Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JAAAA. Fed sejr. Synes indstillingen var god og der blev kæmpet over hele linien. Jeg kunne for første gang i dag genkende mit OB :). Bare igen at se Ivan juble over en målmandsredning har jeg savnet. Bashkim er min KLARE MoM i dag. Han løber så mange vigtige KM i dag og er GRUNDEN til begge mål. Fantastisk sejr og fantastiske scener. Sejren betyder så meget for truppen og at det så er Minteh der scorer et i øvrigt flot sparket mål er jo bare prikken over i'et. I dén grad en fed aften der var og venter i Odense.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      8 minutters overtid. Ingen store spilstop. Op i røven Frimann, FCK, DBU - OB vandt
      ja den fatter jeg heller ikke hvor han fandt. 4 min ok - måske endda 5 men så var der da heller ikke mere. Anyways fuck det - vi fik sejren

      Comment


        Bedste kamp i sæsonen og længe siden jeg har set så flotte OB angreb, Bashkim(?) og tongya har et exceptionel flot angreb i 2 halvleg. Fuldt fortjent sejr til OB, FCK er ikke chanceløse, men OB kunne også sagtens have lavet en mere.

        Min MOM går til Bashkim, det er noget af en genfødsel han har gang i, jeg ved ikke om de bliver noteret, men ret beset så er Bashkim ophav til to mål og burde kriteteres for x 2 assist.

        Tongya bliver rigtig god for OB han læser spillet meget flot, Minteh er som skudt ud af en raket og skal ligge på i hans boldberøringer, men ser også rigtig spændende ud.

        Det er negativt at især Mihajlo må skiftes ud, det må eget gerne ikke være noget seriøst. Dog har Jørgen et fint indhop.

        Og generelt set vores centrale akse endelig fornuftig ud.

        Jeg bliver nok aldrig fan af Alms sene udskiftninger, han skifter 2 lidt tidligere i dag, qua en skade til Mihajlo og jeg synes det pynter på vores hold at der kommer friske kræfter ind lidt tidligere, især nu hvor vi altså er begyndt at få en bænk med gods i.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          8 minutters overtid. Ingen store spilstop. Op i røven Frimann, FCK, DBU - OB vandt
          Ja. Men hvad var det en fornøelse at se Jebali og Bashkims trækk tre minutter ned med at spille lidt rund om hjørnet. Der var vildt og bare klasse!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Vi skal op og presse som i dag også imod Lyngby og imod de små hold samt med samme gejst. Det tvivler jeg så på, at vi kan/gør. Håber selvsagt, at jeg tager fejl. Bør være sidste kamp, at Frø starter inden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
              Vi skal op og presse som i dag også imod Lyngby og imod de små hold samt med samme gejst. Det tvivler jeg så på, at vi kan/gør. Håber selvsagt, at jeg tager fejl. Bør være sidste kamp, at Frø starter inden.
              Enig i det hele. Frø er bedre som indskifter, for Tongya, Breum og Minteh er alle mere dynamiske og driblestærke end ham. Det går ikke med ham på en kant. Hvis han skal spille skal det være på Jebalis plads, og det bliver foreløbig kun som indskifter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Vi skal op og presse som i dag også imod Lyngby og imod de små hold samt med samme gejst. Det tvivler jeg så på, at vi kan/gør. Håber selvsagt, at jeg tager fejl. Bør være sidste kamp, at Frø starter inden.
                Det kan vi nu fordi vores centrale midt med Gigovic/Tverskov kan erobre bolden, holde i den og fordele spillet, det gør at vi kan spille etablerede angrebsspil.

                At vi så har tongya som er så god i link-up spillet gør os giftige.

                Jeg ved ikke med Frø, jeg kan jo godt lide ham, på den anden side så kan det da godt være Breum skal have en starter mod Lyngby så i kan se om han vil have pladsen.

