Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Jaaaaaa!! Dejlig sejr! Og generelt bedre end mod Horsens.



    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    SÅ vigtigt med 3 point. og kadrii scorer igen - men derud over ikke meget at skrive hjem om, godt nok en sløj omgang at se til.

    Men det blev til en sejr så vi lever nok med det...

    Leave a comment:


  • Carlok
    replied
    Jaaaa mand! Tre point!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Jeg tror stadig det med fysikken er opblæst. Selvfølgelig er der også sandheder i det - Breum virker f.eks. ikke i god form, men de fleste ser ok ud. Jeg tror meget det kommer af, at man ofte har kunne se spillere som f.eks. Skjelvik lunte tilbage i restforsvaret, men det tror jeg mere skyldes hans personlighed/type end manglende fysisk form. Og så bare generel modløshed på holdet får spillere til at hænge.

    Enig i, at vores opspil lider uden Jebali. Ved dog ikke om jeg vil kalde det struktur med ham på banen. Han er klart vores bedste spiller, men det er også ret tydeligt det bliver en sovepude for os ift. at opbygge reel struktur i opspillet. Spillerne vænner sig til, at de bare skal aflevere til ham og så skaber han noget. Når han så er ude ved vi ikke hvad vi skal gøre. Og der synes jeg Alm har fejlet.
    Derfor skrev "det sidste lille stykke". :-)
    Er meget enig. Der er ingen struktur i vores spil og de bliver der kun Jebali som er klar den bedste fodboldspiller i truppen at skabe noget. Vi er dybt afhængigt af ham og kan ikke kompensere Jebalis fravær fordi Alm lykkedes ikke at skabe en spilidé og struktur som holdet kan genfinde sig ind.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.
    Nogen skrev forleden om at man kan blokere andre brugere. Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg blokerer den bums her?

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Den sejr havde jeg ikke set komme og heller ikke at King kunne spille en godkendt kamp igen. Men fedt. :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Det ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Heldigvis virker Silke irg også trætte nu. Så det kan godt gå begge veje.
    Uden Jebali taber vi desværre det sidste lille stykke struktur i vores spil. Så der kræves en enkelmandoræstation. Ud
    Jeg tror stadig det med fysikken er opblæst. Selvfølgelig er der også sandheder i det - Breum virker f.eks. ikke i god form, men de fleste ser ok ud. Jeg tror meget det kommer af, at man ofte har kunne se spillere som f.eks. Skjelvik lunte tilbage i restforsvaret, men det tror jeg mere skyldes hans personlighed/type end manglende fysisk form. Og så bare generel modløshed på holdet får spillere til at hænge.

    Enig i, at vores opspil lider uden Jebali. Ved dog ikke om jeg vil kalde det struktur med ham på banen. Han er klart vores bedste spiller, men det er også ret tydeligt det bliver en sovepude for os ift. at opbygge reel struktur i opspillet. Spillerne vænner sig til, at de bare skal aflevere til ham og så skaber han noget. Når han så er ude ved vi ikke hvad vi skal gøre. Og der synes jeg Alm har fejlet.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Holdkæft det lettede

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vigtigt! Så vigtigt!

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Flot flot sejr! Helt klart den bedste præstation i sæsonen. Stadig en heldig en, men vi havde også brug for det.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Vi skulle nok have startet sæsonen med en superliga målmand. Få nu lejet Bernat ud, så han kan komme hjem og overtage.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Fuldstændig vanvittigt

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Sikker sejr

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Leave a comment:

Working...
X