Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fvck yeah!!!!!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Yeah! Super Frø!

      Comment


        Jaaaaaaaaa Frøkær

        Comment


          Yes!

          Comment


            Jaaaaaa

            Comment


              Yeees

              Comment


                Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Sikker sejr

                  Comment


                    Fuldstændig vanvittigt
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Vi skulle nok have startet sæsonen med en superliga målmand. Få nu lejet Bernat ud, så han kan komme hjem og overtage.

                      Comment


                        Flot flot sejr! Helt klart den bedste præstation i sæsonen. Stadig en heldig en, men vi havde også brug for det.

                        Comment


                          Vigtigt! Så vigtigt!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Holdkæft det lettede
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Heldigvis virker Silke irg også trætte nu. Så det kan godt gå begge veje.
                              Uden Jebali taber vi desværre det sidste lille stykke struktur i vores spil. Så der kræves en enkelmandoræstation. Ud
                              Jeg tror stadig det med fysikken er opblæst. Selvfølgelig er der også sandheder i det - Breum virker f.eks. ikke i god form, men de fleste ser ok ud. Jeg tror meget det kommer af, at man ofte har kunne se spillere som f.eks. Skjelvik lunte tilbage i restforsvaret, men det tror jeg mere skyldes hans personlighed/type end manglende fysisk form. Og så bare generel modløshed på holdet får spillere til at hænge.

                              Enig i, at vores opspil lider uden Jebali. Ved dog ikke om jeg vil kalde det struktur med ham på banen. Han er klart vores bedste spiller, men det er også ret tydeligt det bliver en sovepude for os ift. at opbygge reel struktur i opspillet. Spillerne vænner sig til, at de bare skal aflevere til ham og så skaber han noget. Når han så er ude ved vi ikke hvad vi skal gøre. Og der synes jeg Alm har fejlet.

                              Comment


                                Det ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X