Oprindeligt indsendt af Memoryhof
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nykøbing - OB, Optakt
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlægTongya ligner en eklatant fejlvurdering. Han løber jo rundt i vildrede. Det er næsten synd for ham.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Jeg har aldrig nogensinde set en straffesparkskonkurrence, hvor der var en dårligere målmand. Han lægger sig ned modsat bolden - som han i øvrigt har gjort på straffesparkene i ligaen også.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Ja. Hvornår har en svensk træner haft success i DK..
ikke Alm ihvertfald….
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Re: 1: Er det noget, der er nogen, der rent faktisk ved, eller er det blot endnu en af mange løse historier, der på det nærmeste er blevet en sandhed herinde, fordi den er blevet gentaget i det uendelige? (og det er ikke en kritik af dig, du skriver netop det er et rygte, men snarere af nysgerrighed, fordi det er noget, jeg ofte har set skrevet herinde uden at have set en kilde til det)
Re 2: Lige det synes jeg faktisk ikke rigtig passer. Fenger og Frø har fået masser af spilletid, når de har været kampklare og i nogenlunde form, Bernat viste Alm masser af tillid, Hornemann og Adelgaard fik startpladser meget kort tid efter, de blev givet fuldtidskontrakter, Breum har egentlig også fået nogenlunde pænt med spilletid for alderen (selvom jeg da også gerne havde set ham få lidt mere, til gengæld virker formen ikke rigtigt til at have været til det på det sidste). Der er bestemt enkelte spillere og situationer, hvor jeg gerne havde set flere unge på banen - og især ift. Østrøms manglende spilletid er jeg kritisk - men sådan helt overordnet set synes jeg nu ikke Alm har været dårlig til at bruge de unge - snarere tværtimod, og da især sammenlignet med Michelsen eksempelvis (som dog nok også fik dårligere spillere op fra akademiet).
edit: dine andre kritikpunkter er jeg som sådan enig i.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMon ikke man venter med at sætte en ny mand ind, så han ikke skal slagtes i første kamp?
- Likes 1
Comment
Comment