Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tanker efter dagens kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tanker efter dagens kamp

    Netop hjemkommet fra stadion og skal af med frustrationerne.

    Jeg lod mig lokke til at købe sæsonkort efter reportagerne fra træningen.
    Indsatsen i kampen levede på ingen måde op til de flotte ord i den tråd.

    Fuldt hus, solskin, god bane, ok dommer. Og så leverer vi sådan en gang lort.


    Vores træner er helt væk. 82 min og bagud før han reagerer. Franco ligner ikke en der er klar til at starte, så hvad laver han der.
    Sæt nu Tverskov tilbage i forsvaret og JS på backen. Aske har ikke niveau lige nu.
    Viborg har en gennemsnits højde på 188, og de presser højt så vi sparker langt. Surprise for vores træner åbenbart.
    Dødbolde er en joke.

    Frøkjær er en kæmpe skuffelse - igen.

    Bjørn, Kadrii, MH, Jebali 1h, gør det godt.
    Gigovic ok, men slet ikke det vidunder han var talt op til, måske for meget forlangt i første kamp.
    Franco er han den nye N’Koum? Han lignede det i dag, håber godt nok han stepper op de næste kampe. Ham og Mickelson var helt væk.

    Det falder tilbage på træneren at smide helt nye folk ind der så ikke leverer.
    Last edited by agermose; 04-09-2022, 15:29.

    #2
    Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
    Netop hjemkommet fra stadion og skal af med frustrationerne.

    Jeg lod mig lokke til at købe sæsonkort efter reportagerne fra træningen.
    Indsatsen i kampen levede på ingen måde op til de flotte ord i den tråd.

    Fuldt hus, solskin, god bane, ok dommer. Og så leverer vi sådan en gang lort.


    Vores træner er helt væk. 82 min og bagud før han reagerer. Franco ligner ikke en der er klar til at starte, så hvad laver han der.
    Sæt nu Tverskov tilbage i forsvaret og JS på backen. Aske har ikke niveau lige nu.
    Viborg har en gennemsnits højde på 188, og de presser højt så vi sparker langt. Surprise for vores træner åbenbart.
    Dødbolde er en joke.

    Frøkjær er en kæmpe skuffelse - igen.

    Bjørn, Kadrii, MH, Jebali 1h, Aron gør det godt.
    Gigovic ok, men slet ikke det vidunder han var talt op til, måske for meget forlangt i første kamp.
    Franco er han den nye N’Koum? Han lignede det i dag, håber godt nok han stepper op de næste kampe. Ham og Mickelson var helt væk.

    Det falder tilbage på træneren at smide helt nye folk ind der så ikke leverer.
    Synes Franco spillede en god kamp. Og Mickelson skal vi til mindst takke for den klasse blokering i første halvleg.
    Problemet findes ikke i holdet.
    Problemet har tre bogstaver: A - L - M
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      De lignede nogen, der spiller for at få træneren fyret.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #4
        Der har Vi set 2 forskellige kampe. Der kommer intet fra højresiden og Franco brænder en kæmpe chance. Det er vel det han er med for at score på.

        Hoved problemet er vi helt enige om

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
          Netop hjemkommet fra stadion og skal af med frustrationerne.

          Jeg lod mig lokke til at købe sæsonkort efter reportagerne fra træningen.
          Indsatsen i kampen levede på ingen måde op til de flotte ord i den tråd.

          Fuldt hus, solskin, god bane, ok dommer. Og så leverer vi sådan en gang lort.


          Vores træner er helt væk. 82 min og bagud før han reagerer. Franco ligner ikke en der er klar til at starte, så hvad laver han der.
          Sæt nu Tverskov tilbage i forsvaret og JS på backen. Aske har ikke niveau lige nu.
          Viborg har en gennemsnits højde på 188, og de presser højt så vi sparker langt. Surprise for vores træner åbenbart.
          Dødbolde er en joke.

          Frøkjær er en kæmpe skuffelse - igen.

          Bjørn, Kadrii, MH, Jebali 1h, gør det godt.
          Gigovic ok, men slet ikke det vidunder han var talt op til, måske for meget forlangt i første kamp.
          Franco er han den nye N’Koum? Han lignede det i dag, håber godt nok han stepper op de næste kampe. Ham og Mickelson var helt væk.

          Det falder tilbage på træneren at smide helt nye folk ind der så ikke leverer.
          Jeg er meget uenig i udlægningen af Franco. Jeg synes han var udmærket og med hans defensive indsats bidrager han meget til afhjælpningen af NM som jeg synes var god idag. Aske var også udmærket, men med nogle svipsere, der var tæt på åndssvag.. Jeppe klart vores top og Gigovic var meget stærk i starten, men hele vores hold ryger tilbage på banen og giver initiativet væk, som så giver pointene væk. Frøkjær er tilgengæld forfærdelig at kigge på. Alms dispositioner af udskiftninger er kritisabel og han reagerer for sent. Pointene må selvfølgelig ikke ryge til modstanderen i den kamp, men vi fik skabt chancerne i 1. Halvleg til at få en komfortabel pauseføring

          Comment


            #6
            Fatter slet heller ikke kritikken af Franco, han hjalp utrolig meget til defensivt og gjorde sit pres færdig offensivt

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Synes Franco spillede en god kamp. Og Mickelson skal vi til mindst takke for den klasse blokering i første halvleg.
              Problemet findes ikke i holdet.
              Problemet har tre bogstaver: A - L - M
              Enig! FT og NM spillede en meget godkendt kamp synes jeg

              Comment


                #8
                Fodbold ses i sandhed - lad os sige forskelligt.

                Jeg er uenig i de fleste vurderinger.

                Det vigtigste: vi har ikke et hold.

                Det rigtige er at sige tak for denne gang til Alm. Lad FH give det et skud.

