Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AaB 30/09/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Nå ja, så skal Adelgaard lige nævnes, jeg synes han spiller sig godt op i dag, og render også med en assist.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Nå ja, så skal Adelgaard lige nævnes, jeg synes han spiller sig godt op i dag, og render også med en assist.
      Helt enig. Efter en vanskelig start blev det en god kamp af Aske
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Og grubbe spiller sig også op. Jeg syntes der begynder at tegne sig et billede over at vi godt kunne have en klasse højreback i støbeskeen.
        Han mangler selvfølgelig stadig lidt men bliver mere og mere modig for hver kamp

        Comment


          #94
          Alm siger nu at assistenterne ville skifte ud men Alm ville ikke. Det er da klar tale. Desværre.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Alm siger nu at assistenterne ville skifte ud men Alm ville ikke. Det er da klar tale. Desværre.
            Det er jo latterligt. Han gamblede med det ene point på dén måde.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #96
              En meget uforløst kamp, hvor der i mange situationer mangler klasse og overblik i situationer, hvor man giver bolden til modstanderen - både offensivt og defensivt. Ja, man fik 1 point i Aalborg, men Aalborg er/var satme også sløje.

              Tongia spiller mindst 30 min for meget.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Alm siger nu at assistenterne ville skifte ud men Alm ville ikke. Det er da klar tale. Desværre.
                Spørger mig hvordan Hjortebjerg og Krogh har der med at sammenarbejde med Alm. Det kan ja være tåekrummende.
                Og fatter ikke hvorfor BW ikke for længst har gribet ind.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Alm siger nu at assistenterne ville skifte ud men Alm ville ikke. Det er da klar tale. Desværre.
                  Tabermentalitet fra vores cheftræner. Han udstråler i mine øjne modløshed og for meget tilfredshed med at ville undgå frem for at opnå.
                  Risiko for skader hos dem der starter men bliver overbelastede og for mange spillere på bænken bliver ikke holdt til ilden.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Tabermentalitet fra vores cheftræner. Han udstråler i mine øjne modløshed og for meget tilfredshed med at ville undgå frem for at opnå.
                    Risiko for skader hos dem der starter men bliver overbelastede og for mange spillere på bænken bliver ikke holdt til ilden.
                    Ja. Og hvad betyder der vel for spillere som Aron, Breum, Max og Charly hvis de ser hver uge at de i bedste fald kan håbe på fem minutter plus det løse på banen. Det kan vel let skabe en dårlig stemning i truppen og Alm forhindrer dermed også udviklingen af spiller som Breum og Charly.
                    Og hvad ned Manneh som blev købt for meget penge kun om at få splinter i røven på bænken i sted af at blive spillet ind med længere indhop? Jeg er så træt af Alm.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Jeg havde fint solgt kampen forinden for 1 point.

                      Ok kamp i større dele. Dejligt med BKs attitude og succes for tiden.

                      Alm skifter for sent ud, men der er nu heller ingen logik i, som folk lidt hysterisk skriger om, at skifte hele stammen ud. Vi er næsten altid dårligere efter disse indskiftninger.

                      Men selvfølgelig skulle vi have et par friske offensive kræfter ind lidt før.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ja. Og hvad betyder der vel for spillere som Aron, Breum, Max og Charly hvis de ser hver uge at de i bedste fald kan håbe på fem minutter plus det løse på banen. Det kan vel let skabe en dårlig stemning i truppen og Alm forhindrer dermed også udviklingen af spiller som Breum og Charly.
                        Og hvad ned Manneh som blev købt for meget penge kun om at få splinter i røven på bænken i sted af at blive spillet ind med længere indhop? Jeg er så træt af Alm.
                        Der må også være lidt faglighed.

                        Selvfølgelig skal vi ikke skifte Manneh ind i en tæt og vigtig kamp til fordel for Tver eller Gigo - vores vigtigste spillere sammen med Jebali og hele holdets centrale akse.

                        Max var ikke med, Breum har (desværre) været ret dårlig på det sidste. Charly kunne da have været spændende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ja. Og hvad betyder der vel for spillere som Aron, Breum, Max og Charly hvis de ser hver uge at de i bedste fald kan håbe på fem minutter plus det løse på banen. Det kan vel let skabe en dårlig stemning i truppen og Alm forhindrer dermed også udviklingen af spiller som Breum og Charly.
                          Og hvad ned Manneh som blev købt for meget penge kun om at få splinter i røven på bænken i sted af at blive spillet ind med længere indhop? Jeg er så træt af Alm.
                          Vildt at man laver sit dyreste køb i mange år(ca 4 mill) for så at træneren slet ikke gider bruge ham. Jeg kan godt se at Tverskov og Gigo sidder tungt på det. Men at han overhovedet ikke får spilletid de sidste 2 kampe er alligevel imponerende

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Der må også være lidt faglighed.

                            Selvfølgelig skal vi ikke skifte Manneh ind i en tæt og vigtig kamp til fordel for Tver eller Gigo - vores vigtigste spillere sammen med Jebali og hele holdets centrale akse.

                            Max var ikke med, Breum har (desværre) været ret dårlig på det sidste. Charly kunne da have været spændende.
                            Nu gik det ikke kun om kampen i dag men om den generelle udvirkning det har for holdet hvis 11 spiller sidder tungt på spilletid mens resten af truppen må slås om få minutter her eller der. Det er ja en generel holdning Alm har der med at udskifte for lidt og langt for sent.
                            Og fem minutter plus det løse bringer Breum vel næppe tilbage til tidligere kampform.
                            Gigos og Tverskovs betydning for holdet er som du siger
                            ​​meget stor men er det ikke helt risikabelt at slide de hver gang til det sidste og risikere overbelastningsskader? Og er det ikke dillerantisk og manglende rettidige omhu ikke at spille Manneh ind med den en eller anden indhop om at have en afløser klar hvis Gigo eller Tverskov bliver skadet eller får karantæne? Vi kunne ikke erstatte en skadet Jebali i sæsonstart og betalte dyrt derfor og nu har vi muligheden at forberede os på en lignende scenario i hensigt af Tverskov og Gigovic da truppen blev opgraderet men udnytter ikke den mulighed. I mine øjne er det uansvarligt og dilettantisk.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Frygter Alm er ude af pædagogisk rækkevidde.
                              Helt enig, han praktiserer uoplyst enevælde, og det har han gjort siden han ankom.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis FCK,FCM og BIF vinder vil der være 2p mellem nr 5-10. Men med os som nr 10. Vildt nok

                                Og OB med 1,2 mio. mindre i TV penge, end hvis vi havde vundet i Aalborg.

                                Comment

                                Working...
                                X