Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-FCK Kamptråd 10.09.2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægAlm ser ikke glad ud i studiet.
Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.
Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
- Likes 6
Comment
-
Rolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.
Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.
Fjerner vi Bashkim, hvor er vi så?
Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...
- Likes 1
Comment
-
Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.
- Likes 5
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det kan vi nu fordi vores centrale midt med Gigovic/Tverskov kan erobre bolden, holde i den og fordele spillet, det gør at vi kan spille etablerede angrebsspil.
At vi så har tongya som er så god i link-up spillet gør os giftige.
Jeg ved ikke med Frø, jeg kan jo godt lide ham, på den anden side så kan det da godt være Breum skal have en starter mod Lyngby så i kan se om han vil have pladsen.
Comment
-
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
og syntes han kom med en ret fin stikpille til dem, der bliver snakket om mødet på sidelinjen i pausen; når man vinder ligner det teamwork, når man taber er det krisemøde (sådan ca)
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlægRolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.
Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.
Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
Jeg tror mere du skal se det som at Alm ikke bryder sig om viaplays interviewstil. Hvilket jeg til fulde forstår.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
Det virker som om din plade er gået i hak. Det er lidt trættende at du hijacker alle emner til at skrive det samme indlæg igen og igen. Vi har fattet det nu, du vil gerne have Alm fyret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlægRolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.
Vores spil i dag er ikke bundet op på enkeltmandspræstationer, begge mål kommer efter en spiller fremprovokerer en fejl og så er der en anden der scorer, vores link-up spil er også det bedste vi har spillet i den her sæson.
FCK har bestemt chancer, men det er fodbold, det andet hold får chancer, OB har også chancer Jebali har en der tager indersiden af stolpen.
- Likes 3
Comment
Comment