Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 25/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    well det er vel helt i Leasy ånden....
    Ja. Men ham den tidligere Barca spiller de prøver at lande kunne godt lyde som en transfer. Ellers får man vel ikke en starter i en polsk midterklub når man hedder OB?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Ærgerligt. Kunne have være fedt med en status på Frø og især Ivancevic. De bliver begge meldt tæt på klar i en artikel på bold.
      Frø lignede en igår der var klar til et indhop søndag. Den er jeg 95% på
      Ivan ligner altså ikke en der er 100% klar IMO og jeg syntes det ville være risikabelt at lade ham spille søndag. Giv ham en uge mere
      Hvis man får ham den nye 6`er ind og han spiller søndag kunne man evt rykke Tverskov tilbage i forsvaret og Skjelvik på backen

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja. Men ham den tidligere Barca spiller de prøver at lande kunne godt lyde som en transfer. Ellers får man vel ikke en starter i en polsk midterklub når man hedder OB?
        Informationer omkring leje fremfor transfers andet end blot gætværk?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

          Informationer omkring leje fremfor transfers andet end blot gætværk?
          Nej det er kun spekulation/gætværk

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Frø lignede en igår der var klar til et indhop søndag. Den er jeg 95% på
            Ivan ligner altså ikke en der er 100% klar IMO og jeg syntes det ville være risikabelt at lade ham spille søndag. Giv ham en uge mere
            Hvis man får ham den nye 6`er ind og han spiller søndag kunne man evt rykke Tverskov tilbage i forsvaret og Skjelvik på backen
            Så kan man jo passende dosere Jebali ved at skifte ham med frø efter 60/65 i Silkeborg,og dermed også dosere frø.
            Ivan skal bare blive hjemme så. Ikke flere skader

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Så kan man jo passende dosere Jebali ved at skifte ham med frø efter 60/65 i Silkeborg,og dermed også dosere frø.
              Ivan skal bare blive hjemme så. Ikke flere skader
              Ja.. Vi skal også huske at det plastic lort kan være ekstra hårdt for mange, så mange skal doseres rigtigt

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Frø lignede en igår der var klar til et indhop søndag. Den er jeg 95% på
                Ivan ligner altså ikke en der er 100% klar IMO og jeg syntes det ville være risikabelt at lade ham spille søndag. Giv ham en uge mere
                Hvis man får ham den nye 6`er ind og han spiller søndag kunne man evt rykke Tverskov tilbage i forsvaret og Skjelvik på backen
                Undskyld men for mig virker det helt wack at starte med at spille med en spiller der maks har været 2 dage i klubben...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                  Undskyld men for mig virker det helt wack at starte med at spille med en spiller der maks har været 2 dage i klubben...
                  Mere wack end Skjelvik i centerforsvaret som også gør at King er på venstreback???

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mere wack end Skjelvik i centerforsvaret som også gør at King er på venstreback???
                    Ja.... trods alt...
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                      Ja.... trods alt...
                      Det syntes jeg faktisk ikke. Både Skjelvik og King har jo 2.div niveau på de 2 pladser. Med Tverskov i cf og Skjelvik på vb vil du have noget der ligner SL niveau..
                      Manneh har spillet alle kampe fra start i Polen og burde være en god nok spiller til at man tager chancen. IMO

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja.. Vi skal også huske at det plastic lort kan være ekstra hårdt for mange, så mange skal doseres rigtigt
                        Ja, det er jo kunstgræs baner der har ødelagt Ivan.

                        Eller i hvert fald skiftet fra kunst til rigtigt græs.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det syntes jeg faktisk ikke. Både Skjelvik og King har jo 2.div niveau på de 2 pladser. Med Tverskov i cf og Skjelvik på vb vil du have noget der ligner SL niveau..
                          Manneh har spillet alle kampe fra start i Polen og burde være en god nok spiller til at man tager chancen. IMO
                          Jeg betvivler ikke niveauet, for mig handler det mere om at give ham en så god start så muligt. Der tænker jeg ikke det at lande 2 dage før og så skulle starte inde I en vanskelig udekamp er optimalt...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Undskyld men for mig virker det helt wack at starte med at spille med en spiller der maks har været 2 dage i klubben...
                            Generelt enig, men hvis alternativet er Skjelvik/King som venstre forsvarsside så ville tage ham selv hvis vi måtte hente ham direkte fra banegården i Silkeborg.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ærgerligt. Kunne have være fedt med en status på Frø og især Ivancevic. De bliver begge meldt tæt på klar i en artikel på bold.
                              Jeg var i Ådalen i formiddags. Ivan så jeg ikke, men Frø trænede med uden at vise det store. Når han havde mistet bolden frem ad banen, luntede han tilbage. Lignede i mine øjne ikke en starter på søndag.

                              Mest ophidsende ved træningen i dag var en spilsituation, hvor Charly kom i fuld fart op ad sidelinien, men hvor Aron kommer med fuld hammer og takler ham med en ren glidende tackling. Charly var virkelig pissed og brokkede sig, men Aron værdigede ham ikke et blik. Det blev ikke bedre af, at Martin H skreg efter Charly “ det her er sgu fodbold “. Charly var virkelig sur resten af træningen, men fik efter træningen et opmuntrende klap på skulderen af Tver og Alm.
                              Last edited by pnl; 26-08-2022, 19:21.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Jeg var i Ådalen i formiddags. Ivan så jeg ikke, men Frø trænede med uden at vise det store. Når han havde mistet bolden frem af banen, luntede han tilbage. Lignede i mine øjne ikke en starter på søndag.
                                Han fik også ispose på om torsdagen efter hans 75% træning. Han er ikke klar

                                Comment

                                Working...
                                X