Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hold nu kæft hvor er det pinligt at se udførslen af vores dødbolde. Senest Jebali med en elendighed
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Hvor er det så vildt at vi bare intet spilkoncept har..
      Ja det er godt nok skraemmende at se paa, vi er jo lige saa ringe som altid og grunden til vi har spil er jo at de bare er ringe og staar langt tilbage. Vi gaar vel doede om 5 min.
      Please lad os nu faa scoret paa en af de mange mange chancer vi har, det gaar jo galt hvis vi skal i forlaengede..

      Comment


        Manneh ligner dog klart den forstaerkning han var snakket op til at vaere, solid spiller

        Comment


          Ringe dommer

          Comment


            Jeg er ved at brænde helt sammen over at glo på det fucking pis her. Vi er kraftedme så ringe mand. Det er Brønshøj-kampen om igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Kan desværre ikke følge kampen andre steder end her, så skriv gerne lidt mere.
              Er Nykøbings træner Claus Jensen den Claus Jensen jeg var stor fan af på landsholdet, hvor han blev brugt for lidt?
              Ja han var god. De har iøvrigt Jesper C. som målmandstræner.
              Vi spiller igen jævnt ringe og når vi endelig kommer igennem er vi mega uskarpe. Meget usammenhængende over hele linjen.
              En kamp på det jævne som giver en os en god fornemmelse af hvad der venter os i første division næste år

              Comment


                Vi er aktuelt stærk kandidat til nedrykning.

                Tænk sig hvor mange point vi kunne skrabe sammen, hvis vi trænede og trænede og atter trænede dødbolde.

                Når man nu ikke har et spilkoncept, må man tage efter andre frugter.

                Men det er åbenbart ikke fint nok.

                Comment


                  Dumt Tongya. Gult for at sparke bolden væk efter der er fløjtet, til trods for han fik en løftet pegefinger for det samme tidligere!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
                    Manneh ligner dog klart den forstaerkning han var snakket op til at vaere, solid spiller
                    Ja, han kan blive god for os

                    Comment


                      For en gang skyld står vi godt defensivt, men offensivt er vi harmløse...

                      Comment


                        Man siger ofte, at et par grimme sejre kan give et hold et boost. Det ser ikke ud til at være tilfældet for OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Jeg er ved at brænde helt sammen over at glo på det fucking pis her. Vi er kraftedme så ringe mand. Det er Brønshøj-kampen om igen.
                          Vi spiller Nykøbing ned under græstæppet i det meste af kampen. Det er slet ikke ligesom Brønshøj.

                          Comment


                            Fuck vi var heldige der. Tak til King. Efter 2 mand gennempisser vores forsvar
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                              Når Skjelvik er 100 pct koncentreret synes jeg han er klart god nok. Desværre falder han ud i løbet af kampene.
                              Det er han aldrig i 90 minutter

                              Comment


                                Det er noget bekymrende, at vi er ude af stand til at holde et pres på modstandere, der kan give en serie af chancer. Selv mod 1. Divisions bundprop.

                                Comment

                                Working...
                                X