Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Klub samarbejde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Klub samarbejde

    De gode drenge fra OBstruktion melder på twitter at Næstved snart nok bliver ny samarbejdsklub med OB… Eller antyder det kraftigt

    Spændende

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De gode drenge fra OBstruktion melder på twitter at Næstved snart nok bliver ny samarbejdsklub med OB… Eller antyder det kraftigt

    Spændende
    Giver mening. Jeg havde faktisk tænkt om det blev Kolding, men Næstved er jo 1 div, så det er slet ikke så skidt, vi har jo også Thailands kronprins rendende rundt derovre.

    Comment


      #3
      Er der nogen indikation på, hvad et sådant samarbejde indebærer? Eller hvor løst/fast det bliver?
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
        Er der nogen indikation på, hvad et sådant samarbejde indebærer? Eller hvor løst/fast det bliver?
        Mon ikke at vores talenter, som vi tror på, men ikke kan se frem til spilletid i SL skal spille for dem.

        Lidt a'la FCM / Fredericia.

        Comment


          #5
          Så blev den officiel:

          OB og Næstved Boldklub indgår strategisk samarbejde

          Comment


            #6
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...sk-samarbejde/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Synes der er stærkt og giver gode muligheder for vores talenter at få kamperfaring på seniorniveau. Lige der de oftest har brug for om at gennembryde i Superligaen
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Fedt - og på tide!

                Synes ikke det ser ud til, at JK eller vores tidligere OB-dreng Tarik spiller det helt store?

                Comment


                  #9
                  Lækkert at der sker noget på den front.

                  Comment


                    #10
                    Forstår ikke det samarbejde, hvad er det Næstved kan give os organisatorisk og på scouting delen ?
                    kan godt se det i forhold til at vi kan udleje unge spillere

                    Comment


                      #11
                      Først, så har jeg det sgu` ambivalent med samarbejde mellem klubber i de to øverste rækker. Jeg er nok lidt for meget old school, og har set OB og Næstved i samme række. Og jeg er sikker på, at der kan opstå interessekonflikter i den slags tilfælde. Nok ikke her, men rent principielt.
                      Dernæst, så er det da en klub fra en høj hylde, som vi kommer til at samarbejde med. Det er jo positivt. Og godt klaret, af OB. Jeg er ret sikker på, at der også kunne være bejlere til Næstved fra de store københavnske klubber? Måske OB med dette samarbejde kan få "en fod inden for døren" i det østdanske område? Næstved, på deres side, får mulighed for at få nogle spillere til dem, der er på en lidt højere hylde, end de normalt burde kunne tiltrække. Det bliver spændende at følge.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                        Forstår ikke det samarbejde, hvad er det Næstved kan give os organisatorisk og på scouting delen ?
                        kan godt se det i forhold til at vi kan udleje unge spillere
                        Nej, den studsede jeg også over. Mon ikke det bare er en høflighedsfrase. Formålet for os er helt sikkert udelukkende spilletid til de unge talenter.

                        Comment


                          #13
                          Det er en god idé at indgå i et samarbejde med Næstved, så vi kan sende spillere ud til noget 1 divisions fodbold.

                          ​​​​​Jeg er stadig spændt på hvilken udenlandsk samarbejdspartner der arbejdes på.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                            Forstår ikke det samarbejde, hvad er det Næstved kan give os organisatorisk og på scouting delen ?
                            kan godt se det i forhold til at vi kan udleje unge spillere
                            Mon ikke de har noget viden om, hvad der rører sig i forskellige dele af de sjællandske ungdomsmiljøer? Det bør vi også have, men der kan vel være noget sparring på perspektiver og viden der.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Nej, den studsede jeg også over. Mon ikke det bare er en høflighedsfrase. Formålet for os er helt sikkert udelukkende spilletid til de unge talenter.
                              Det er vel det primære, vi kan få ud af det, men Næstved kan vel også have noget kendskab til talentmiljøer samt et eget ungdomsarbejde, der potentielt set kan være spændende for os?

                              Comment

                              Working...
                              X