Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning 25/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ærgerligt. Kunne have være fedt med en status på Frø og især Ivancevic. De bliver begge meldt tæt på klar i en artikel på bold.
Ivan ligner altså ikke en der er 100% klar IMO og jeg syntes det ville være risikabelt at lade ham spille søndag. Giv ham en uge mere
Hvis man får ham den nye 6`er ind og han spiller søndag kunne man evt rykke Tverskov tilbage i forsvaret og Skjelvik på backen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Frø lignede en igår der var klar til et indhop søndag. Den er jeg 95% på
Ivan ligner altså ikke en der er 100% klar IMO og jeg syntes det ville være risikabelt at lade ham spille søndag. Giv ham en uge mere
Hvis man får ham den nye 6`er ind og han spiller søndag kunne man evt rykke Tverskov tilbage i forsvaret og Skjelvik på backen
Ivan skal bare blive hjemme så. Ikke flere skader
Comment
-
Så kan man jo passende dosere Jebali ved at skifte ham med frø efter 60/65 i Silkeborg,og dermed også dosere frø.
Ivan skal bare blive hjemme så. Ikke flere skader
Comment
-
Frø lignede en igår der var klar til et indhop søndag. Den er jeg 95% på
Hvis man får ham den nye 6`er ind og han spiller søndag kunne man evt rykke Tverskov tilbage i forsvaret og Skjelvik på backenDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Mere wack end Skjelvik i centerforsvaret som også gør at King er på venstreback???Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Ja.... trods alt...
Manneh har spillet alle kampe fra start i Polen og burde være en god nok spiller til at man tager chancen. IMO
Comment
-
Det syntes jeg faktisk ikke. Både Skjelvik og King har jo 2.div niveau på de 2 pladser. Med Tverskov i cf og Skjelvik på vb vil du have noget der ligner SL niveau..
Manneh har spillet alle kampe fra start i Polen og burde være en god nok spiller til at man tager chancen. IMODet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Undskyld men for mig virker det helt wack at starte med at spille med en spiller der maks har været 2 dage i klubben..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Ærgerligt. Kunne have være fedt med en status på Frø og især Ivancevic. De bliver begge meldt tæt på klar i en artikel på bold.
Mest ophidsende ved træningen i dag var en spilsituation, hvor Charly kom i fuld fart op ad sidelinien, men hvor Aron kommer med fuld hammer og takler ham med en ren glidende tackling. Charly var virkelig pissed og brokkede sig, men Aron værdigede ham ikke et blik. Det blev ikke bedre af, at Martin H skreg efter Charly “ det her er sgu fodbold “. Charly var virkelig sur resten af træningen, men fik efter træningen et opmuntrende klap på skulderen af Tver og Alm.Last edited by pnl; 26-08-2022, 19:21.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg var i Ådalen i formiddags. Ivan så jeg ikke, men Frø trænede med uden at vise det store. Når han havde mistet bolden frem af banen, luntede han tilbage. Lignede i mine øjne ikke en starter på søndag.
Comment
Comment