Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Hold da ferie. Det er nok de tre mest ikke forventelige point jeg synes vi har fået i årevis. Heldet var der med straffe i oversiden og et lille drop ved 1-1, men det vi virkelig kan tage med er at alle kæmper røven ud af bukserne for hinanden, og selvom det ikke er lige kønt det hele, så giver det bare kæmpe moral at vi kan se den her måde vi forsøger at bringe os ud af krisen bærer frugt.
    nu er der lys for enden af tunnellen. Medierne begynder for en stund at gå mindre op i fyringer, kriser osv. BW sørger forhåbentlig for 2-3 forstærkninger inden natten til torsdag. Ivan og Frø er på vej tilbage. Jebali kommer i bedre og bedre form. Derudover må man sige at vores nye keeper begynder at vise sit værd for os. To rigtig flotte kampe fra ham her i vores to sejre. Det samme kan siges om BP. Han vokser også kamp for kamp. Når Ivan kommer helt i omdrejninger bliver det bare to kæmpe vindere, der skal forsvare dernede. Det er jeg rimelig fortrøstelig ved. På midtbanen foran er Tverskov suveræn i 60 min. Og Aron er solid i 70. De sidste 20-30 min er de til gengæld fuldstændig færdige. Vi får forhåbentlig præsenteret ham Manneh her i starten af næste uge, så vi får noget at rokere med inden Okosun bliver klar. Det er klart her vi er mest udfordret over hele kampen. Der drives rovdrift på dem lige nu, og de skal snart skånes i et eller andet omfang, hvis vi skal undgå nye skader på den position.
    Jeg synes BK skal have kreditten for det mål fremfor at miskreditere SIF-målmand. Det er ganske godt sparket og sikkert forsøgt placeret mellem hans lettere skilte ben hvor bolden så rammer støttebenet og suser i kassen

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg synes BK skal have kreditten for det mål fremfor at miskreditere SIF-målmand. Det er ganske godt sparket og sikkert forsøgt placeret mellem hans lettere skilte ben hvor bolden så rammer støttebenet og suser i kassen
      Kadrii skal have massere kredit, for den kan ikke sparkes meget bedre. Jeg tror bare de fleste keeper havde pillet den. Vores egen keeper har bl.a. en rigtig god redning fra Adamsen på en lignende afslutning, der har endnu bedre vinkel på.
      jeg synes i øvrigt generelt Kadrii ser ud til at være i rigtig god form. Han genpresser ved flere lejligheder hidsigt og formår at blive sat op og sætte andre op i gode situationer. En lille kindhest fortjener Han dog for at formøble en 3 imod 1 situation i 2. halveg, men det skal ikke skygge for en god præstation igen i dag. Jeg håber særligt Han kan blive ved at holde dampen i sit genpres. Det hjælper os rigtig meget i en periode, hvor defensiven har været uhyggelig sårbar

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Kadrii skal have massere kredit, for den kan ikke sparkes meget bedre. Jeg tror bare de fleste keeper havde pillet den. Vores egen keeper har bl.a. en rigtig god redning fra Adamsen på en lignende afslutning, der har endnu bedre vinkel på.
        jeg synes i øvrigt generelt Kadrii ser ud til at være i rigtig god form. Han genpresser ved flere lejligheder hidsigt og formår at blive sat op og sætte andre op i gode situationer. En lille kindhest fortjener Han dog for at formøble en 3 imod 1 situation i 2. halveg, men det skal ikke skygge for en god præstation igen i dag. Jeg håber særligt Han kan blive ved at holde dampen i sit genpres. Det hjælper os rigtig meget i en periode, hvor defensiven har været uhyggelig sårbar
        ..og han laver dybdeløb ved sit mål. Fantastisk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Kadrii skal have massere kredit, for den kan ikke sparkes meget bedre. Jeg tror bare de fleste keeper havde pillet den. Vores egen keeper har bl.a. en rigtig god redning fra Adamsen på en lignende afslutning, der har endnu bedre vinkel på.
          jeg synes i øvrigt generelt Kadrii ser ud til at være i rigtig god form. Han genpresser ved flere lejligheder hidsigt og formår at blive sat op og sætte andre op i gode situationer. En lille kindhest fortjener Han dog for at formøble en 3 imod 1 situation i 2. halveg, men det skal ikke skygge for en god præstation igen i dag. Jeg håber særligt Han kan blive ved at holde dampen i sit genpres. Det hjælper os rigtig meget i en periode, hvor defensiven har været uhyggelig sårbar
          Helt enig det er en BK version 4.0. Den version 3.0 som vi har set indtil i sidste uge er bestemt ikke godt for holdet. Men BK v 4, løber, kæmper, hepper og ikke mindst så han v 4, fået opgraderet venstrebenet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Kadrii skal have massere kredit, for den kan ikke sparkes meget bedre. Jeg tror bare de fleste keeper havde pillet den. Vores egen keeper har bl.a. en rigtig god redning fra Adamsen på en lignende afslutning, der har endnu bedre vinkel på.
            jeg synes i øvrigt generelt Kadrii ser ud til at være i rigtig god form. Han genpresser ved flere lejligheder hidsigt og formår at blive sat op og sætte andre op i gode situationer. En lille kindhest fortjener Han dog for at formøble en 3 imod 1 situation i 2. halveg, men det skal ikke skygge for en god præstation igen i dag. Jeg håber særligt Han kan blive ved at holde dampen i sit genpres. Det hjælper os rigtig meget i en periode, hvor defensiven har været uhyggelig sårbar
            Som jeg husker målet havde vi en spiller der kom løbende ind i feltet og som havde ramt bolden hvis målmanden ikke havde forsøgt at ramme den.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

              Som jeg husker målet havde vi en spiller der kom løbende ind i feltet og som havde ramt bolden hvis målmanden ikke havde forsøgt at ramme den.
              Korrekt, det var Breum der havde prikket den ind hvis den var kommet på tværs fra Baskim. Men meget fint at Baskim bare tyrer på mål i den situation.
              Har iøvrigt lige set optakten til vores sejrsmål. Det er et virkelig fantastisk rush af Frøkær, hvor han driver den nede fra kanten af vores eget felt med 3-4 SIF’ere der bliver sat af undervejs og det slutter så med at Vallys laver frispark på Frø for at stoppe ham og trækker et gult kort. Det er så det frispark, hvor Bjørn Paulsen header den på tværs i feltet og Max sparker den op på forsvarsspillerens arm og dermed korrekt straffe.

              Comment

              Working...
              X