Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Morten Bruun om transfervinduet. Ros til Björn Wesström: https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-02...angel-af-bedre

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Av av av, synes Skjelvik er nu virkelig langt fra en Top 6 forsvarer og som reserve bare for dyrt. Han kan bidrage med hurtighed, ja, men synes placeringsevner mangler og han er alt for ofte godt for en kæmpe fejl hvad koster som cf ja endnu mere end som vb. Kan virkelig ikke forestille mig at BW holder fast i ham.
    Enig.

    Skjelvik som gardering på den der venstrestopper plads er ikke jordens undergang, jeg er ikke sikker på at man får noget bedre ind.
    ​​​
    ​​​​​​Det der er dealbreaker er at han eftersigende hæver en halvstor gage, de lønkroner skal ligges bedre.
    Last edited by Striwetforlivet!; 08-02-2023, 17:18.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Jeg tror som sådan ikke at Ejdum kan spille venstre back betyder noget for Skjelvik.
    For som BW sagde i stemmer fra ådalens transfer-show så ser de (BW + trænerteamet) JS mere som midterforsvarer end VB.
    Av av av, synes Skjelvik er nu virkelig langt fra en Top 6 forsvarer og som reserve bare for dyrt. Han kan bidrage med hurtighed, ja, men synes placeringsevner mangler og han er alt for ofte godt for en kæmpe fejl hvad koster som cf ja endnu mere end som vb. Kan virkelig ikke forestille mig at BW holder fast i ham.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Jeg tror som sådan ikke at Ejdum kan spille venstre back betyder noget for Skjelvik.
    For som BW sagde i stemmer fra ådalens transfer-show så ser de (BW + trænerteamet) JS mere som midterforsvarer end VB.
    Det er jo et eller andet sted en ganske vanvittig tanke

    Jeg hviler dog trygt i at skjelvik ikke bliver forlænget. Og krydser alt for at Bjørn og især ivancevic holdet sig skadesfri i foråret

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mon det betyder et "adios Skjelvik" til sommer ?
    Jeg tror som sådan ikke at Ejdum kan spille venstre back betyder noget for Skjelvik.
    For som BW sagde i stemmer fra ådalens transfer-show så ser de (BW + trænerteamet) JS mere som midterforsvarer end VB.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mon det betyder et "adios Skjelvik" til sommer ?
    Der er ret sikker. Den løn han får står ja ikke i fornuftig relation til den betydning han har for holdet. Han blev overhalet af Aske som vb og er kun tredje valg/ nødløsning som cf, passer ikke i strategien at satse på unge spiller med videresalgspotentiale og profiler de andre kan læne sig op til. BW bruger vel næppe den mindste tanke at skrive forlængelse med Skjelvik.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mon det betyder et "adios Skjelvik" til sommer ?
    Skjelvik kan jeg ikke se få sin kontrakt forlænget. Jeg tror heller ikke at han går til en billig løn.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ejdum rykkes op til første hold i sommeren.
    Tiltænkt som cm og vb.
    3årig kontrakt til sommer 2026.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/max-ej...eholdsspiller/
    Mon det betyder et "adios Skjelvik" til sommer ?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Ejdum rykkes op til første hold i sommeren.
    Tiltænkt som cm og vb.
    3årig kontrakt til sommer 2026.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/max-ej...eholdsspiller/
    Last edited by andlox; 08-02-2023, 15:35.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

    Det samme kan vel siges om fans
    Men de fleste fans har trods alt noget uddannelse, arbejde og differentieret vennekreds hvor fodboldspillere tit stopper i et gymnasieforløb som i forvejen er meget sekundært. Lever i en osteklokke der hedder fodbold og sjældent får impulser udefra. Det er jo stort når man ser landsholdet spille golf fremfor Fifa i deres pauser hvor det ikke handler om kampe.
    Siger ikke at de er dumme .. nærmere understimuleret, udannede og “simpleminded” .. men det er jo nok bagsiden af at være så superfokuserede på fodbolden .. det er ikke bare et arbejde men en livsstil ..

    Leave a comment:


  • Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    De fleste fodboldspillere er ret dumme.
    Det samme kan vel siges om fans

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

    Det vil være en kæmpe fornøjelse, hvis FCM fortsætter slingrekursen og misser top 6. Endnu bedre hvis Gigovic ikke bliver fast mand.

    Jeg ved godt at han bliver stillet spørgsmål, men forstår ikke, hvorfor fodboldspillere ikke lære, at det er en dårlig idé at lave negative sammenligninger, uanset om de er sande eller ej, mellem en ny og en gammel klub, hvor man i øvrigt var værdsat og selv præsterede godt i.
    De fleste fodboldspillere er ret dumme.

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ifølge Gigoloen er tingene meget mere disciplineret i FCM

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ciplineret-her
    Det vil være en kæmpe fornøjelse, hvis FCM fortsætter slingrekursen og misser top 6. Endnu bedre hvis Gigovic ikke bliver fast mand.

    Jeg ved godt at han bliver stillet spørgsmål, men forstår ikke, hvorfor fodboldspillere ikke lære, at det er en dårlig idé at lave negative sammenligninger, uanset om de er sande eller ej, mellem en ny og en gammel klub, hvor man i øvrigt var værdsat og selv præsterede godt i.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ifølge Gigoloen er tingene meget mere disciplineret i FCM

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ciplineret-her
    Ja, ja, eller med andre ord: "De tilbød bare mere penge".
    Uden at nægte at der altid kan forbedres noget så er absolut overbevist at OB tog en meget professionel udvikling siden BW kom til klubben. Og Gigoloen kan vel næppe nægte at tiden i OB hjalp ham videre med karrieren... men han lærte vel desværre ikke hvornår man skulle holde kæft. Hvad er jeg ked af den lille taber.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ifølge Gigoloen er tingene meget mere disciplineret i FCM

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ciplineret-her

    Leave a comment:

Working...
X