Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Aske Adelgaard
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ikke rigtig. Så ham lidt i opstarten hvor han gjorde den fint. Men han har holdt ferie med resten af U19 og ikke trænet med.
Sidste år blev han vidst flyttet fra VB til DM når Brems skulle have spilletid.
De eneste 2 der virkelig har sprunget i øjnene på mig lang tid før de fik kontrakt er Breum og Charly hvis jeg kigger et års tid eller 2 tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Lad os nu se. Jeg håber. Men det OB vi snakker om.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlægDe to kan man også godt se kvaliteterne i. Jeg forestiller mig AA udtages til næste kamp og debuterer. Håber han har mere kompetence defensivt end hvad vi har nu
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Jeg synes, Aske Adelgaard er en herlig spiller med en god indstilling på banen. Flere herinde på forum har efterspurgt vindertyper, og Aske er netop af denne støbning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Er det ikke alt alt for tidlig at afskrive ham ?
Desuden tjener vi vel mere ved at han er med til VM end at sælge ham i dette vindue !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Jeg synes, Aske Adelgaard er en herlig spiller med en god indstilling på banen. Flere herinde på forum har efterspurgt vindertyper, og Aske er netop af denne støbning.
Det ville være friskt at spille med ham i stedet for JS og Grubbe i stedet for NM.
Der skal ske noget drastisk. Nyt system og nye spillere. Der er tæt på intet at tabe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fedt!
Det ville være friskt at spille med ham i stedet for JS og Grubbe i stedet for NM.
Der skal ske noget drastisk. Nyt system og nye spillere. Der er tæt på intet at tabe.
sidste sæson var en hele sæsonen om at give debut til en akademi-spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fedt!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment