Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tanker efter dagens kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det har åbenbart været så tydeligt at det er sprunget i øjnene hos den pågældende person. Men jeg videregiver bare hvad jeg hører og synes dog også der var for megen slåen ud med armene, himmelvendte øjne og brok over, at han ikke fik bolden etc. Sad lige ud for ham i hele 1. Halvleg. Der var det bare tydeligt.
    Er det ikke en typisk reaktion fra en ny spiller, som gerne vil "vise sig frem" foran klubben/fans ?

    Jeg foretrækker da engagement fremfor ligegyldighed !

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Er det ikke en typisk reaktion fra en ny spiller, som gerne vil "vise sig frem" foran klubben/fans ?

      Jeg foretrækker da engagement fremfor ligegyldighed !
      Jeg synes ikke at egoistisk tankegang i en holdsport er lige med engagement. Jeg synes ikke, at have øje for sin medspiller i spil til træning er lige med ligegyldighed. Men der er vi måske uenige?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Ja, det er noget gøgl, helt ærligt. Man har også ansvar for selv at være kritisk over for disse ‘rygter’, inden hvad som helst bringes herinde.
        Selvfølgelig skal man være kritisk. Men hvad skal jeg have ud af at poste noget, der er sagt af en person omkring/på holdet, hvis det ikke er sagt? Når det er sagt af en 1. håndskilde - så er det jo ikke et rygte. Mit liv er sgu for kort til at trolle det her forum. Det er der andre der er eksperter i. Det er klart, at man naturligvis stopper med at skrive insider-historier, hvis der sættes spørgsmålstegn ved min troværdighed igen og igen. Det er mit liv sgu også for kort til. Jeg bliver ikke høj af at fortælle noget insiderviden og slet ikke af at fortælle halve eller hele løgne. Jeg skriver disse ting, fordi jeg troede at folk ville være interesserede i det, nu det faktisk er en faktum, at jeg har noget insiderviden fra forskellige kilder.
        EDIT: det er naturligvis denne 1.håndskildes holdning jeg videregiver - så kan man jo være uenig i den. Det er jo op til den enkelte. Personen kan jo også tage fejl.
        Last edited by claudes1; 05-09-2022, 14:43.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Selvfølgelig skal man være kritisk. Men hvad skal jeg have ud af at poste noget, der er sagt af en person omkring/på holdet, hvis det ikke er sagt? Når det er sagt af en 1. håndskilde - så er det jo ikke et rygte. Mit liv er sgu for kort til at trolle det her forum. Det er der andre der er eksperter i. Det er klart, at man naturligvis stopper med at skrive insider-historier, hvis der sættes spørgsmålstegn ved min troværdighed igen og igen. Det er mit liv sgu også for kort til. Jeg bliver ikke høj af at fortælle noget insiderviden og slet ikke af at fortælle halve eller hele løgne. Jeg skriver disse ting, fordi jeg troede at folk ville være interesserede i det, nu det faktisk er en faktum, at jeg har noget insiderviden fra forskellige kilder.
          EDIT: det er naturligvis denne 1.håndskildes holdning jeg videregiver - så kan man jo være uenig i den. Det er jo op til den enkelte. Personen kan jo også tage fejl.
          Jeg tror ikke, du troller.

          Jeg spørger ind til, om det har værdi at bringe sådan et udsagn efter 1-2 træninger? Om noget skaber det bare et negativt syn på en ung og ny spiller.

          Hvorfor ikke holde det for dig selv og give den unge knægt et par måneder i trøjen til lige at finde sig selv og bevise sig?

          Man ser også, hvad mam gerne vil se. Jeg noterede ikke, at han slog synderligt ud med armene i kampen. Det gjorde mange andre til gengæld. Særligt Jebali bed jeg mærke i.
          Last edited by Jungledyret; 05-09-2022, 15:21.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg tror ikke, du troller.

            Jeg spørger ind til, om det har værdi at bringe sådan et udsagn efter 1-2 træninger? Om noget skaber det bare et negativt syn på en ung og ny spiller.

            Hvorfor ikke holde det for dig selv og give den unge knægt et par måneder i trøjen til lige at finde sig selv og bevise sig?

