Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det bedre hold vandt.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Hvis Alm stadig er træner efter kampen mod FCK, så vil min tillid til BW dale drastisk
      Det er ikke bare pinligt, det er dramatisk pinligt, og OB skal have nu træner…! I hørte det først her…

      Comment


        Det må være dråben. Alm skal væk NU.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
          Alm bør ryge nu. Men tvivler meget på at det sker nu,desværre.
          Tror han får FCK kampen.
          Det er jo en kamp hvor selv Frø gider spille.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Jeg har aldrig nogensinde set en straffesparkskonkurrence, hvor der var en dårligere målmand. Han lægger sig ned modsat bolden - som han i øvrigt har gjort på straffesparkene i ligaen også.
            Så har han ikke hørt efter ved træningen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg taler om den samlede sum af alt, BW var hentet. Det har ikke været prangende.
              Ok, jeg mener forsat det er for tidligt og King var ikke BWs opfindelse men Ole spion, som også har lavet l... der.

              Comment


                Om han bliver fyret i morgen eller ej: Alm kommer til at ende som en fuldstændigt ligegyldig parentes i OBs historie. I bedste fald er han en overgangsfigur.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                  Frø, Gigo og Jebali brænder. Fyr Alm
                  Helt fortjent sejr til Nykøbing FC som faktisk havde fortjent sejren både efter ordinær spilletid og efter forlænget. OB er igen en joke både spillemæssigt og på skarphed i begge felter. Når vi endelig kommer frem til noget der ligner chancer så laller vi det væk.
                  Det positiv: Nu kan vi koncentrere os 100% om at rykke ned med et brag. Forhåbentlig med noget ny inspiration på trænerbænken.

                  Comment


                    Pinligt ganske enkelt pinligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Det må være dråben. Alm skal væk NU.
                      Ja. Hvornår har en svensk træner haft success i DK..
                      ikke Alm ihvertfald….

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                        Alm bør ryge nu. Men tvivler meget på at det sker nu,desværre.
                        Jeg er desværre også sikker på at han får flere kampe, da vi jo lige har handlet ind, og fået skadede spillere retur. Men han bør ryge nu.

                        Comment


                          Ryger alm ikke nu, så er ambitionsniveauet bare utilstedeligt i vores klub. Sådan en indsats her er pinagtig på et historisk lavt niveau. Røven af 1. Division spiller os fortjent ud. Aron og BP var sat op til at spille den her kamp. For resten skulle det bare overståes. Det kan jeg ikke leve med. Når man har fået en sæsonstart som vores, så tager man til Nykøbing helt ydmyge og kører en sejr i land. Det har vi kunne de sidste par år, hvor tingene også har vaklet lidt. Nu vakler korthuset helt og aldeles. Sådan en kamp her får det til at eskalerer og det bliver Bjørn nødt til at reagere på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                            Ok Jebali. Det var fandme et fyr-træneren straffespark.
                            Når man sparker så slattent, må man hellere sige nej tak til at være blandt de 5.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Ok, jeg mener forsat det er for tidligt og King var ikke BWs opfindelse men Ole spion, som også har lavet l... der.
                              Tongya ligner en eklatant fejlvurdering. Han løber jo rundt i vildrede. Det er næsten synd for ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                                Ja. Hvornår har en svensk træner haft success i DK..
                                ikke Alm ihvertfald….
                                Der er da et par stykker. Bo Johansson og ham der nu er landstræner !?

                                Comment

                                Working...
                                X