Jeg synes vores hold som i de sidstepar sæsoner mangler deciderede ledertyper. Høegh er for meget ind og ud af holdet, og for ung i min bog. Toppel, tjoeh, men jeg er ikke meget for at have målmænd som anførere. Spelmann virker lidt "hane-uden-hoved"-agtig til tider, mangler spilintelligens, og har i øvrigt gjort det klart at han er på vej væk, hvis det står til ham. Falk og K. Larsen og til dels Kadrii er lidt samme snak som Høegh, jeg synes de er for unge. Kadrii måske, men han virker ikke som "a leader of men", selvom han oftest går forrest i kampene. Der skal lidt flere år i passet, og lidt mere erfaring under vesten, før han kunne komme i betragtning. Og på det tidspunkt tror jeg ikke han spiller her.
Jeg tror faktisk mit valg ville være Schoop, hvis det ellers er meningen han skal spille fast. Han har alderen, overblikket og intelligensen. Men om han så er tiltænkt en nøglerolle er en anden snak. Ellers er Ari mit andetvalg. Lasse Nielsen er også en ledertype, men jeg ville aldrig give bindet til en nyankommen spiller. Han skal finde sin plads i hirakiet først. Men på sigt er han da en mulighed.
Jeg tror faktisk mit valg ville være Schoop, hvis det ellers er meningen han skal spille fast. Han har alderen, overblikket og intelligensen. Men om han så er tiltænkt en nøglerolle er en anden snak. Ellers er Ari mit andetvalg. Lasse Nielsen er også en ledertype, men jeg ville aldrig give bindet til en nyankommen spiller. Han skal finde sin plads i hirakiet først. Men på sigt er han da en mulighed.
Comment