                Nedrykning er et realistisk scenarie.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  De lignede nogen, der spiller for at få træneren fyret.

                  MvH ChrisOB
                  sjovt - faktisk slet ikke den følelse jeg sidder med. Syntes faktisk det ser ud til at man kæmper - men de aner simpelthen ikke hvad de skal med bolden så når de endelig fik brudt Viborg blev den losset væk - og så fik vi den tilbage i hovedet igen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                    Fatter slet heller ikke kritikken af Franco, han hjalp utrolig meget til defensivt og gjorde sit pres færdig offensivt
                    Det er måske her uenigheden kommer fra. Jeg forventer at vi skal huske vores wings for deres offensive aktioner, og det jeg husker der er en dårlig førsteberøring og en stor afbrænder.Jeg husker ikke en gang han sætter en direkte modstander og VFF har lige skiftet på den plads.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Synes Franco spillede en god kamp. Og Mickelson skal vi til mindst takke for den klasse blokering i første halvleg.
                      Problemet findes ikke i holdet.
                      Problemet har tre bogstaver: A - L - M
                      Enig, pilen må pege på Alm. Der må ny taktisk inspiration til og om det bliver Bo Henriksen, Kim Engstrøm eller Frank Hjortebjerg er et spørgsmål om temperament. Alle tre er fint med mig, men jeg håber på Bo Henriksen.

                      Comment


                        #12
                        Jeg synes vi får en fin start, hvor genpresset er aggressivt og dedikeret. Det holder nok 10 min og så falder vi tilbage og derfra ser vi med undtagelse af de sidste 10 min af første halveg skidt ud. Vi vil rigtig gerne genpresse, men der er noget at arbejde på i den henseende. Vi genpresser meget smalt og når Viborg spiller bredt, så overspiller de os gang på gang.
                        jebali og siden Frø sætter Aske i forlegenhed ved at glemme for mange tilbageløb. Franco dækker fint op, men energien han skal bruge defensivt afholder ham fra at levere noget som helst offensivt udover hans friløber han afslutter for dårligt på. Han efterlader et fint indtryk, men han fik 10 min for lang tid på banen, hvor han nærmest ikke kunne løbe.

                        i 2. Halveg forstår jeg heller ikke Alm. Han står på sidelinjen og ser et hold blive nedspillet på egen bane foran et fyldt stadion, og han reagerer ikke. Bredden i dag er noget af det bedste han har haft i sin tid I klubben og alligevel skal vi spille 82 min og indkassere to kasser før han foretager sig noget nævneværdigt. Der var brug for ny energi i hele 2 halveg og det skal en træner altså kunne se. Vi har lige brugt i omegnen af 5 mio på en ny midtbanespiller, Fenger har energi for to og Ivan er nok truppens største vinder.
                        to af de tre kommer ikke ind og den sidste får 10 min I en kamp, hvor meget lidt fungere. Jeg må bare konstatere at jeg forstår meget lidt af det Alm foretager sig, og det gælder både den generelle taktiske gameplan og de dispositioner eller mangel på samme han laver undervejs i kampene.

                        Comment


                          #13
                          Jeg er meget uenig. Jeg synes Franco spillede en virkelig god Kamp, begge Viborgs mål kommer efter han går ud. Tverskov bosser vores midtbane og det er rent uheld at han ikke trækker et rødt kort på Said.

                          Vores hold bærer præg af at relationerne ikke er der når vi spiller med så mange nye spillere, der mangler vi de sidste 10 procent både i præcision i vores afleveringer og i vores tempo i spillet.

                          Det største kritikpunkt er at vi efter egentligt at have gjort det godt i starten af 2 halvleg hvor vi er i kontrol vælger at sætte Aron ind for netop Franco, hvor vi istedet burde have sat enten Breum eller Charly ind og så have gået efter at lukke kampen.

                          Istedet sætter vi Aron ind og så kan vi ikke længere holde i bolden, vi kan ikke få vores aflevdringspil til at flyde.

                          På den positive side er det nogle gode spillere der er kommet ind og Kadrii fortsætter med at score mål. Negativt vi venter for længe med vores udskiftninger og vi skifter forkert, når vi så skifter.
                          ​​​​​

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            De lignede nogen, der spiller for at få træneren fyret.

                            MvH ChrisOB
                            Jeg håber da han ryger nu , ellers må de spille endnu mere ringe på Lørdag .

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Jeg er meget uenig. Jeg synes Franco spillede en virkelig god Kamp, begge Viborgs mål kommer efter han går ud. Tverskov bosser vores midtbane og det er rent uheld at han ikke trækker et rødt kort på Said.

                              Vores hold bærer præg af at relationerne ikke er der når vi spiller med så mange nye spillere, der mangler vi de sidste 10 procent både i præcision i vores afleveringer og i vores tempo i spillet.

                              Det største kritikpunkt er at vi efter egentligt at have gjort det godt i starten af 2 halvleg hvor vi er i kontrol vælger at sætte Aron ind for netop Franco, hvor vi istedet burde have sat enten Breum eller Charly ind og så have gået efter at lukke kampen.

                              Istedet sætter vi Aron ind og så kan vi ikke længere holde i bolden, vi kan ikke få vores aflevdringspil til at flyde.

                              På den positive side er det nogle gode spillere der er kommet ind og Kadrii fortsætter med at score mål. Negativt vi venter for længe med vores udskiftninger og vi skifter forkert, når vi så skifter.
                              ​​​​​
                              Meget enig, vi skulle have haft Charly ind, som kunne udfordte med fart. Aron løb rundt som en hovedløs høne. Da vi førte 1-0,tænkte jeg at Jørgen gjorde det ok, men der kommer altid en blunder fra ham.

                              Comment

                              Working...
                              X