Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det bliver spændende at se om det er lykkedes Wessstrøm at overtale Zielinski om at fremtiden er mere spændende i Odense end Napoli Glæder mig til at se om det er en af polakkerne fra Fifis instagram eller ham Alen Mustafic, som også fremgår på den liste.
    Last edited by Balboa; 26-01-2023, 22:13.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Jeg var ikke til SFÅ idag - blev der nævnt noget angående transfers?
      Ingen konkrete rygter, men snak om de navne, der hidtil har været nævnt, og at der vist sker noget i morgen.

      Comment


        Ifølge Twitter-profilen @FutZakulisie henter vi Alen Mustafić. Primært central midtbanespiller - fra topholdet Slovan Bratislava.

        https://www.transfermarkt.com/alen-m...spieler/368631
        Last edited by ViKalderHamJan; 26-01-2023, 23:58.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
          Ifølge Twitter-profilen @FutZakulisie henter vi Alen Mustafić. Primært central midtbanespiller - fra topholdet Slovan Bratislava.

          https://www.transfermarkt.com/alen-m...spieler/368631
          Fifi følger ham også. Spændende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
            Ifølge Twitter-profilen @FutZakulisie henter vi Alen Mustafić. Primært central midtbanespiller - fra topholdet Slovan Bratislava.

            https://www.transfermarkt.com/alen-m...spieler/368631
            Ligner en spiller der er lidt inde og ude af deres startformation. Bratislava ser dog heller ikke ud til at være noget dårligt hold. De vandt deres pulje i conference league foran bl.a. Basel og fører rækken nede i Slovakiet.
            det er sparsomt hvad man kan finde af klip med ham, men i et jeg lige kunne finde ser han mest ud som 8'er. God fysik og fornuftig teknik. Kan også sparke dødbolde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Ligner en spiller der er lidt inde og ude af deres startformation. Bratislava ser dog heller ikke ud til at være noget dårligt hold. De vandt deres pulje i conference league foran bl.a. Basel og fører rækken nede i Slovakiet.
              det er sparsomt hvad man kan finde af klip med ham, men i et jeg lige kunne finde ser han mest ud som 8'er. God fysik og fornuftig teknik. Kan også sparke dødbolde.
              Jeg kender på ingen måde navnet, men vi må vel antage at han er scoutet, og vurderet på hvad det er for en type der er brugbar hvis det til 6'er positionen han primært er udset til. Spændende er det i hvert fald at der sker noget.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg kender på ingen måde navnet, men vi må vel antage at han er scoutet, og vurderet på hvad det er for en type der er brugbar hvis det til 6'er positionen han primært er udset til. Spændende er det i hvert fald at der sker noget.
                Jeg vil tro vi nok først og fremmest har set på 8'eren som afløser for Gigolo. Det er nok stadig planen at Aron og Okosun skal væk senest til sommer.
                Men ja, jeg vil da tro han er scoutet og selvom det er på et meget meget spinkelt grundlag, så kunne jeg godt se aktioner i de klip jeg fandt, hvor han kunne minde om Gigolo. Han virker aggressiv i genpresset og har et fint touch på bolden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg vil tro vi nok først og fremmest har set på 8'eren som afløser for Gigolo. Det er nok stadig planen at Aron og Okosun skal væk senest til sommer.
                  Men ja, jeg vil da tro han er scoutet og selvom det er på et meget meget spinkelt grundlag, så kunne jeg godt se aktioner i de klip jeg fandt, hvor han kunne minde om Gigolo. Han virker aggressiv i genpresset og har et fint touch på bolden.
                  Mon ikke at Aron eller Okosun har nemmere ved at smutte nu. Men hvis de skal til Norge/Sverige kan det jo godt vente lidt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mon ikke at Aron eller Okosun har nemmere ved at smutte nu. Men hvis de skal til Norge/Sverige kan det jo godt vente lidt
                    Jeg ved ikke om man vil gøre Ejdum til 4.mand på den centrale midtbane allerede nu, eller man vælger at beholde den ene frem til sommer, hvor han sandsynligvis rykkes op i suppetruppen. Men ingen tvivl om man i hvert fald nok er mindre forbeholden overfor bud på de to spillere når ham her er på plads.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Jeg ved ikke om man vil gøre Ejdum til 4.mand på den centrale midtbane allerede nu, eller man vælger at beholde den ene frem til sommer, hvor han sandsynligvis rykkes op i suppetruppen. Men ingen tvivl om man i hvert fald nok er mindre forbeholden overfor bud på de to spillere når ham her er på plads.
                      Tja. Ejdum træner stadig meget med SL truppen. Så han er stadig i spil. Men tror også at OB/Bjørn har hævet barren væsentligt ift hvor gode de skal være.
                      Ikke engang vores profil på U19 Tobias A Jensen er sikker på en kontrakt. Han har udløb til sommer tror jeg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tja. Ejdum træner stadig meget med SL truppen. Så han er stadig i spil. Men tror også at OB/Bjørn har hævet barren væsentligt ift hvor gode de skal være.
                        Ikke engang vores profil på U19 Tobias A Jensen er sikker på en kontrakt. Han har udløb til sommer tror jeg
                        Jeg tror sku ikke Tobias A bliver i klubben.
                        Hvorfor har han ikke været med i træningskampene så?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Jeg tror sku ikke Tobias A bliver i klubben.
                          Hvorfor har han ikke været med i træningskampene så?
                          Nej det lugter lidt af et farvel

                          Comment


                            Hvis man er interesseret, så ligger der to træningskampe på Slovan Bratislavas YouTube kanal, hvor Mustafic starter inde.

                            https://youtu.be/yiEGlTbg-2I

                            https://youtu.be/eKyMzR970ho

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tja. Ejdum træner stadig meget med SL truppen. Så han er stadig i spil. Men tror også at OB/Bjørn har hævet barren væsentligt ift hvor gode de skal være.
                              Ikke engang vores profil på U19 Tobias A Jensen er sikker på en kontrakt. Han har udløb til sommer tror jeg
                              Hvis ikke han er god nok tror jeg ikke på begge to sælges i dette vindue, med mindre vi selvfølgelig køber en CM mere . Det er for tyndt med kun tre mand til to pladser der kræver så meget fysik.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                                Hvis man er interesseret, så ligger der to træningskampe på Slovan Bratislavas YouTube kanal, hvor Mustafic starter inde.

                                https://youtu.be/yiEGlTbg-2I

                                https://youtu.be/eKyMzR970ho
                                Apropos træningskampe, så kan jeg se Slovan spillede i onsdags, hvor Mustafic ikke var i truppen, så det kunne tyde på han er videre.

                                Comment

                                Working...
                                X