Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg håber ikke det er en af de 1-2 tilgange Martin Davidsen snakkede om..
    Det tvivler jeg nu på at han er

    Comment


      Der laver jeg en fejl, mente Max Ejdum snart skulle blive rykket op i superligatruppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
        Der laver jeg en fejl, mente Max Ejdum snart skulle blive rykket op i superligatruppen.
        Er Ejdum ikke allerede det?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

          Det tvivler jeg nu på at han er
          Du hører stadig ingenting fra dine kilder? Er rimelig spændt på hvad der sker i Ådalen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Er Ejdum ikke allerede det?
            Nej det skulle vist først blive fra sommer, når han er færdig på u19

            Comment


              https://obstemmer.dk/wesstrom-om-tra...rstaerkninger/

              Hmmmm, var det ikke at BW tidligere udtalte at han går ud fra at Minteh er også OB spiller efter den 1. februar? Eller husker det forkert? Nu lyder det ret åbent hvor Mintehs fremtid ligger efter vinduet lukker...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                En til to tilgange ... havde godt nok regnet med mere... de to nye skal godt nok overraske hvis de skal styrke truppen i forhold til de afgange der har været.
                2023
                Tilgange: Afgange:
                Jonathan Kemdee Kontrakt ophævet
                Mohammed Kefin Kante Kontrakt ophævet
                Musa Juwara Leje i Bologna 31.12.2023 Issam Jebali Solgt til Gamba Osaka (1 mio. € )
                Alen Mustafić SK Slovan Bratislava 30.06.2026 Armin Gigovic Kontrakt udløbet
                Kasper Larsen Solgt til MOL Fehervar
                Mikkel Søfeldt (Akademi)
                Der er jo kun to reelle afgange fra superligatruppen i den tabel. Det er selvfølgelig også to vigtige spillere, som tilgangen af AM, Jurawa og så 1-2 mere skal gøre op for. Det mener jeg ikke er helt umuligt.

                Comment


                  Til dem, der hver dårlige Tverskov-til-Brøndby-nerver:

                  - Jeg vil sige, at det er højst usandsynligt, at han skifter til en anden Superliga-klub i dette vindue. Det kan jeg sige, lyder det fra Wesström.

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...tverskov-exit/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    https://obstemmer.dk/wesstrom-om-tra...rstaerkninger/

                    Hmmmm, var det ikke at BW tidligere udtalte at han går ud fra at Minteh er også OB spiller efter den 1. februar? Eller husker det forkert? Nu lyder det ret åbent hvor Mintehs fremtid ligger efter vinduet lukker...
                    Der kan jo være kommet et endnu højere bud, som man så tygger på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                      Nej det skulle vist først blive fra sommer, når han er færdig på u19
                      Fair nok.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg ville synes det var ualmindeligt træls, hvis Tverskovs kontrakt løb ud, og han skiftede til Brøndby til sommer. Men hvis man sælger ham til Brøndby nu for at få lidt penge i kassen, og dermed styrker en direkte konkurrent til top-seks, samtidigt med at man svækker sig selv, ville det være helt hul i hovedet. Så dum tror jeg sgu ikke Wesström er. Han ville i hvert fald få noget af et forklaringsproblem hvis han ikke meldte prisen ud, og man samtidigt missede top-seks.

                        Så skal Brøndby i hvert fald komme med et eller andet helt skørt beløb (og med det mener jeg 8-10 mil+).
                        Helt enig. Det skulle være i den boldgade og så desperate tror jeg sgu ikke Brøndby er, selvom de vidst har vist interesse før. Tror sgu også hellere Tverskov vil stå fri på markedet til sommer og vurdere sine muligheder som kontraktløs end at han vil binde sig til en anden dansk klub.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Der kan jo være kommet et endnu højere bud, som man så tygger på.
                          Det er i hvert fald mit gæt ift. det bud, der ligger, at det er et bud i smerteregionen for, hvad vi mener, vi kan sige nej til, og at man måske overvejer, om det kan frigive midler til at hente andre forstærkninger ind end man ellers havde kalkuleret med. Ren spekulation, selvfølgelig.

                          Comment


                            Mamadou Sangare har to profiler på instagram. Følger OB med den nyeste nu
                            Last edited by Oblisk; 30-01-2023, 13:20.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Mamadou Sangare har to profiler på instagram. Følger OB med den nyeste nu
                              Og FCN

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Og FCN
                                Lyseslukker

                                Comment

                                Working...
                                X