension efter især Vallys ikke er der mere. Han var en klar mvp for dem.
                              MEEEN. Rammer vi en dårlig dag, så er Sif stadig et kvalitetshold.
                              Ikke at vi er uenige i at SIF hjemme/ude er to lidt forskellige ting hvor de i høj grad har fordelen af deres plasikbane som mere minder om indendørs fodbold i gamle dage end om en fodboldbane, og den fordel har de jo så ikke når de er væk fra de trygge rammer hjemme i Silkeborg. Omvendt har OB heller ikke været skræmmende stærke på hjemmebane med kun to sejre og hele 4 nederlag med en elendig målscore på 6-12 Alle kampe i superligaen er svære for de fleste hold så jeg anser denne kamp (også) for at være helt åben, men håber selvf. at vores genopstandne forsvar kan lukke af for "Helle" og kumpaner og hiver en sejr hjem og helst på en mere dynamisk måde end mod LBK på udebane.
                              Last edited by manner; 07-10-2022, 07:37.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X