Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 11/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der var gang i den idag. Masser af spillere efterhånden. Kun Okosun,Frø og Ivan der er ude

    Jebali og Sabbi trænede med hele vejen. Sabbi virker sindssyg ude af form. Intet lykkedes. Jebali virkede ok. Men om de er med søndag ved jeg ikke. De spillede ikke på A holdet idag

    Halimi har altså en super teknik og kunne nemt være med. Men har svært ved at vurdere ellers.

    Omar er stor og stærk men skilte sig ikke ud. Vi må se med ham

    Slotsager og Ejdum trænede med. Slotsager får kontrakt og Ejdum kunne godt være i truppen til søndag

    Tverskov udgik med et slag omkring knæet. Han gik med is på bagefter men håbede det bedste sagde han. Ellers er vi fucked

    Lars Elstrup render rundt i Ådalen hver dag og har sine gode og dårlige dage. Idag råbte og skreg han da Omar lod sig falde i noget der lignede film hvor Hjortebjerg dømte frispark. Han gik helt bananas. “HAN FILMER JO FOR HELVEDE” og “OG DER ER FOR HELVEDE IKKE FRISPARK” var nogle af de gloser der kom. Han lever i sin egen verden

    Masser af agenter var på besøg. Nok ifm Slotsager og Halimi.

    Det sidste jeg har er at der blev snakket om en midtbane spiller på leje fra en stor klub. Men lige nu var der kun dialog

    Aholdet var

    Martin Hansen
    Nico Paulsen Skjelvik King
    Aron Tver Sander
    Charly Bash Breum

    Meeen. Det kan nå at ændre sig endnu
    Jeg anbefaler BIF at angribe over deres højre side....

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Er Robin dårlig til træning eller sådan noget? Eller vurderer de han ikke er klar til at starte? Altså det giver ingen mening
      Som jeg kan læse af updaten, så ligner det vi går tilbage i 4-3-3/4-2-3-1 alt efter temperament. Her tror jeg den falder på at man ønsker at spille med en venstrebenet som venstre stopper. Jeg tror egentlig også man overall var tilfreds med Joel King på vb imod agf. Man kan selvfølgelig diskutere om han kunne have gjort lidt mere ved 1-0-scoringen, men til gengæld slog han et par rigtig giftige dødbolde ind, hvor BP i to omgange kommer på den, men desværre blokeres inden den for alvor stryger imod kassen. Det tror jeg vi vil forsøge at dyrke lidt mere, for her har vi potentiale til at blive farlige med de mange store vi har.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Som jeg kan læse af updaten, så ligner det vi går tilbage i 4-3-3/4-2-3-1 alt efter temperament. Her tror jeg den falder på at man ønsker at spille med en venstrebenet som venstre stopper. Jeg tror egentlig også man overall var tilfreds med Joel King på vb imod agf. Man kan selvfølgelig diskutere om han kunne have gjort lidt mere ved 1-0-scoringen, men til gengæld slog han et par rigtig giftige dødbolde ind, hvor BP i to omgange kommer på den, men desværre blokeres inden den for alvor stryger imod kassen. Det tror jeg vi vil forsøge at dyrke lidt mere, for her har vi potentiale til at blive farlige med de mange store vi har.
        Jeg tror også det tæller meget ind, at man gerne vil have en venstrebenet stopper. Jeg har bare min tvivl om det burde opveje det grundlæggende element af usikkerhed, Skjelvik i midterforsvaret giver. Vores helt store akilleshæl har været usikkerhed og personlige fejl, der har kostet dyrt. På den baggrund er det altså vildt, at man fortsat bruger Skjelvik i midterforsvaret, når manden er notorisk ukoncentreret.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Jeg tror også det tæller meget ind, at man gerne vil have en venstrebenet stopper. Jeg har bare min tvivl om det burde opveje det grundlæggende element af usikkerhed, Skjelvik i midterforsvaret giver. Vores helt store akilleshæl har været usikkerhed og personlige fejl, der har kostet dyrt. På den baggrund er det altså vildt, at man fortsat bruger Skjelvik i midterforsvaret, når manden er notorisk ukoncentreret.
          Det havde nok også opvejet det, hvis man havde en kongestabil højrefodet stopper, men jeg tror nu egentlig vi over tid vil se Østrøm lave de samme fejl. Han er trods alt uprøvet som midtstopper på superliganiveau. Det kan kun gå for langsomt med at få Ivan klar.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Det havde nok også opvejet det, hvis man havde en kongestabil højrefodet stopper, men jeg tror nu egentlig vi over tid vil se Østrøm lave de samme fejl. Han er trods alt uprøvet som midtstopper på superliganiveau. Det kan kun gå for langsomt med at få Ivan klar.
            Men kan bare ikke se hvorfor Skjelvik i stedet for Robin? Det eneste jeg kan komme i tanke om er, at Jørgen er en meget hurtig centerback. Men udover det så tror jeg ikke han er bedre på den plads umiddelbart - nok tværtimod.
            Hvorfor så ikke have Robin ved siden af Paulsen og med Jørgen på VB? Så har han rutine på begge sider af sig, og samtidig også en rutineret keeper nu. Tidligere tror jeg man måske har tænkt at det var for meget med Bernat og Robin i forsvaret samtidig (to unge i midteraksen), men nu synes jeg bare ikke der er nogen undskyldning
            Last edited by Bobolarsen; 11-08-2022, 17:22.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg tror også det tæller meget ind, at man gerne vil have en venstrebenet stopper. Jeg har bare min tvivl om det burde opveje det grundlæggende element af usikkerhed, Skjelvik i midterforsvaret giver. Vores helt store akilleshæl har været usikkerhed og personlige fejl, der har kostet dyrt. På den baggrund er det altså vildt, at man fortsat bruger Skjelvik i midterforsvaret, når manden er notorisk ukoncentreret.
              Jeg er slet ikke i tvivl om at Skelvik i midterforsvaret, bare fordi han er venstrebenet og har noget fart , slet ikke opvejer den usikkerhed som det samtidig vil give. Men Alm må jo i så fald vurdere at alternativerne er endnu dårligere ligesom han jo har holdt fast i Kasper Larsen alt for længe, så må det jo også være Alms vurdering at han har været bedre end alternativerne.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Jeg er slet ikke i tvivl om at Skelvik i midterforsvaret, bare fordi han er venstrebenet og har noget fart , slet ikke opvejer den usikkerhed som det samtidig vil give. Men Alm må jo i så fald vurdere at alternativerne er endnu dårligere ligesom han jo har holdt fast i Kasper Larsen alt for længe, så må det jo også være Alms vurdering at han har været bedre end alternativerne.
                Det er jo processen, systemet skal virke frem for resultater.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Jeg anbefaler BIF at angribe over deres højre side....
                  Jep, den har Niels Frederiksen og co næppe undgået at lægge mærke til. Men man kan jo også bare udfordre Nico. Eller løbe imellem Nico og Paulsen. Ork, de har mange muligheder. Selv under bedre omstændigheder havde vi fået store problemer spillemæssigt imod et langt bedre sammentømret BIF. Det afgørende er så skarpheden, hvor vi indtil videre har scoret på vel halvdelen af vores chancer (men bare haft meget få), mens BIF ikke har været ret skarpe. Det er satme en tynd, ussel knage at hænge sit håb på.

                  Comment

                  Working...
                  X