Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Han er 29 år gammel det er 8 år siden han var i OB sidst....tror bare ikke på det....
    Det da ikke alderen som er problemet, men hans mange skader samt manglende kamp form. Men lad os håbe det bedste.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg tvivler på han er i form endnu, men jeg tror også vi til en start skal se ham som en spiller der kan give os noget andet. Fungere Sabbi og kadrii ikke foran, så havde vi ikke en plan B indtil i dag. Nu kan vi smide et skideskur ind, som vi ikke skal glemme også har god fart. Han kan desuden også bruges når føringer skal forsvares og være den her Jebali vi smider bolden op på, som kan suge den til sig og modstanderen ikke kan pille den fra.
    ikke umiddelbart en drømmesigning, men der er potentiale til at han kan vinde point for os, hvis han kan holde sig skadesfri.
    og så var det jo også samme historie i 2015. Han var meget skadet, var kommet fra en dårlig lejeaftale i Brøndby og var ikke i nærheden af førsteholdet i Italien. Så kom han til OB. Spillede sig i form i sin lejeperiode fra jul til sommer. Skrev kontrakt fra sommer og var et monster det næste halve år. Hvorfor skulle vi ikke lave en 2,0 på den historie.
    Han er 29 år gammel det er 8 år siden han var i OB sidst....tror bare ikke på det....

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg tvivler på han er i form endnu, men jeg tror også vi til en start skal se ham som en spiller der kan give os noget andet. Fungere Sabbi og kadrii ikke foran, så havde vi ikke en plan B indtil i dag. Nu kan vi smide et skideskur ind, som vi ikke skal glemme også har god fart. Han kan desuden også bruges når føringer skal forsvares og være den her Jebali vi smider bolden op på, som kan suge den til sig og modstanderen ikke kan pille den fra.
    ikke umiddelbart en drømmesigning, men der er potentiale til at han kan vinde point for os, hvis han kan holde sig skadesfri.
    og så var det jo også samme historie i 2015. Han var meget skadet, var kommet fra en dårlig lejeaftale i Brøndby og var ikke i nærheden af førsteholdet i Italien. Så kom han til OB. Spillede sig i form i sin lejeperiode fra jul til sommer. Skrev kontrakt fra sommer og var et monster det næste halve år. Hvorfor skulle vi ikke lave en 2,0 på den historie.
    Det ville være drømmescenariet, men jeg skal se det før jeg tror på at man laver en 2.0 på den, men fedt hvis man gør.

    Vi mangler helt sikkert den der Jebali type der kan holde på bolden i offensiven. Jeg havde selv håbet på at det ville komme ind på 10'eren, fordi jeg synes vi ser lidt svagere ud der.

    Nu er det så Zohore, og det er hvad det er, der er bare mange hvis'er i det der også, det ikke første gang en fodboldklub har tænkt, nu laver vi en 2.0 og så har det vist ikke lige at blive sådan. Få kampe igennem de sidste år, skadeshistorik og sat af holdet qua dårlig indsats er ikke en optimal historik at komme med, der er rigtigt meget der kan gå galt der.

    Jeg er meh med den transfer der.
    Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 19:35.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Så er den ge' jo barberet

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Abildgård er på vej hjem til Aalborg i flg. Tipsbladet
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...er-til-verona/

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Men Zohore ER en god spiller at have i en trup når han er i form. Og som andre skriver så giver han os noget andet oppe foran, en anden streng at spille på, plus vi så har en gardering når vi både har Hansborg og Fenger ude.

    Og så har Kadrii og Sabbi gjort det godt på 9'er positionen indtil videre, så mon ikke det går?

    Hvis det viser ikke at fungere så er det trods alt kun til sommer.

    Alternativet hvis vi skal ud og hente en 9'er kan hurtigt blive at vi skal slippe et ikke uanseligt millionbeløb.
    Jeg tvivler på han er i form endnu, men jeg tror også vi til en start skal se ham som en spiller der kan give os noget andet. Fungere Sabbi og kadrii ikke foran, så havde vi ikke en plan B indtil i dag. Nu kan vi smide et skideskur ind, som vi ikke skal glemme også har god fart. Han kan desuden også bruges når føringer skal forsvares og være den her Jebali vi smider bolden op på, som kan suge den til sig og modstanderen ikke kan pille den fra.
    ikke umiddelbart en drømmesigning, men der er potentiale til at han kan vinde point for os, hvis han kan holde sig skadesfri.
    og så var det jo også samme historie i 2015. Han var meget skadet, var kommet fra en dårlig lejeaftale i Brøndby og var ikke i nærheden af førsteholdet i Italien. Så kom han til OB. Spillede sig i form i sin lejeperiode fra jul til sommer. Skrev kontrakt fra sommer og var et monster det næste halve år. Hvorfor skulle vi ikke lave en 2,0 på den historie.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg synes bare vi har for mange uanset hvad pt…
    Ud med Mucolli, ham ser vi ikke i den stribede trøje igen tror jeg
    Jeg har ikke set ham til træning, er hans niveau så langt fra resten af offensivt pillerne? Fordi jeg synes ikke rigtigt at han har fået chancen.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kennet...ge-til-odense/ så den bekræftet

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg synes bare vi har for mange uanset hvad pt…
    Ud med Mucolli, ham ser vi ikke i den stribede trøje igen tror jeg
    Det er vel en mulighed til norsk eller svensk fodbold

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ikke noedvendigvis i dag, da det ikke er alle vinduer, som lukker i dag.

    Tror 10'eren er et sidsteoejeblikssats, saa man vil ikke risikere pludselig at staa og"mangle" to spillere, hvis aftalen smutter og man allerede har skippet en af (haaber du forstaar min lidt kringlende saetning)
    Jeg synes bare vi har for mange uanset hvad pt…
    Ud med Mucolli, ham ser vi ikke i den stribede trøje igen tror jeg

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg

    Man kan jo bare kigge nordenfjords og se hvad AaB betalte for Helenius
    Ja 32-årige Helenius til 5-6 millioner og en lønpakke på 9 millioner over tre år. Det er immervæk også en afskrivning.

    ​​​​​​Mest af alt så finder jeg ro i at, modregnet de 7 første kampe, så synes jeg Kadrii spillede en rigtig god halvsæson og Sabbi så også meget solid ud på 9'eren da han kom i kamp imod slutningen.

    Så hvis det går af helvede til med Zohore så er det ikke jordens undergang og hvis det går godt så er det jo bare godt. Selvom jeg stadigvæk får tics af den historik der.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det tror jeg ikke, da der er lidt mumlen om en 10'er, men tror det bliver indenfor den sidste time. Synes mine vandroer har vaeret alt for taette i aar, men vil lige trykteste dem igen
    Hvorfor fanden går man ikke efter en 6'er? Til sommer har vi kun én.

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kennet...ge-til-odense/

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Så er den officiel! Velkommen hjem Zohore

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Så skal nogle vel ud….
    Ikke noedvendigvis i dag, da det ikke er alle vinduer, som lukker i dag.

    Tror 10'eren er et sidsteoejeblikssats, saa man vil ikke risikere pludselig at staa og"mangle" to spillere, hvis aftalen smutter og man allerede har skippet en af (haaber du forstaar min lidt kringlende saetning)

    Leave a comment:

Working...
X