Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Klub samarbejde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Rasmus Ankersens sport republic med Southampton og Göztepe, kunne altså være spændende at komme ind i, især hvis det er rigtigt at de skal ud og opkøbe flere klubber.

    ​​​​​Meget kan man mene om Ankersen, men det der setup han har været inde over i FCM/Brentford det kører altså meget godt.

    Dog ser det ud til at SR er mere interesseret i Lyngby: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...med-dansk-klub
    Last edited by Striwetforlivet!; 16-09-2022, 21:19.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Kunne vi ikke se lidt nærmere på Mileta Rajovic fra Næstved, nu hvor vi har lavet en samarbejdsaftale. Han er nu topscorer i 1. Division med 7 scoringer, 2 alene i dag. 23 år, og en spændende spiller.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kan man leje en lejet spiller ud?
    He he, det havde jeg glemt. Vurderer man at der er nok potentiale i Kante til at man udløser købsoptionen, så kan man udleje ham der :)

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Vi skal altså huske på at hvis du er fra Øst Sjælland og vil spille superliga bold så er Brøndby det tætteste. Og bor du I Næstved området er det jo næsten lige så hurtigt til Odense.
    Så tænker da også klart at vi kan få foden ind i det område, og det vil nok være ret fint.

    Men glæder mig da også til at se hvad der kommer frem udenlandsk mæssigt.
    Hvis FCM og FCN kan, så bør vi da også kunne tænker keg

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Jo, selvfølgelig. Lige præcis ungdomsarbejdet kører jo bare enormt godt her. Men selvfølgelig, point taken.

    Og så er det bare dejligt med et samarbejde med en 1 divisionsklub. Jeg tænker da, at det kunne være fint for fx Kante og Minteh at få et halvt år i Næstved.
    Kan man leje en lejet spiller ud?

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er vel det primære, vi kan få ud af det, men Næstved kan vel også have noget kendskab til talentmiljøer samt et eget ungdomsarbejde, der potentielt set kan være spændende for os?
    Jo, selvfølgelig. Lige præcis ungdomsarbejdet kører jo bare enormt godt her. Men selvfølgelig, point taken.

    Og så er det bare dejligt med et samarbejde med en 1 divisionsklub. Jeg tænker da, at det kunne være fint for fx Kante og Minteh at få et halvt år i Næstved.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Nej, den studsede jeg også over. Mon ikke det bare er en høflighedsfrase. Formålet for os er helt sikkert udelukkende spilletid til de unge talenter.
    Det er vel det primære, vi kan få ud af det, men Næstved kan vel også have noget kendskab til talentmiljøer samt et eget ungdomsarbejde, der potentielt set kan være spændende for os?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
    Forstår ikke det samarbejde, hvad er det Næstved kan give os organisatorisk og på scouting delen ?
    kan godt se det i forhold til at vi kan udleje unge spillere
    Mon ikke de har noget viden om, hvad der rører sig i forskellige dele af de sjællandske ungdomsmiljøer? Det bør vi også have, men der kan vel være noget sparring på perspektiver og viden der.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Det er en god idé at indgå i et samarbejde med Næstved, så vi kan sende spillere ud til noget 1 divisions fodbold.

    ​​​​​Jeg er stadig spændt på hvilken udenlandsk samarbejdspartner der arbejdes på.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
    Forstår ikke det samarbejde, hvad er det Næstved kan give os organisatorisk og på scouting delen ?
    kan godt se det i forhold til at vi kan udleje unge spillere
    Nej, den studsede jeg også over. Mon ikke det bare er en høflighedsfrase. Formålet for os er helt sikkert udelukkende spilletid til de unge talenter.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Først, så har jeg det sgu` ambivalent med samarbejde mellem klubber i de to øverste rækker. Jeg er nok lidt for meget old school, og har set OB og Næstved i samme række. Og jeg er sikker på, at der kan opstå interessekonflikter i den slags tilfælde. Nok ikke her, men rent principielt.
    Dernæst, så er det da en klub fra en høj hylde, som vi kommer til at samarbejde med. Det er jo positivt. Og godt klaret, af OB. Jeg er ret sikker på, at der også kunne være bejlere til Næstved fra de store københavnske klubber? Måske OB med dette samarbejde kan få "en fod inden for døren" i det østdanske område? Næstved, på deres side, får mulighed for at få nogle spillere til dem, der er på en lidt højere hylde, end de normalt burde kunne tiltrække. Det bliver spændende at følge.

    Leave a comment:


  • Brians
    replied
    Forstår ikke det samarbejde, hvad er det Næstved kan give os organisatorisk og på scouting delen ?
    kan godt se det i forhold til at vi kan udleje unge spillere

    Leave a comment:


  • chrisser1990
    replied
    Lækkert at der sker noget på den front.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Fedt - og på tide!

    Synes ikke det ser ud til, at JK eller vores tidligere OB-dreng Tarik spiller det helt store?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Synes der er stærkt og giver gode muligheder for vores talenter at få kamperfaring på seniorniveau. Lige der de oftest har brug for om at gennembryde i Superligaen

    Leave a comment:

Working...
X