Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Super enig her! Interessant sammenligning med Aab. Og hvor kender man dog mange navne fra den årgang med spillere, som ikke var indkøbte "stjerner".

    Dog vil jeg sige, at BW stadig kan vise sit værd - Det skib er ikke sejlet. Men det kræver trænerafgang, og så må vi have nogen ind der vil noget hel andet!
    Enig, Bjørn kan stadig nå det, og det håber jeg, for manden har karsima og udstråling, men det kræver handling NU og ikke om 2-3 uger! Blødningen skal stoppes med det samme, alt andet vil i mine øjne være utilgiveligt, og sker det ikke så mener jeg at han fejler stort.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
      Jeg synes det virkede som om, at nogle spillere (Jebali) gerne ville brænde……måske med tanke på konsekvensen om mulig trænerfyring ???? Ser jeg spøgelser, eller er der noget om snakken ??
      ahh come on - tror du også Okosun og Kl tænkte det samme i pokalfinalen. De spark var dårligere - Jebali har brændt før, og der er pres på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

        Enig, Bjørn kan stadig nå det, og det håber jeg, for manden har karsima og udstråling, men det kræver handling NU og ikke om 2-3 uger! Blødningen skal stoppes med det samme, alt andet vil i mine øjne være utilgiveligt, og sker det ikke så mener jeg at han fejler stort.
        Mit gæt er at han får KBH, Lyngby og AaB kampene med, også tager man konsekvens der hvis man står med f.eks. 1 eller 0 point.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Mit gæt er at han får KBH, Lyngby og AaB kampene med, også tager man konsekvens der hvis man står med f.eks. 1 eller 0 point.
          Men det baserer på ingenting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Mit gæt er at han får KBH, Lyngby og AaB kampene med, også tager man konsekvens der hvis man står med f.eks. 1 eller 0 point.
            Jeg er enig med forudsigelsen, men jeg forstår ikke, at man gør dette.

            Hvis man så står med 3 point, man med nød og næppe for skrabet ind mod Lyngby, så er vi jo lige vidt, og nedrykningen tættere på en realitet.

            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Mit gæt er at han får KBH, Lyngby og AaB kampene med, også tager man konsekvens der hvis man står med f.eks. 1 eller 0 point.
              Det tænker jeg du kan have ganske ret i, og det er det der i mine øjne vil være en skandale! Vil være langt bedre at få en ny eller midlertidig træner ind til et par af de lidt "lettere" kampe end en af top-kampene, Nu tænkr jeg at mere på at FCK og Aab selv køre helt af helvede til, og der pt. Er vendt op og ned på top og bund.... Uanset hvad så savner jeg bare handlekraft, på den ene eller anden måde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                Enig, Bjørn kan stadig nå det, og det håber jeg, for manden har karsima og udstråling, men det kræver handling NU og ikke om 2-3 uger! Blødningen skal stoppes med det samme, alt andet vil i mine øjne være utilgiveligt, og sker det ikke så mener jeg at han fejler stort.
                Enig. Bjørn udtalte for nyligt " At der er tillid til trænerteamet, så længe man kan se retningen" Det skal altså have konsekvenser, at OB ryger ud af pokalen til bundproppen i 1.division. Vi må have de hvide lommetørklæder med på stadion.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                  Jeg synes det virkede som om, at nogle spillere (Jebali) gerne ville brænde……måske med tanke på konsekvensen om mulig trænerfyring ???? Ser jeg spøgelser, eller er der noget om snakken ??
                  I så fald skal de pågældende spillere kyles ud på røv og albuer! Men tænker nu alle spillere sparkede for at gå videre...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    I så fald skal de pågældende spillere kyles ud på røv og albuer! Men tænker nu alle spillere sparkede for at gå videre...
                    Enig. Og igen - måske mig der bare ser spøgelser…..
                    men ufatteligt at Alm stadig er i klubben…. Tør man virkelig vente på en 0-4 kamp på lørdag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Mit gæt er at han får KBH, Lyngby og AaB kampene med, også tager man konsekvens der hvis man står med f.eks. 1 eller 0 point.
                      jeg håber godt nok ikke det er sådan de kigger på trænersituationen. - Alm bør ryge ud fordi retningen i spillet ikke er der. Han har været her over 1 år nu og jeg har godt nok svært ved at se nogen udvikling i spillet. Og udefra set ligner det heller ikke at spillerne er klar over hvad der skal ske.

