Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Franco Tongya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Franco udtaget til Italiens U21 landshold:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/franco...u21-landshold/
    Fedt fedt fedt. Den havde jeg ikke set komme. Kunne han komme på det danske u21??

    Comment


      #47
      Et stort talent. Tak, Bjørn.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Franco udtaget til Italiens U21 landshold:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/franco...u21-landshold/
        Fedt med en u-landsholdsspiller i folden fra en af de store fodbold nationer. Fast spilletid i superligaen og mulig spilletid for Italiens u21 må alt andet lige gøre ham interessant for mange Italienske klubber også, potentielt endnu et flot salg.

        Comment


          #49
          Ja han er før blevet solgt for 60 mio kr…..

          Egentlig vildt at tænke på at et hold som Marseille har givet så mange penge for en spiller de ikke har brugt.

          Men ja, han har et navn i Italien, da han tidligere har været udråbt som et stort talent - så der vil da helt sikkert være hold dernede der følger ham, så hvis han gør det godt både i superligaen men også for u-landsholdet, så vil han da sikkert kunne bringe en god skilling ind.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Fedt med en u-landsholdsspiller i folden fra en af de store fodbold nationer. Fast spilletid i superligaen og mulig spilletid for Italiens u21 må alt andet lige gøre ham interessant for mange Italienske klubber også, potentielt endnu et flot salg.
            Jeg så hellere at han sparkede den ind for landsholdet og OB. Han gør det godt på vores hold, og fodbold er mest af alt en sport, jo.
            OB – Ingen hader os

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Ja han er før blevet solgt for 60 mio kr…..

              Egentlig vildt at tænke på at et hold som Marseille har givet så mange penge for en spiller de ikke har brugt.

              Men ja, han har et navn i Italien, da han tidligere har været udråbt som et stort talent - så der vil da helt sikkert være hold dernede der følger ham, så hvis han gør det godt både i superligaen men også for u-landsholdet, så vil han da sikkert kunne bringe en god skilling ind.
              Han blev ikke reelt handler for 60 mio, som det også blev forklaret mange steder, da vi hentede ham. Det var en del af en byttehandel, hvor Juve hentede et stort talent i Marseille og samtidig kunne opnå fordele i forhold til ffp ved at Tongya blev "solgt" for at højt beløb (penge, der med det samme tæller i ffp) mens de købte Marseille-spilleren for et tilsvarende højere beløb (der i ffp kan deles ud over hele kontraktperioden og derfor samlet set gav mere luft i ffp-budgettet det første år).

              ​​​​Når det er sagt, skal det ikke tage noget fra at Tongya åbenlyst er et stort talent, og at det er vældig imponerende at vi nu har en italiensk u21-landsholdsspiller løbende.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Franco udtaget til Italiens U21 landshold:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/franco...u21-landshold/
                Stærkt.
                Faktisk lidt vildt vi har en italiensk u21 landsholdsspiller

                Jeg kan godt lide Tongya. Han arbejder sindssygt godt for holdet, og løber også de sure meter.
                Nok mangler han noget i de offensive udfordringer, men han har fundamentet på plads, og grundlag for at udvikle sig.

                Comment


                  #53
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...n-i-serie-klub

                  Dejligt med serie A interesse, og fantastisk købmandsskab hvis BW kan lave en stor pose penge på små 6 måneder - jeg ser ham dog fortsat gerne i OB i foråret.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...n-i-serie-klub

                    Dejligt med serie A interesse, og fantastisk købmandsskab hvis BW kan lave en stor pose penge på små 6 måneder - jeg ser ham dog fortsat gerne i OB i foråret.
                    Han er en anderledes type, end jeg havde regnet med. Han er overraskende langsom og virker ikke ret god en mod en. Til gengæld er han boldfast og ret disciplineret og virker til at have en god teknik.

                    På mange måder slår han mig slet ikke som en kantspiller.

                    Om man skal holde på ham i fald der kommer bud? Den er svær, synes jeg.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Han er en anderledes type, end jeg havde regnet med. Han er overraskende langsom og virker ikke ret god en mod en. Til gengæld er han boldfast og ret disciplineret og virker til at have en god teknik.

                      På mange måder slår han mig slet ikke som en kantspiller.

                      Om man skal holde på ham i fald der kommer bud? Den er svær, synes jeg.
                      Enig. Jeg ser ham også mere som en 10’er i OBs system

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Han er en anderledes type, end jeg havde regnet med. Han er overraskende langsom og virker ikke ret god en mod en. Til gengæld er han boldfast og ret disciplineret og virker til at have en god teknik.

                        På mange måder slår han mig slet ikke som en kantspiller.

