Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AaB 30/09/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Uanset resultatet saa syntes jeg endnu engang at det er en skandale kamp af Alm, de manglende udskiftninger og Hans naive tilgang til altid at spille med samme spillere I start opstillingen virker bare meget forkert. De her spillere er bedre end vi ser pt.

    Comment


      #77
      Frø er også en klovn....

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Alm…. selv producerne fokusere på dine manglende udskiftninger
        Alm er en joke.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Alm er en joke.
          Vi er skam helt enige. Alm skal på porten! Det ændre en fin stime ikke på.

          Comment


            #80
            Skuffende at vi ikke kan slå et historisk ringe Aab hold. Alm bærer en stor del af dkylden

            Comment


              #81
              Skandale at OB ikke kan slå ligaens ringeste hold. At de har så mange point mere end Lyngby er jo fuldstændig uforståeligt.

              Comment


                #82
                1 point ude er ikke en katastrofe - men det er mod et af de pt dårligst spillende hold. Og vil man med i toppen skulle der 3 point ind i dag.

                Det har set bedre ud resultatmæssigt på det seneste men jeg er godt nok på ingen måde overbevist om Alm - igen for langsom med indskiftninger. Og ret meget afhænger af at jebali og kadrii finder på noget.

                Comment


                  #83
                  En 2 halvleg hvor vi får lavet en efter et godt angreb og godt sat ind af en brandvarm Bashkim.

                  Aab står for en del men OB er ikke helt væk.

                  Franco med sin første dårlige kamp.

                  Og så fatter jeg ikke at vi skal helt hen i 85 minut før vi skifter ud, det skriger til himlen, vi spiller med 5 udskiftninger, jeg fatter det ganske enkelt ikke.

                  Comment


                    #84
                    Vi er et niveau over Aab set over hele kampen. Uden at vi spiller godt. Vi burde have vundet men jeg havde nok solgt den for 1p før kampen.
                    Bliver noget at et antiklimaks at gå fra at møde superligaens dårligst spillende hold til superligaens bedst spillende

                    Comment


                      #85
                      Fantastisk at alm holder fast i start 11'erne. Måske ikke en god kamp, men for fanden vi har brug for noget kontinuerligt, uden skader og andet.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                        Fantastisk at alm holder fast i start 11'erne. Måske ikke en god kamp, men for fanden vi har brug for noget kontinuerligt, uden skader og andet.
                        Jeg er enig i start elveren. Men du godeste hvor må de udskiftninger gerne sidde tidligere, det er bizart.

                        Comment


                          #87
                          Alt for sene udskiftninger! Vi får simpelthen for lidt ud af at komme på 1-1. Derfor er jeg faktisk skuffet.

                          For vi gik ikke ordentligt efter sejren, som kunne ha gjort noget ekstra for vores klub. Derfor bliver det uforløst. Det er noget nær det ringeste AaB hold i meget lange tider. Derfor skal vi vinde sådan kamp.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #88
                            Før kampen havde jeg solgt den for 1 point. Men sidder lidt med en flad følelse. Hvis Alm havde lavede nogle tidligere offensive udskiftninger, tror jeg vi ville få sejren. Manden er fuldkommen elendig, især hvad angår udskiftninger samt at have flere taktiske planer end blot plan A. Tonga kan i mine øjne for lidt offensivt, men er ok defensivt. Frø.... same story, falder helt ud af kampen igen igen.

                            Comment


                              #89
                              Hvis FCK,FCM og BIF vinder vil der være 2p mellem nr 5-10. Men med os som nr 10. Vildt nok

                              Comment


                                #90
                                Tja, uafgjort på udebane er nu generelt og i betragtning af vores første halvleg rer o.k., meeeeen:
                                der var et tamt og decideret ringe Aab-hold vi spillede imod og der ville ikke have været alt for svært at tage tre point med. Men Alm kostede ... igen.
                                Der er fuldstændig uforståeligt at han bruger ikke udskiftninger tidligere. At vi gav mine tun væk efter vores udligning. Især da vi er i en situation med gode alternativer på bænken. Hvor pr i de sidste år havde vi sådan en stærk bænk? Der er ja ikke kun at give sejren væk, der har ja også en betydning for de spiller som sidder der og for splinter i røven.
                                Hvorfor spiller Tongya mere end 80 minutter selvom han har en dårlig dag? Hvorfor får Frø hele kampen???
                                Der er så uprofessionelt hvad Alm gør der og mit håb er at
                                ​​​​​​ vi faktisk har en Top6 trup, fordi du har brug for den kvalitet om at overleve i ligaen med en træner som Alm.
                                Hvad er det trist at tænke om hvor vi kunne stå med en bedre træner. Der er vel et ret billigt mesterskab at hente i denne sæson ...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X