Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCK

    Det forlyder at der bliver lavet lidt om i start 11 til i morgen ifølge OBstruktion på Twitter.
    Ivan starter og skubber Skjelvik på bænken da AA ser ud til at holde på sin back plads. Ved ikke om Nico er klar. Men de skriver 2 nye i start 11

    #2
    Hvis det er rigtigt at Ivan er tilbage, så kan det næsten ikke blive andet end en gevinst for os. Jeg håber ikke de smider ham for tidligt på banen dog. Tilsvarende så håber jeg du får ret i, at AA holder pladsen som vb. Han må være manden for os på den lange bane. Bliver en voldsomt svær kamp uanset hvordan vi stiller op dog.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af drjensen Se indlæg
      Hvis det er rigtigt at Ivan er tilbage, så kan det næsten ikke blive andet end en gevinst for os. Jeg håber ikke de smider ham for tidligt på banen dog. Tilsvarende så håber jeg du får ret i, at AA holder pladsen som vb. Han må være manden for os på den lange bane. Bliver en voldsomt svær kamp uanset hvordan vi stiller op dog.
      De gode drenge fra OBstruktion plejer som regel at have ret

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det forlyder at der bliver lavet lidt om i start 11 til i morgen ifølge OBstruktion på Twitter.
        Ivan starter og skubber Skjelvik på bænken da AA ser ud til at holde på sin back plads. Ved ikke om Nico er klar. Men de skriver 2 nye i start 11
        Kunne godt være Grubbe istedet for Nico (hvis han ikke bliver klar). Savner dog lidt mere energi og selvtillid fra Grubbe. Synes ikke han har overhalet Nico (endnu).

        Det kunne også være længere fremme. Kanterne har ikke været imponerende overordnet set. Mucolli synes jeg dog så interessant ud i Nykøbing som måske den eneste. Han kommer med noget fart, energi og løb i dybden. Ham ville jeg faktisk gerne se i morgen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det forlyder at der bliver lavet lidt om i start 11 til i morgen ifølge OBstruktion på Twitter.
          Ivan starter og skubber Skjelvik på bænken da AA ser ud til at holde på sin back plads. Ved ikke om Nico er klar. Men de skriver 2 nye i start 11
          Det er gode nyheder, rigtig gode nyheder.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Ivancevic er klar til at spille sæsonens første Superligakamp, og så er der samtidig også et par stykker, der i hvert fald ikke er aktuelle.

            Ivancevic er klar til at gøre comeback - OBstruktion

            Comment


              #7
              Så taber vi nok kun med 3.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Ivancevic er klar til at spille sæsonens første Superligakamp, og så er der samtidig også et par stykker, der i hvert fald ikke er aktuelle.

                Ivancevic er klar til at gøre comeback - OBstruktion
                Hvad er der for en skade Sabbi bøvler med der som holder ham ude endnu længere tid?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Glæder mig godt nok helt vildt til at se Bjørn og Ivan i forsvaret sammen - sikke et aggressivt makkerpar! Det kan blive virkelig godt. Især hvis det er med to unge fynboer på siderne af dem

                  Comment


                    #10
                    AA - Bjørn - Ivan - Grubbe synes jeg jo er en vældig spændende backkæde med masser af potentiale. Det kunne i mine øjne sagtens være de næste 2-3 års defensiv, men problemet er selvfølgelig, at det er nu og her, vi skal bruge resultater, og med to unge backs og en Ivan der har første kamp tilbage efter skadespause kan FCK godt blive noget af en mundfuld. Ikke at jeg mener, man burde stille anderledes, men jeg har i hvert fald indstillet mig på, at det ikke er en mirakelløsning nu og her.

                    Comment


                      #11
                      Husk nu at Ivan har været ude længe. Han er næppe helt skarp. Attituden skal nu nok være der.

                      Det er en fed kæde, uden tvivl! Det bliver noget af en test for GG og AA, men det er sgu dejligt - særligt i disse tider - at stille med to unge af egen avl på backpladserne.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Hvad er der for en skade Sabbi bøvler med der som holder ham ude endnu længere tid?
                        Lysken

                        https://fyens.dk/artikel/max-fenger-...e-træningskamp

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det forlyder at der bliver lavet lidt om i start 11 til i morgen ifølge OBstruktion på Twitter.
                          Ivan starter og skubber Skjelvik på bænken da AA ser ud til at holde på sin back plads. Ved ikke om Nico er klar. Men de skriver 2 nye i start 11
                          Hvis det er ifht Viborgkampen, så kunne jeg godt forestille mig at Ivansevic starter og at Manneh eller Aron starter istedet for Franco for at gøre vores forsvar og midtbane mere kompakt måske i en 4-4-2

                          Hansen
                          Grubbe - Bjørn - Ivansevic- Adelskov
                          Aron - Gigovic - Tverskov - Manneh
                          Jebali - Baskim

                          Ved godt det er mere end 2 udskiftninger ifht viborgkampen og her kunne Breum, Frø, Franco og Mickelson naturligvis også godt komme i spil, men vi vil da få noget defensiv kompakthed med den opstilling her.

                          Comment


                            #14
                            Dahlslykke om dagens træning:
                            https://obstemmer.dk/blog-vi-skal-goere-vores-bedste/
                            Der lyder ikke særlig godt
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Dahlslykke om dagens træning:
                              https://obstemmer.dk/blog-vi-skal-goere-vores-bedste/
                              Der lyder ikke særlig godt
                              Omvendt saa loed det rigtig godt fra traening sidste uge, men det viste sig heller ikke i weekendens eller pokal kampen.

                              Den her rammer rigtig godt hvad jeg foeler lige i oejeblikket..
                              ”de spillere spiller ikke for klubben. De spiller for sig selv. Og mod FCK kan de pludselig spille op til niveau.”.

                              Comment

                              Working...
                              X