Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tanker efter dagens kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Meget enig, vi skulle have haft Charly ind, som kunne udfordte med fart. Aron løb rundt som en hovedløs høne. Da vi førte 1-0,tænkte jeg at Jørgen gjorde det ok, men der kommer altid en blunder fra ham.
    Tja, Jørgen er et dyrt bekendtskab, begge på lønlisten og på banen. Fatter ikke hvordan en erfaren spiller ikke rykker frem og ophæver de dermed off-side.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Nå vi blev så ofre for den første udesejr til Viborg i denne sæson.

      Mon ikke også vi skal være først til at bryde FCK’s mønster med skiftevis tabt og vundet i sæsonen, og derefter tager til Lyngby, og giver dem deres første sæsonsejr.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Meget enig, vi skulle have haft Charly ind, som kunne udfordte med fart. Aron løb rundt som en hovedløs høne. Da vi førte 1-0,tænkte jeg at Jørgen gjorde det ok, men der kommer altid en blunder fra ham.
        At vente med at sætte Charly ind til vi er baud, så der ikke er noget rum at løbe i… åh.

        Comment


          #19
          1,15 point pr. kamp er bare ikke godt nok, Alm. Hvis så spillet pegede frem mod bedre tider, men der er kun en løsning.

          Comment


            #20
            Det mærkeligste var at holdet var sat til at spille lange bolde som aldrig blev til andet end bolden til Viborg.
            Og at Frø var så længe på banen.
            Synes de nye er lovende.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Meget enig, vi skulle have haft Charly ind, som kunne udfordte med fart. Aron løb rundt som en hovedløs høne. Da vi førte 1-0,tænkte jeg at Jørgen gjorde det ok, men der kommer altid en blunder fra ham.
              Jeg tror at tanken var at vi skulle holde i bolden indtil Viborg var tvunget frem og så skulle Charly ind. Det falder lidt til jorden når man giver målene væk, det giver fin mening at man siger nu tager vi to minutter hvor vi spiller bolden rundt og sætter Viborg ud og løbe og så går vi op bagefter og lukker kampen, men det kræver jo at man kan flytte bolden rundt. Det er helt klart at Viborg også spiller anderledes efter Franco går ud vi mister en trussel i højreside.

              ​​​​​​

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                1,15 point pr. kamp er bare ikke godt nok, Alm. Hvis så spillet pegede frem mod bedre tider, men der er kun en løsning.
                Nu er du vidst lidt for flink ved Alm. 7 point i 8 kampe må give et snit på 0,9, hvis vi er flinke og runder op.
                Vi scorer i gennemsnit 1 mål pr kamp og lukker 2 ind. Så kampen i dagen var helt efter bogen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                  1,15 point pr. kamp er bare ikke godt nok, Alm. Hvis så spillet pegede frem mod bedre tider, men der er kun en løsning.
                  Imo er det kampene i grundspillet der afgør sæsonen.
                  Alm har nu været i spidsen for OB i 30 grundspils kampe og kun hentet 28 point, altså 0,93 i snit.
                  Det er ikke kun Alm den er gal med, det er også materialet som er skidt. Alm overtog jo ikke ligefrem et succeshold, vi har jo blot fortsat ud ad samme spor som vi har kørt ud ad i 10-12 år.
                  Efter BW’s panik afslutning på vinduet, er det min (mis)tanke at man i første omgang havde håbet, at man på transferfronten kunne nøjes med at hente lidt lottokuponer, og spare sig til succes. Nu skal vi lige have de nye spillet ind, når de så begynder at finde sig til rette på holdet, så er top 6 toget kørt. Jeg tror på en gentagelse, altså at vi igen bliver nogenlunde i taberslutspillet, og at OSE så igen klapper ad hinanden, og fortæller alle hvor godt det går.

                  Der gik atter Odense i den inden sæsonen, da man naivt lod sig forblænde af et okay taberslutspil.
                  Det er mig ubegribeligt, at man slet ikke havde øje for, at “succes’en” mere skyldtes AGF i opløsning, FCN i genopbygning og et historisk ringe Sønderjyske, end det skyldes at OB var gode.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Isoleret set er 6 point i 3 kampe godkendt, men vi havde fortjent 0 efter spil, og chancer.
                    vi overlever kun hvis vi henter Horsens. Det bør vi kunne men vi er 3. ringest.

                    Comment


                      #25
                      Nå. Alm er lige spottet ved Odense Ny Flytteforretning i Dalum her 18.15 søndag. Der stod to store flyttebiler klar med chauffører. Måske har han selv sagt farvel

                      Comment


                        #26
                        Vi taber til NF i pokalen og så er ALM ude. Forfra igen… der er ingen vej udenom.

                        Comment


                          #27
                          Først, tak for de mange updates omkring træningen. Og det gode humør.
                          Man kan jo så sige, at de ikke fik det med til kampen i dag. For bortset fra omkring et kvarter efter vores mål, så var resten af kampen noget af det værste jeg har set i lang tid.
                          Holdet, hvis man kan bruge den betegnelse, virker slet ikke, det er 11 individualister, der ser ud til at spille hver deres system. Efter snart halvanden sæson med AA er vi ikke kommet et skridt videre. Pilen kan kun pege i en retning.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
                            Nu er du vidst lidt for flink ved Alm. 7 point i 8 kampe må give et snit på 0,9, hvis vi er flinke og runder op.
                            Vi scorer i gennemsnit 1 mål pr kamp og lukker 2 ind. Så kampen i dagen var helt efter bogen.
                            Det er incl sidste sæson ifølge Superstats

                            Last edited by Fergi; 04-09-2022, 20:10.

                            Comment


                              #29
                              For 8. gang i denne sæson gik OB fra banen med at være det dårligste hold. Jeg synes faktisk, at det hold man sendte på banen i dag, gav forhåbning om mere. For første gang i år glædede jeg mig til at komme på stadion. Paulsen, Gigovic, Tongia, Martin Hansen og Aske på back er klare forstærkninger, men det hjælper ikke når træneren hedder Andreas "planløs" Alm. For helvede hvor var det en ringe kamp. Pres dog forhelvede spillet højere op, stil backerne højere. og prøv at spille bolden fremad, i stedet for til siden og bagud.

                              Viborg pressede OB i bund, og var et meget bedre hold. Viborg! Pressede OB tilbage på OB's hjemmebane foran 12500 tilskuere. Gå dog selv "Planløs". Holdet er bedre end dét der blev vist i dag.

                              Og skal den dér 4-2-3-1 så ikke begraves?!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Nå. Alm er lige spottet ved Odense Ny Flytteforretning i Dalum her 18.15 søndag. Der stod to store flyttebiler klar med chauffører. Måske har han selv sagt farvel
                                Er det pis?

                                Comment

                                Working...
                                X