            Man ser også, hvad mam gerne vil se. Jeg noterede ikke, at han slog synderligt ud med armene i kampen. Det gjorde mange andre til gengæld. Særligt Jebali bed jeg mærke i.
            Fair nok. Jeg kunne sagtens have trukket den et par uger og spurgt igen og så kunne det jo være at svaret var et andet.
            Jebali og Frø gør det jo også. Forstår simpelthen ikke, at ingen trænere forstår at det slider på moralen på de andre spillere og på holdmorqlen. Jeg har altid arbejdet med spillernes udstråling på de hold jeg har trænet. Det undrer mig at det ikke er common sence. Hvad giver mest energi til holdet: skæld ud og opgivende attituder eller opbakning at blive ved med at løbe/fighte? Der er så meget man ikke forstår i top sport. Tænk hvor kunne man optimere på mange parametre

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Selvfølgelig skal man være kritisk. Men hvad skal jeg have ud af at poste noget, der er sagt af en person omkring/på holdet, hvis det ikke er sagt? Når det er sagt af en 1. håndskilde - så er det jo ikke et rygte. Mit liv er sgu for kort til at trolle det her forum. Det er der andre der er eksperter i. Det er klart, at man naturligvis stopper med at skrive insider-historier, hvis der sættes spørgsmålstegn ved min troværdighed igen og igen. Det er mit liv sgu også for kort til. Jeg bliver ikke høj af at fortælle noget insiderviden og slet ikke af at fortælle halve eller hele løgne. Jeg skriver disse ting, fordi jeg troede at folk ville være interesserede i det, nu det faktisk er en faktum, at jeg har noget insiderviden fra forskellige kilder.
              EDIT: det er naturligvis denne 1.håndskildes holdning jeg videregiver - så kan man jo være uenig i den. Det er jo op til den enkelte. Personen kan jo også tage fejl.
              Jeg tror ikke at folk angriber dig, men mere personen der kommer med denne udtalelse.
              Problemet er at dette rygte virker meget malplaceret og hvis det virkelig er en fra truppen eller omkring truppen der har sagt dette, virker det mere som en der baere nag eller bare har sat sig i hovedet at paagaeldende ikke kan lide ham. Hvis dette er sagt af en person saa taet paa holdet, viser det bare hvor sygt en trup/folk omkring den, vi egentlig har, da personen er gaaet ud med en kommentar om en af hans hold kammerater eller en kollega, og uasnet, saa er det dybt uproffesionelt baade at sige dette til dig men ogsaa at have dennne holdning efter 1-2 traeninger.

              Er enig med dig at en kan oedelaegge en stemning, men hvor er kommentarene omkring Jebali, Froe og Sabi der, som jeg ser det, har en meget vaere attitude? Hvorfor har de ikke vaeret et problem, de sidste 12 mdr?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

                Jeg tror ikke at folk angriber dig, men mere personen der kommer med denne udtalelse.
                Problemet er at dette rygte virker meget malplaceret og hvis det virkelig er en fra truppen eller omkring truppen der har sagt dette, virker det mere som en der baere nag eller bare har sat sig i hovedet at paagaeldende ikke kan lide ham. Hvis dette er sagt af en person saa taet paa holdet, viser det bare hvor sygt en trup/folk omkring den, vi egentlig har, da personen er gaaet ud med en kommentar om en af hans hold kammerater eller en kollega, og uasnet, saa er det dybt uproffesionelt baade at sige dette til dig men ogsaa at have dennne holdning efter 1-2 traeninger.

                Er enig med dig at en kan oedelaegge en stemning, men hvor er kommentarene omkring Jebali, Froe og Sabi der, som jeg ser det, har en meget vaere attitude? Hvorfor har de ikke vaeret et problem, de sidste 12 mdr?
                Til det sidste: snakken gik på de nyankomne. Så det kan måske forklare den del. Og al det med at slå ud med armene er jo på min regning. Det var ikke det personen havde fokus på.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Til det sidste: snakken gik på de nyankomne. Så det kan måske forklare den del. Og al det med at slå ud med armene er jo på min regning. Det var ikke det personen havde fokus på.
                  Ok beklager, jeg forstod det som om personen havde set dette til traening, min fejl.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Jeg synes ikke at egoistisk tankegang i en holdsport er lige med engagement. Jeg synes ikke, at have øje for sin medspiller i spil til træning er lige med ligegyldighed. Men der er vi måske uenige?
                    Nææææ.... det er vi nok ikke, men hvor har du "egoismen" fra ?

                    Du kan vel så sige det samme om Frøen, Sabbi; Jebali m.fl... men er det ikke, hvad der kendetegner en offensiv spiller ?

                    Synes godt nok du/I er meget hurtig på aftrækkeren.

                    Giv dog manden en chance og lad ham falde til/kende systemerne/relationerne/forventningerne.