                        Om man skal holde på ham i fald der kommer bud? Den er svær, synes jeg.
                        Han er vel trods alt på en plads hvor der også er alternativer så hvis et godt salg kan give midler til at købe Gigo fri eller styrke holdet på andre pladser bør det overvejes ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Han er vel trods alt på en plads hvor der også er alternativer så hvis et godt salg kan give midler til at købe Gigo fri eller styrke holdet på andre pladser bør det overvejes ..
                          De gav 20-25 mill i Rostov.. Jeg tænker nej mht Gigo

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Han er en anderledes type, end jeg havde regnet med. Han er overraskende langsom og virker ikke ret god en mod en. Til gengæld er han boldfast og ret disciplineret og virker til at have en god teknik.

                            På mange måder slår han mig slet ikke som en kantspiller.

                            Om man skal holde på ham i fald der kommer bud? Den er svær, synes jeg.
                            Jeg havde også forventet der var mere Minteh over ham, men jeg tror også der er noget at bygge på. Som jeg ser ham kan han godt trimmes lidt. Det ligner sgu ærligt talt han mangler at smide det sidste hvalpefedt og det bør være en smal sag at få gjort noget ved. Det er tydeligt han er godt skolet taktisk. Vi har jo set den ene kant efter den anden sælge vores backs under Alm, men Tongya er meget omhyggelig med sine defensive forpligtelser. Det er en stor kvalitet og hvis han med lidt færre kg. på sidebenene kan få lidt mere pondus offensivt, så bliver han en profil. Minteh er selvfølgelig mere spændende med sin enorme fart og skarpe driblinger, men vi ser også igår at når han er på den ene kant og Frø, der også slagger defensivt, så risikere vi at organisationen slår revner. Det gjorde den i Horsens og det er nok også en af årsagerne til Tongya har spillet så meget.
                            Jeg er spændt på at se hvad det er for en Tongya vi ser i foråret. Man fornemmer han er en spiller man virkelig ofre ressourcer på at få til at lykkedes, så jeg håber han forbliver topmotiveret for at udvikle sig.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg havde også forventet der var mere Minteh over ham, men jeg tror også der er noget at bygge på. Som jeg ser ham kan han godt trimmes lidt. Det ligner sgu ærligt talt han mangler at smide det sidste hvalpefedt og det bør være en smal sag at få gjort noget ved. Det er tydeligt han er godt skolet taktisk. Vi har jo set den ene kant efter den anden sælge vores backs under Alm, men Tongya er meget omhyggelig med sine defensive forpligtelser. Det er en stor kvalitet og hvis han med lidt færre kg. på sidebenene kan få lidt mere pondus offensivt, så bliver han en profil. Minteh er selvfølgelig mere spændende med sin enorme fart og skarpe driblinger, men vi ser også igår at når han er på den ene kant og Frø, der også slagger defensivt, så risikere vi at organisationen slår revner. Det gjorde den i Horsens og det er nok også en af årsagerne til Tongya har spillet så meget.
                              Jeg er spændt på at se hvad det er for en Tongya vi ser i foråret. Man fornemmer han er en spiller man virkelig ofre ressourcer på at få til at lykkedes, så jeg håber han forbliver topmotiveret for at udvikle sig.
                              Er det ikke mere på røven han skal tabe sig syntes godt nok den er stor

                              Jeg har før hørt navnet Tongya Tungrøv i Ådalen….

                              Der skal ihverfald gøres noget ved hans fart hvis han skal være kantspiller i OB

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                De gav 20-25 mill i Rostov.. Jeg tænker nej mht Gigo
                                Under normale om stændigheder vil jeg være helt enig.

                                Og selv om jeg stadig anser det som værende mest usansynligt at han skulle ende i OB på en permanent så kan jeg da godt få øje på nogle omstændigheder der taler for. Men man skal virkeligt have ja-hatten på

                                I første omgang må det handle om at få Gigo frem til sommer.

                                Dernæst skal Rostov selvf være til at tale med - og givet krigen desværre næppe nærmer sig en afslutning til sommer så kan der jo opstå en ny situation.

                                - så skal NT kunne se muligheden i at hente Gigo og lave et stort salg, her tror jeg bestemt det har hjulpet at vi har fået BW til klubben, for om nogen kan overbevise Thorborg må det være Björn.

                                Men vi snakker en handel til et beløb vi vel aldrig har set OB været bare i nærheden af så ja man skal virkeligt ville det.

                                - Men skal OB rykke sig for alvor og ikke blive smidt helt af toget så skal der også til at ske noget. Man skal holde på minteh og skyde ham afsted for et betydeligt beløb - og ikke bare håndøre. Og et køb af Gigo med et forventet videresalg om et par sæsoner vil passe godt ind i det billede.

                                Men det kræver der bliver åbnet for checkhæftet

                                Comment

                                Working...
                                X