Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Martin Hansen
Collapse
X
-
Efter dagens træning havde vi en rigtig god snak med Martin Hansen om overvejelserne omkring hans forlængelse med klubben, hvordan han ser sin egen rolle, projektet i OB og en lille smule om anførerbindet.
Martin Hansen forlængede med OB: Jeg vil lykkes med det her projekt - OBstruktion
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEfter dagens træning havde vi en rigtig god snak med Martin Hansen om overvejelserne omkring hans forlængelse med klubben, hvordan han ser sin egen rolle, projektet i OB og en lille smule om anførerbindet.
Martin Hansen forlængede med OB: Jeg vil lykkes med det her projekt - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEfter dagens træning havde vi en rigtig god snak med Martin Hansen om overvejelserne omkring hans forlængelse med klubben, hvordan han ser sin egen rolle, projektet i OB og en lille smule om anførerbindet.
Martin Hansen forlængede med OB: Jeg vil lykkes med det her projekt - OBstruktion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Fedt at han har sat pres på ledelsen for at få bedre faciliteter og det lyder jo næsten som om at det har de lovet ham
Så få nu brugt nogle af de Minteh millioner på en hybrid bane i Ådalen
- Likes 1
Comment
Comment