                    Comment


                      #70
                      Vi har snakket med Aron Elis Thrandarson, der var skuffet over at være sendt på bænken fra start, og lige så skuffet over præstationen hele vejen rundt.

                      Thrandarson var skuffet over bænkplads og holdets præstation - OBstruktion

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Nææææ.... det er vi nok ikke, men hvor har du "egoismen" fra ?

                        Du kan vel så sige det samme om Frøen, Sabbi; Jebali m.fl... men er det ikke, hvad der kendetegner en offensiv spiller ?

                        Synes godt nok du/I er meget hurtig på aftrækkeren.

                        Giv dog manden en chance og lad ham falde til/kende systemerne/relationerne/forventningerne.
                        Jeg var ikke specielt imponeret over Jebali, fordi han i den første lange tid ikke havde blik for sine medspillere (egoistisk måde at spille på). Det lærte han så og så blev han pludselig en gevinst for holdet. Sabbi lærer det nok ikke. Derfor bliver han aldrig til noget større.
                        Swiachenko sagde det så rammende om FCMs problemer: individualisterne skal lære, at de kun kommer til at shine gennem kollektivet. Sisto er jo det perfekte eksempel i går. Han skyder på alt, i stedet at lave et oplagt oplæg til scoring, hvor chancen for at score for HOLDET ville stige fra 20 til 80% Men Sisto vil selv og så pisser han på holdet og klubben. Ifølge min kilde har Franco opført sig sådan til træning indtil nu. Det var egentligt bare pointen. I andet svar har jeg medgivet at jeg måske skulle have ventet nogle uger med at dele det herinde, da det jo er en hurtig konklusion.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi har snakket med Aron Elis Thrandarson, der var skuffet over at være sendt på bænken fra start, og lige så skuffet over præstationen hele vejen rundt.

                          Thrandarson var skuffet over bænkplads og holdets præstation - OBstruktion
                          Meget ærligt interview. Aron er bare en god fyr med en klar holdning på og udenfor banen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Weström virker ikke som en der ryster på hånden og forfalder til panikløsninger, snarere fremstår han velovervejet og handlekraftig. Jeg tror ikke at Alm bliver fyret alene pga. pointmæssig krise, men omvendt tror jeg heller ikke at BW fortsætter med en træner som han ikke mener er god nok ala hvad vi så med Hemme og Michelsen.
                            Hvor lang tid BW skal bruge på at gøre op med sig selv om Alm er den rigtige ved jeg ikke, men mon ikke at Alm får lidt tid med den nye trup hvor der gerne skal kunne spores fremgang hvis ikke det skal blive til et tak for denne gang?
                            Du syntes ikke BW’s ageren sidste dag i vinduet lignede panikløsninger, især set i lyset af hans egne udtalelser om at handle på sidstedagen?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Du syntes ikke BW’s ageren sidste dag i vinduet lignede panikløsninger, især set i lyset af hans egne udtalelser om at handle på sidstedagen?
                              Overhovedet ikke. Den polske handel var jo lukket mange dage forinden. Han kan jo ikke gøre ved at polakkerne først fredag afslører, at der er problemer med hans opholdstilladelse. Så trækker den handel ud. Men kun det tekniske. Den var lukket.
                              Svenskeren havde vi aldrig kunnet hente tidligere i vinduet. BW havde fortalt hans agent at OB gerne ville leje ham uden købsoption. Da alt andet glippede for Gicovic, lykkedes det at få ham på de konditioner. At sige nej ville da være torskedumt. Det er jo bare en heldig signing i sidste sekund. Hellere det, end at BW var gået hjem for at se Barneby.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Jeg tror ikke, du troller.

                                Jeg spørger ind til, om det har værdi at bringe sådan et udsagn efter 1-2 træninger? Om noget skaber det bare et negativt syn på en ung og ny spiller.

                                Hvorfor ikke holde det for dig selv og give den unge knægt et par måneder i trøjen til lige at finde sig selv og bevise sig?

                                Man ser også, hvad mam gerne vil se. Jeg noterede ikke, at han slog synderligt ud med armene i kampen. Det gjorde mange andre til gengæld. Særligt Jebali bed jeg mærke i.
                                Man ser hvad man vil se. Frø er lige så slap og opgivende at se på som en teenager der har spillet hele natten, og havde glemt at man skal tidligt op til tante Odas fødselsdag.
                                jeg har set vandmeloner med mere gejst end den Frø viser.

                                det er pisse synd men det smitter negativt.

                                Comment

                                Working...
                                X