Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Danske eksperter har altid en forkærlighed for kendte navne, der før har præsteret i Superligaen. Personligt er jeg ikke voldsomt imponeret over AaBs vindue.
    Thelander er altså en klasse forsvarsspiller. Han er deres Paulsen+ IMO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Thelander er altså en klasse forsvarsspiller. Han er deres Paulsen+ IMO
      Det var han ihvertfald, han har næsten ikke spillet det sidste halve år.
      Så der er nok også noget rust der skal bankes af

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

        Det var han ihvertfald, han har næsten ikke spillet det sidste halve år.
        Så der er nok også noget rust der skal bankes af
        Måske. Jeg ser ham stadig som deres stærkeste kort i vinduet og hælder til at de får hentet et andet hold i mellem nr 5-10 som rykker ned sammen med Lyngby.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Måske. Jeg ser ham stadig som deres stærkeste kort i vinduet og hælder til at de får hentet et andet hold i mellem nr 5-10 som rykker ned sammen med Lyngby.
          Ikke i sidste 5 grundspilskampe. Der får de maks 5 point tror jeg. Det er slutspillet det skal ske

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Ikke i sidste 5 grundspilskampe. Der får de maks 5 point tror jeg. Det er slutspillet det skal ske
            Også det jeg mente. At de sagtens kan hente 1 hold der idag ligger mellem 5-10. Incl os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Thelander er altså en klasse forsvarsspiller. Han er deres Paulsen+ IMO
              Enig Thelander gjorde det godt sidst han var der - og vil bestemt forstærke Aab defensivt.
              Indkøbet af Helenius til en efter sigende helt latterlig stor pakke i slutningen af karrieren betragter jeg ikke som indlysende fornuftigt - at det skulle bringe Aab ind som en vinder i transfervinduet fatter jeg ikke meget af. Men scorer han nu 10 mål for dem har jeg jo taget fejl. Min holdning er at det er overbetalt og med et anstrøg af panik.
              Vores transfervindue bærer præg af BWŽs holdninger begynder at tone frem - lange kontrakter til unge spillere vi føler os sikre på og som har et videresalgspotentiale, lejeophold til kvalitet over vores hylde eller til spillere vi er usikre på. Dette suppleret med akademiet og en rygrad af erfarne, gennemprøvede kræfter ( MH, BP). Det er dog næppe nok til at fodre sensationspressen eller 3+ eksperterne, da de fleste vi henter på kontrakter ikke vil være kendt af dem, og deres arbejde består i click bait og kioskbaskere mere end egentlig research - derfor ser de kun værdien af vores køb på bagkant - jeg mener heller ikke de roste Gigo før bagefter (men det kan være en forglemmelse fra min side)

              Comment


                Jeg medgiver gerne at Thelander kan blive et vigtigt indkøb for dem. Til gengæld er jeg langt mere tvivlende i forhold til Helenius. Min SIF-ven er ganske glad for han blev solgt, hans efterår har ikke været prangende. Samtidig har det jo været lidt hit and miss i forhold til hvor godt han har fungeret ind i forskellige klubber og systemer. Han har vel nærmest kun haft reel succes under Kent Nielsen og Troels Bech, og det er immervæk en noget anden spillestil end hvad Hamren praktiserer. Jeg tror han bliver et endda meget dyrt fejlkøb. Men fordi han er et kendt navn, der har været en profil, bliver han nærmest per automatik set som et klasseindkøb i det danske fodboldkommentariat og det irriterer mig lidt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Thelander er altså en klasse forsvarsspiller. Han er deres Paulsen+ IMO
                  Thelander - Kramer forsvaret er top seks hvis ikke højere og kan blive det der redder dem i superligaen.

                  De andre signings er meget noget der skal virke her og nu og så må man kigge på hvad man vil gøre med en 35-
                  ​​​​​årig Helenius til 250k om måneden.

                  ​​​​
                  Last edited by Striwetforlivet!; 02-02-2023, 10:25.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Thelander - Kramer forsvaret er top seks hvis ikke højere og kan blive det der redder dem i superligaen.

                    De andre signings er meget noget der skal virke her og nu og så må man kigge på hvad man vil gøre med en 35-
                    ​​​​​årig Helenius til 250k om måneden.

                    ​​​​
                    Ja og hvad man skal gøre med ham såfremt han ikke leverer som 32 årig ....og man alligevel rykker ned - jeg gentager at jeg er glad for at OB ikke (længere) arbejder i den type signings. Så må vi
                    leve med at Zohore kun er på leje og kan modtage andre bud hvis han brænder ligaen af.

                    Comment


                      Dahkslykke om konkurrenternes transfervinduer og med OB som nummer fem efter grundspillet:
                      https://obstemmer.dk/blog-kampen-om-...nsferdeadline/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                        Ja og hvad man skal gøre med ham såfremt han ikke leverer som 32 årig ....og man alligevel rykker ned - jeg gentager at jeg er glad for at OB ikke (længere) arbejder i den type signings. Så må vi
                        leve med at Zohore kun er på leje og kan modtage andre bud hvis han brænder ligaen af.
                        Det ville også være min største bekymring hvis jeg var Aab fan, især med tanke på at de skal ud og slås om overlevelse og at det hurtigt kan ende med at blive op af bakke, der er Niclas Helenius nok ikke den første spiller jeg ville pege på som ham der kommer til at trække dem igennem stiv modvind.

                        I forhold til Zohore så er det, der redder den transfer for mig, at det er en kontrakt 6 måneder og at jeg er okay tryg ved at BW har haft ham inde på kontoret og lige kigget ham i øjnene. Jeg kan godt afsløre at havde man skrevet en kontrakt på en 3-4 år med en månedsløn på en 250 - 300 k om måneden så var jeg sgu nok på vej ned i Ådalen med en liter benzin og en æske tændstikker.

                        Så jeg er ikke utilfreds med ens ageren i forhold til det der er kommet ind, lige på nær Naatan som jeg godt kunne tænke mig havde en frikøbsklausul.

                        Min overordnede anke går på at den økonomi man bakker OB op med gør at det bliver svært at hive dem ind man havde højere oppe på listen og man får svært ved kontinuerligt at skulle konkurrere mod konkurrenter der rykker sig hurtigere end OB gør, det får man svært ved at gøre noget ved, medmindre man får tilført noget kapital til OB, det skal man altså se at få løst.

                        Comment


                          Ville være fint hvis han smuttede inden vores indbyrdes kamp

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-tyrkiet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ville være fint hvis han smuttede inden vores indbyrdes kamp

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-tyrkiet
                            Vi må også meget gerne holde øje med om han ligesom så mange andre løber surt i det nede i det tyrkiske, så vi kan hijacke ham. Synes han er skide god og ville passe rigtig fint ind.

                            Men ja, først og fremmest må vi da gerne undgå ham om to uger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ville være fint hvis han smuttede inden vores indbyrdes kamp

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-tyrkiet
                              Kehinde og Lasse Berg Johnsen, måtte de gerne lige sende til Tyrkiet inden vi skal spille mod dem, i sæsonens 10 kogepladekamp.

                              Comment


                                BW om vinduet:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/wesstr...foraarssaeson/

                                Han ser stort potentiale i Kjerrumgaard og Vestergaard. Så hpber vi ser de snart i den stribede trøje igen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X