Netop hjemkommet fra stadion og skal af med frustrationerne.
Jeg lod mig lokke til at købe sæsonkort efter reportagerne fra træningen.
Indsatsen i kampen levede på ingen måde op til de flotte ord i den tråd.
Fuldt hus, solskin, god bane, ok dommer. Og så leverer vi sådan en gang lort.
Vores træner er helt væk. 82 min og bagud før han reagerer. Franco ligner ikke en der er klar til at starte, så hvad laver han der.
Sæt nu Tverskov tilbage i forsvaret og JS på backen. Aske har ikke niveau lige nu.
Viborg har en gennemsnits højde på 188, og de presser højt så vi sparker langt. Surprise for vores træner åbenbart.
Dødbolde er en joke.
Frøkjær er en kæmpe skuffelse - igen.
Bjørn, Kadrii, MH, Jebali 1h, gør det godt.
Gigovic ok, men slet ikke det vidunder han var talt op til, måske for meget forlangt i første kamp.
Franco er han den nye N’Koum? Han lignede det i dag, håber godt nok han stepper op de næste kampe. Ham og Mickelson var helt væk.
Det falder tilbage på træneren at smide helt nye folk ind der så ikke leverer.
Jeg lod mig lokke til at købe sæsonkort efter reportagerne fra træningen.
Indsatsen i kampen levede på ingen måde op til de flotte ord i den tråd.
Fuldt hus, solskin, god bane, ok dommer. Og så leverer vi sådan en gang lort.
Vores træner er helt væk. 82 min og bagud før han reagerer. Franco ligner ikke en der er klar til at starte, så hvad laver han der.
Sæt nu Tverskov tilbage i forsvaret og JS på backen. Aske har ikke niveau lige nu.
Viborg har en gennemsnits højde på 188, og de presser højt så vi sparker langt. Surprise for vores træner åbenbart.
Dødbolde er en joke.
Frøkjær er en kæmpe skuffelse - igen.
Bjørn, Kadrii, MH, Jebali 1h, gør det godt.
Gigovic ok, men slet ikke det vidunder han var talt op til, måske for meget forlangt i første kamp.
Franco er han den nye N’Koum? Han lignede det i dag, håber godt nok han stepper op de næste kampe. Ham og Mickelson var helt væk.
Det falder tilbage på træneren at smide helt nye folk ind der så ikke leverer.
Comment