                Comment


                  Så fedt at se hvordan holdet kæmper i alle 90 minutter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Enig i det hele. Frø er bedre som indskifter, for Tongya, Breum og Minteh er alle mere dynamiske og driblestærke end ham. Det går ikke med ham på en kant. Hvis han skal spille skal det være på Jebalis plads, og det bliver foreløbig kun som indskifter.
                    Helt enig!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Skift ud Alm. Tverskov er træt, Franco er træt, Kadrii er træt og Jebali er træt.
                      Det gjorde han så ikke før Tverskov fik hvad der ligner en belastningsskade-

                      Comment


                        Bash er en fuckin konge i dag
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Hahaha.... Ob bliver holdt inde i kampen Lerager du er en fuckinbums
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Bedste kamp i sæsonen og længe siden jeg har set så flotte OB angreb, Bashkim(?) og tongya har et exceptionel flot angreb i 2 halvleg. Fuldt fortjent sejr til OB, FCK er ikke chanceløse, men OB kunne også sagtens have lavet en mere.

                            Min MOM går til Bashkim, det er noget af en genfødsel han har gang i, jeg ved ikke om de bliver noteret, men ret beset så er Bashkim ophav til to mål og burde kriteteres for x 2 assist.

                            Tongya bliver rigtig god for OB han læser spillet meget flot, Minteh er som skudt ud af en raket og skal ligge på i hans boldberøringer, men ser også rigtig spændende ud.

                            Det er negativt at især Mihajlo må skiftes ud, det må eget gerne ikke være noget seriøst. Dog har Jørgen et fint indhop.

                            Og generelt set vores centrale akse endelig fornuftig ud.

                            Jeg bliver nok aldrig fan af Alms sene udskiftninger, han skifter 2 lidt tidligere i dag, qua en skade til Mihajlo og jeg synes det pynter på vores hold at der kommer friske kræfter ind lidt tidligere, især nu hvor vi altså er begyndt at få en bænk med gods i.
                            Enig.
                            Og med Grubbe og Adelgaard har vi to backs som ved at forsvare og har drive fremad. De skal bare blive fast starter.
                            Gigovic er en klar forstærkning. Duelstærk, læser spillet og positionerer sig rigtigt og forstå at ordne det hele. Synes BW fandt ægte forstærkelse for holdet.
                            Alms manglede brug af tidligere udskiftninger er uforståeligt Frø var også helt væk offensivt efter 20 minutter og skulle skiftes tidligere. Vi kunne helt sikker undgå skader med tidligere handlinger der. Og vi skulle sechvdxercder ned vores fysiske/medicinske afdeling. Bliver spillere sendt på banen for tidligt igen? Går de ikke for tidligt i fuld belastning igen? Der var baglåret og vel den gamle skade som kom igen ved Ivan. Forfærdeligt. Tverskov grev også til baglåret og det er skader som bruger mest meget tid og vel den muskulære skade som holder fodboldspillere statistisk længst ud af banen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Enig.
                              Og med Grubbe og Adelgaard har vi to backs som ved at forsvare og har drive fremad. De skal bare blive fast starter.
                              Gigovic er en klar forstærkning. Duelstærk, læser spillet og positionerer sig rigtigt og forstå at ordne det hele. Synes BW fandt ægte forstærkelse for holdet.
                              Alms manglede brug af tidligere udskiftninger er uforståeligt Frø var også helt væk offensivt efter 20 minutter og skulle skiftes tidligere. Vi kunne helt sikker undgå skader med tidligere handlinger der. Og vi skulle sechvdxercder ned vores fysiske/medicinske afdeling. Bliver spillere sendt på banen for tidligt igen? Går de ikke for tidligt i fuld belastning igen? Der var baglåret og vel den gamle skade som kom igen ved Ivan. Forfærdeligt. Tverskov grev også til baglåret og det er skader som bruger mest meget tid og vel den muskulære skade som holder fodboldspillere statistisk længst ud af banen.
                              Vi har set samme kamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Bash er en fuckin konge i dag
                                Ja. MOM for mig. Og hvad er der fint med den genrejsning hvor han så ud og blev betegnet af mange som en "over the hill" sidste sæson.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X