Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Jeg er desværre også sikker på at han får flere kampe, da vi jo lige har handlet ind, og fået skadede spillere retur. Men han bør ryge nu.
    Og? De spillere kunne ikke slå Nykøbing…

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

      Jeg er desværre også sikker på at han får flere kampe, da vi jo lige har handlet ind, og fået skadede spillere retur. Men han bør ryge nu.
      Det tror jeg desværre, at du får ret i. Lad os håbe de har set lyset og giver ham sparket nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
        Tongya ligner en eklatant fejlvurdering. Han løber jo rundt i vildrede. Det er næsten synd for ham.
        Jeg har stadig tillid til Bjørn. Og jeg er sikker på, at han fjerner ALM senest til vinterpausen men måske allerede til landsholdspausen snart. Ellers kommer vi aldrig til at kunne se storheden i hans indkøb - hvis den da er der. Tongya ER i dårlig form. Og har ikke et spillekoncept at tilpasse sig. Og er ung.

        Comment


          Mon ikke man venter med at sætte en ny mand ind, så han ikke skal slagtes i første kamp?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Jeg har aldrig nogensinde set en straffesparkskonkurrence, hvor der var en dårligere målmand. Han lægger sig ned modsat bolden - som han i øvrigt har gjort på straffesparkene i ligaen også.
            Så så du ikke Grytebrust for FCK i en eller anden Europa kamp?

            Comment


              Takker -lækkert med opdateringer og betragtninger herinde på endnu en elendig fynsk fodbold dag!
              Snart 12-års dagen blodbadet i odense og så længe Thomas Christensen stadig er i odense boldklub bliver det aldrig bedre..

              Comment


                Grubbe ligner heller ikke en forsvarsspillere ved målet, og heller ikke Franko

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                  Ja. Hvornår har en svensk træner haft success i DK..
                  ikke Alm ihvertfald….
                  Erik Hamren, Hans Backe, bare for at nævne et par stykker. Det gode spørgsmål er snarere: Hvilke trænere Allan Gaarde har ansat har haft succes i Superligaen? Og dernæst: Hvorfor spurgte vi hans firma om hjælp?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                    Ok Jebali. Det var fandme et fyr-træneren straffespark.
                    Hvis det lykkes, tilgiver jeg Jebali

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                      Så så du ikke Grytebrust for FCK i en eller anden Europa kamp?
                      Haha. Jeg bar bare meget forbløffet over, at han næsten demonstrativt lagde sig ned væk fra bolden. Han er vanvittig 1:1, hvordan kan han være så dårlig på straffe?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Re: 1: Er det noget, der er nogen, der rent faktisk ved, eller er det blot endnu en af mange løse historier, der på det nærmeste er blevet en sandhed herinde, fordi den er blevet gentaget i det uendelige? (og det er ikke en kritik af dig, du skriver netop det er et rygte, men snarere af nysgerrighed, fordi det er noget, jeg ofte har set skrevet herinde uden at have set en kilde til det)

                        Re 2: Lige det synes jeg faktisk ikke rigtig passer. Fenger og Frø har fået masser af spilletid, når de har været kampklare og i nogenlunde form, Bernat viste Alm masser af tillid, Hornemann og Adelgaard fik startpladser meget kort tid efter, de blev givet fuldtidskontrakter, Breum har egentlig også fået nogenlunde pænt med spilletid for alderen (selvom jeg da også gerne havde set ham få lidt mere, til gengæld virker formen ikke rigtigt til at have været til det på det sidste). Der er bestemt enkelte spillere og situationer, hvor jeg gerne havde set flere unge på banen - og især ift. Østrøms manglende spilletid er jeg kritisk - men sådan helt overordnet set synes jeg nu ikke Alm har været dårlig til at bruge de unge - snarere tværtimod, og da især sammenlignet med Michelsen eksempelvis (som dog nok også fik dårligere spillere op fra akademiet).

                        edit: dine andre kritikpunkter er jeg som sådan enig i.
                        Ang. Re 1: Det er faktisk noget, folk (heriblandt mig) har tolket ud fra Bashkims udtalelse, som Lennon nævnte (eller udtalelser, tror han har nævnt det flere gange, uden at være sikker) sidste sæson om manglende relationer mellem offensivspillerne, bl.a. her. Jeg mindes også at han sagde det i Fyens Stiftstidende, men kan ikke finde artiklen, og måske er det en plusartikel, som jeg ikke har adgang til længere. Frø kom også ind på noget af det samme i et interview; jeg tror, at det var i OBstruktion uden at hænge mig op på det. Disse udtalelser, sammenholdt med det planløse spil på den sidste tredjedel af banen og indkøbene såvel som sammensætningen af vores offensiv, navnlig spillere med X-faktor (Frø, Jebali og Mucolli, og sidstnævnte fik X-faktor prædikatet fremhævet), har givet det indtryk.

                        Comment


                          Tver er sku dejlig at høre på. Det er ret præcist uden omsvøb

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Mon ikke man venter med at sætte en ny mand ind, så han ikke skal slagtes i første kamp?
                            Et hold der lige er blevet kørt af banen i går, og som har tabt halvdelen af sine kampe i Superligaen, mod Horsens, Viborg, Randers og Nordsjælland, er da ikke den værste debut man kan få.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Et hold der lige er blevet kørt af banen i går, og som har tabt halvdelen af sine kampe i Superligaen, mod Horsens, Viborg, Randers og Nordsjælland, er da ikke den værste debut man kan få.
                              Haha

                              Comment


                                Alm er tydeligvis rystet.

                                Comment

                                Working...
                                X