Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning 11/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægEr Robin dårlig til træning eller sådan noget? Eller vurderer de han ikke er klar til at starte? Altså det giver ingen mening
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Som jeg kan læse af updaten, så ligner det vi går tilbage i 4-3-3/4-2-3-1 alt efter temperament. Her tror jeg den falder på at man ønsker at spille med en venstrebenet som venstre stopper. Jeg tror egentlig også man overall var tilfreds med Joel King på vb imod agf. Man kan selvfølgelig diskutere om han kunne have gjort lidt mere ved 1-0-scoringen, men til gengæld slog han et par rigtig giftige dødbolde ind, hvor BP i to omgange kommer på den, men desværre blokeres inden den for alvor stryger imod kassen. Det tror jeg vi vil forsøge at dyrke lidt mere, for her har vi potentiale til at blive farlige med de mange store vi har.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tror også det tæller meget ind, at man gerne vil have en venstrebenet stopper. Jeg har bare min tvivl om det burde opveje det grundlæggende element af usikkerhed, Skjelvik i midterforsvaret giver. Vores helt store akilleshæl har været usikkerhed og personlige fejl, der har kostet dyrt. På den baggrund er det altså vildt, at man fortsat bruger Skjelvik i midterforsvaret, når manden er notorisk ukoncentreret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det havde nok også opvejet det, hvis man havde en kongestabil højrefodet stopper, men jeg tror nu egentlig vi over tid vil se Østrøm lave de samme fejl. Han er trods alt uprøvet som midtstopper på superliganiveau. Det kan kun gå for langsomt med at få Ivan klar.
Hvorfor så ikke have Robin ved siden af Paulsen og med Jørgen på VB? Så har han rutine på begge sider af sig, og samtidig også en rutineret keeper nu. Tidligere tror jeg man måske har tænkt at det var for meget med Bernat og Robin i forsvaret samtidig (to unge i midteraksen), men nu synes jeg bare ikke der er nogen undskyldningLast edited by Bobolarsen; 11-08-2022, 17:22.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tror også det tæller meget ind, at man gerne vil have en venstrebenet stopper. Jeg har bare min tvivl om det burde opveje det grundlæggende element af usikkerhed, Skjelvik i midterforsvaret giver. Vores helt store akilleshæl har været usikkerhed og personlige fejl, der har kostet dyrt. På den baggrund er det altså vildt, at man fortsat bruger Skjelvik i midterforsvaret, når manden er notorisk ukoncentreret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg er slet ikke i tvivl om at Skelvik i midterforsvaret, bare fordi han er venstrebenet og har noget fart , slet ikke opvejer den usikkerhed som det samtidig vil give. Men Alm må jo i så fald vurdere at alternativerne er endnu dårligere ligesom han jo har holdt fast i Kasper Larsen alt for længe, så må det jo også være Alms vurdering at han har været bedre end alternativerne.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg anbefaler BIF at angribe over deres højre side....
- Likes 2
Comment
Comment