Oprindeligt indsendt af Sheed

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Velkommen til Aske Adelgaard

Collapse

X
- 

De to kan man også godt se kvaliteterne i. Jeg forestiller mig AA udtages til næste kamp og debuterer. Håber han har mere kompetence defensivt end hvad vi har nuOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 Ikke rigtig. Så ham lidt i opstarten hvor han gjorde den fint. Men han har holdt ferie med resten af U19 og ikke trænet med.
 Sidste år blev han vidst flyttet fra VB til DM når Brems skulle have spilletid.

De eneste 2 der virkelig har sprunget i øjnene på mig lang tid før de fik kontrakt er Breum og Charly hvis jeg kigger et års tid eller 2 tilbage
 Comment
- 

Det kan jo godt være det ender sådan, men det er helt sikkert ikke det, der er tanken. OB har, alt andet lige, primært givet 1 og 2-årige kontrakter til de spillere, der tydeligvis har siddet på yderste mandat, når de er kommet op.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
 Lad os nu se. Jeg håber. Men det OB vi snakker om.

Comment
- 

Jeg tror ikke han bliver udtaget mm der er så mange skader at man ikke kan samle 20 mand. Han får nok lidt tidOprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægDe to kan man også godt se kvaliteterne i. Jeg forestiller mig AA udtages til næste kamp og debuterer. Håber han har mere kompetence defensivt end hvad vi har nu
 - Likes 1
 Comment
- 

Det er vel egentlig også det, BW fremhæver i præsentationen og tydeligvis også noget, BW savner i holdet, og især i defensiven.Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
 Jeg synes, Aske Adelgaard er en herlig spiller med en god indstilling på banen. Flere herinde på forum har efterspurgt vindertyper, og Aske er netop af denne støbning.
 Comment
- 

Han har helt åbenlyst ikke superliganiveau. Jeg ser heller intet potentiale. Det er virkelig dårligt scoutingarbejde.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
 Er det ikke alt alt for tidlig at afskrive ham ?

Desuden tjener vi vel mere ved at han er med til VM end at sælge ham i dette vindue !

Comment
- 

Fedt!Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
 Jeg synes, Aske Adelgaard er en herlig spiller med en god indstilling på banen. Flere herinde på forum har efterspurgt vindertyper, og Aske er netop af denne støbning.

Det ville være friskt at spille med ham i stedet for JS og Grubbe i stedet for NM.

Der skal ske noget drastisk. Nyt system og nye spillere. Der er tæt på intet at tabe.
 Comment
- 

Arh, mon Alm går fuldstændig bananas på den måde.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
 Fedt!

Det ville være friskt at spille med ham i stedet for JS og Grubbe i stedet for NM.

Der skal ske noget drastisk. Nyt system og nye spillere. Der er tæt på intet at tabe.
 sidste sæson var en hele sæsonen om at give debut til en akademi-spiller.
 Comment
- 

Grubbe for NM vil ikke være en stor overraskelse for mig, han er bedre defensivt end NM. Aske tror jeg ikke på trods altOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
 Fedt!

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke
 Comment

Comment