                      Alm skal ikke reddes fordi han henter 3 heldige point mod Lyngby. De 2 sejre vi noget heldigt fik skrabet sammen burde heller ikke have holdt ham i sædet. Spillet har været skidt at se til længe.

                      jeg mener heller ikke det bør være på baggrund af nederlag til et 1 divisionshold og pokalexit at han ryger. Den slags kan ske, pokalen har sit eget liv osv osv. Men præstationen sammenholdt med alt hvad vi har set igennem lang tid - det er det der bør koste.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

                        Enig. Og igen - måske mig der bare ser spøgelser…..
                        men ufatteligt at Alm stadig er i klubben…. Tør man virkelig vente på en 0-4 kamp på lørdag
                        Hvad prøver du på at sige

                        Comment


                          Vi får en røvfuld lørdag, og så må Alm være ude af vagten. Bjørn og co. er 100% igang med at indsnævre feltet af potentielle afløsere, jeg kan ikke forestille mig andet. Alm har et pointsnit på under 1 i vores grundspilskampe (i år og sidste år), og nu er vi så røget ud af pokalen til et, lad os være ærlige, elendigt Nykøbing hold som tilmed stillede op med en masse reserver sammenlignet med deres kampe i NordicBet ligaen.

                          Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at der er nogen i ledelsen, der er tilfredse med shitshow der foregår pt, så jeg er ret sikker på, at det får konsekvenser inden længe. Tror dog ikke på, at det bliver inden FCK-kampen, for at give en eventuel ny træner bedst mulige forudsætninger for at komme godt fra start.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Vi så også FCM fyre Bo H efter han havde bragt dem i Euro League. Der er utallige eksempler på hold hvis trænere må forlade skuden, selvom de er i bedre forfatning i OB. Problematikken tror jeg er at OB faktisk er et hold af flinke spillere, der udadtil bakker op om Alm og måske også synes hans visioner er spændende. Det virker bare ikke til at vi er et Jazzorkester der vil spille rockmusik og kløften i mellem det man vil og kan er så stor at det bliver noget rod. Det der så gør det vanskeligt er at det er en beslutning truffet på det strategiske niveau, så hvor skal vi hen med en fyring? Det er svært at tro på en ny mand kan gå ind og få succes med samme spillestil, så hvad skal vi gå efter, hvis Alm skal ud? Det tror jeg ikke der er en plan for.
                            Spændende tanker der.
                            Bjørn sagde tidligt at klubben skulle tjene penge ved salg og at det ville tage tid at få det rette hold. Vi skulle også vænne os til større gennemstrømning på holdet. Det er det nye sort mange steder. Men personligt irriterer det mig, når de spillere, jeg kan lide, er væk efter 1-2 år.
                            Det er så Bjørns plan og den er ansat til, tror jeg.
                            Samtidig siger han/klubben/ledelsen top-6. Det er der ingen der kan tro på denne gang, selv om sæsonen stadig er meget lang. Men jeg er sikker på, at han ikke kan acceptere nedrykning under opbygningen. Han er tættere på holdet, træningen og trænerne, end vi er. Thorborg ser nok kun kampene, men ved også lidt. Den dag Bjørn ikke længere kan forsvare at have den headhuntede landsmand som cheftræner skal han have Thorborg/sportsudvalget til at punge ud med fratrædelsespenge til Alm og måske også ekstraudgifter til at frikøbe den rigtige træner fra hans kontrakt.

                            Bjørn har IKKE valgt Alm - men kender ham. Det er måske Alm der har banet vejen for Bjørn. Det giver nok lidt længere snor.

                            Jeg tror, der skal store præstationer til, hvis Alm overlever indtil vinterferien. Og et mirakel hvis han også er her i 2023.

                            Comment


                              Det ord, der falder for tungen om OB under Alm, er apati.

                              Det går ikke mere.

                              Om det hjælper langsigtet er en luksus, vi ikke kan forholde os til. Der skal ske noget. Det kan være i hvert fald tæt på for sent om 3 kampe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Vi får en røvfuld lørdag, og så må Alm være ude af vagten. Bjørn og co. er 100% igang med at indsnævre feltet af potentielle afløsere, jeg kan ikke forestille mig andet. Alm har et pointsnit på under 1 i vores grundspilskampe (i år og sidste år), og nu er vi så røget ud af pokalen til et, lad os være ærlige, elendigt Nykøbing hold som tilmed stillede op med en masse reserver sammenlignet med deres kampe i NordicBet ligaen.

                                Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at der er nogen i ledelsen, der er tilfredse med shitshow der foregår pt, så jeg er ret sikker på, at det får konsekvenser inden længe. Tror dog ikke på, at det bliver inden FCK-kampen, for at give en eventuel ny træner bedst mulige forudsætninger for at komme godt fra start.
                                Jeg ville finde det oplagt at lade FH overtage tjansen. Så kan man bruge tid på at finde den helt rette (!!!) afløser - som selvfølgelig også kan vise sig at være FH.

                                Comment

                                Working...
                                X